שקד

• מרכז: לונדון ברונל Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2019

שקד שוחט  (שקד)

היוששש!!קוראים לי שקד שוחט ...

ליז שפירא  (ליז)

היי, קוראים לי ליז והשנה יצאתי ...

קורן עמר   (קורנה)

היי אז קוראים לי קורן, אז ...

נויה גאו גאלי

היי קוראים לי נויה, לפני קצת ...

שחר חי

היי! קוראים לי שחר חי, ואני ...

עדי גדות

היי, קוראים לי עדי ואני יצאתי ...
היוששש!!

קוראים לי שקד שוחט אני מרמת גן וכמו שהבנתם יצאתי השנה לסאמר סקול בברונל.

קודם כל אני רוצה להגיד שלצאת לסאמר סקול זאת הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי, עד שלא תצאו לסאמר סקול אתם בחיים לא תבינו את ההרגשה...

זאת חוויה של פעם בחיים(אלה אם אתם יוצאים פעמיים ;),  זאת חוויה שדרכה אתה מקבל הרבה יותר ביטחון עצמי. אתה נמצא בחול שבועיים שלמים בלי המשפחה שלך וזה לא פשוט, אבל מהר מאוד אתם תבינו שאולי המשפחה האמיתית שלכם נמצאת בארץ, אבל תהיה לידך עוד משפחה כל הזמן, שאלה החברים והחברות שאתם מכירים במהלך המסע העצום הזה (גם אלה שבאו איתך מהארץ וגם אלה שאתם תכירו שם).

אז איפה היינו ומה עשינו?

לפני הכל איך אפשר לשכוח את היום הראשון שאני ועוד 4 בנות נסענו בואן ובכיתי כי היינו בטוחות שהוא עומד לחטוף אותנו (היה גשם וחושך!).

היינו בסטודיו של הארי פוטר, אני אישית חולת הארי פוטר והייתי עם שחר שגם היא חולה על הארי פוטר ועם ליז (שרק צילמה אותנו כל דקה).

היינו בטירת ווינזדור וראינו את החלפות השומרים, ובאותו יום גם היינו בפעם הראשונה בסטארבקס באנגליה והפעילות ספורט הראשונה שלנו הייתה נוראית כי לא היינו מוכנות לזה והיינו עם בגדים שלא מתאימים לספורט.

אחר כך המסיבה הראשונה שהייתה די מבאסת כי זה היה באוהל ובקושי היה שם מקום, אבל הכרנו מלא אנשים והיה כיף, לפחות המסיבה השנייה הייתה הרבה יותר טובה.

היינו ברחוב אוקספורד וקנינו מלאאאאא דברים(יותר מדי פריימרק!!).
היינו בלונה פארק וכמובן שאני הייתי בקבוצה של הפחדניות שלא עולות על אקסטרים בכלל(!!) ופגשנו עוד קבוצות של ישראלים ממרכזים אחרים.

למחרת הפעילות ערב הייתה סרט וכולם נרדמו (ובכולם אני מתכוונת כולם) ככה שאף אחד אפילו לא ראה איך הסרט נגמר.

היינו במדאם טוסו שהיה שם מדהים ובאותו יום גם היינו במחזמר שגם היה מדהים, אבל נירדמתי באמצע כי הייתי עייפה ברמותתת(חוסר שעות שינה). היינו בלונדון יום שלם, היינו בלונדון איי, בשייט בנהר התמזה ובקינגהאם פלאס, היה פשוט מ ו ש ל ם !

בחמישי היה ערב פיצה לקבוצה המנצחת בתחרות שעשינו ביום שני, וכמובן שאני הייתי בקבוצה הזאת(היחידה מהישראלים!!). למחרת זה היה היום שישי האחרון שלנו. עשינו קידוש עם האיטלקים, הרוסים וקיסם.

אחר כך הייתה חלוקת תעודות והמסיבה האחרונה בסוף המסיבה בשיר של אד שירן אני פשוט התחלתי לבכות ובגללי כל הבנות בכו גם ואז גם ילדים מארצות אחרות בכו בגללנו.

האיטלקיות החמודות האלה הכינו לנו שלט שכתוב עליו we love you Israel (אנחנו אוהבות אתכן ישראל). ואז הגיע היום, היום האחרון שלנו בברונל.

כמה שאני מתגעגעת למקום הזה ועברו רק יומיים... אני מתגעגעת למורים, לכיתות, לחדרים(אוכלים אפרסמון בחרמון נודרררר), אני מתגעגעת לצרחות שלנו מחדר לחדר ולליז שתמיד מעירה אותי בבוקר(אני קמההה).

אני מתגעגעת אפילו לאוכל בקנטין (פסטהפסטהפסטה), אבל אני הכי מתגעגעת לכל מי שהכרתי שם. לצרפתיות ולאיטלקיות (וגם לסינים הקטנים והחמודים), ובעיקר לבנות מהקבוצה שלי וכמובן לעמית המדריכה המושלמת שבלעדיה כל הטיול הזה היה אחרת.

אם יש לכם הזדמנות ללכת לסאמר סקול, אל תחשבו פעמיים תלכו על זה.
עוד לא קלטתי שזה נגמר, תודה על השבועיים הכי טובים שהיו לי :)