איתי

• מרכז: לונדון ברונל Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2023

איתי ליכטמן

היי אני איתי ליכטמן טסתי ב ...

מיקה בן שמואל

היי אני מיקה בן שמואל וטסתי ...

עומרי אברהם רפאל

היי,  אני אציג את ...

נועה דנה

היי קוראים לי נועה דנה ויצאתי ...

מיקה רוטמן

קוראים לי מיקה רוטמן וטסתי ...

תומר פרידלנד

טוב.. אז מאיפה מתחלים ? אז ...

היי
אני איתי ליכטמן טסתי ב 3.7 ליולי לשבועיים בברונל וזאת ההחלטה הכי טובה שהחלטתי מאז שאני קטן החלום שלי היה לצאת לסאמר סקול והשנה הוא התגשם

מאז שנרשמתי חיכיתי לתאריך הזה חודשים וכבר ספרתי ימים ודקות עד שמגיעים לנתב״ג שיוצאים לטיול כזה יש הרבהדאגות אבל אחרי שהגעתי לנתב״ג כבר התחברתי לילדים והחששות התפוגגו שהגענו למרכז המנהל פגש אותנו ומשם הלכנו לחדרים שלנו בשבועיים האלה הכרתי חברים לחיים גיליתי על עצמי הרבה דבריםחדשים הכרתי חברים מכל העולם אהבתי לדבר ולצחוק עם האיטלקים והברזילאים ולשבת איתם בשיעורים טיילתי וראיתי מקומות חדשים

ביקרנו במוזיאון מאדם טוסו פארק השעשועים ת׳ורפ פארק ואולפני הארי פוטר ראינו נופים מהממים באוקספורד ובלונדון

אני לא יכול לבחור חוויה אחת שהייתה לי כיפית במיוחד כי כולם היו כאלה שאני לא אשכח בחיים אני יכול להגיד שהביטחון והיכולת שלי לדבר אנגלית השתפרה מאוד

אהבתי את השופינג והשווקים בלונדון המורים והצוות היו נחמדים ונגישים ומהלך השיעורים היה חוויתי ומעניין חלק מהחוויה זה המדריכים ואני יכול להגיד שגילי ועמית המדריכים הכי טובים שאפשר לקבל והם תרמו מאוד לחוויה בנוסף

רציתי להגיד תודה לכל מי שתרם ולקח חלק בחוויה הזאת ואם יש לכם חששות או התלבטויות אז אל תחשבו פעמיים ותרשמו