שירן

• מרכז: איסטבורן
  • יצאתי בקיץ: 2023

שירן חכמון

שבועיים באיסטבורן-   3/7/23 ...

דניאלה סבח

אין לי דרך לתאר את החוויה ...

ניקול פולקובניקוב

הסיפור שלי כמו של כולם מתחיל ...

שי סולימן

ב 3/7/23 יצאתי עם עוד קבוצה ...

ליהיא טל

סאמר סקול 2023, איסטבורן.  13.6 ...
שבועיים באיסטבורן-

3/7/23 , 5:30 - הגעה לשדה תעופה לחוצה ומתרגשת לאחר שעה וחצי נסיעה של חפירות על מה יהיה ואיך יהיה.
כשהגענו ניפגשנו כל הקבוצה ותוך זמן קצר כבר הרגשנו בנוח.
חילקו לנו את השרשרת והצמיד שלא הורדנו כל הטיול.
דיברנו כולם, הצטלמנו והלכנו לבידוק דרכונים ואחר כך לדיוטי.

לבסוף עלינו למטוס והמראנו...
בזמן הטיסה,הכרנו קצת לעומק, ישנו,דיברנו,צחקנו,ראינו טלווזיה,פינינו מקום בגלריה, השתעממנו ולינוי המדריכה הספיקה להפיל את הטלפון בין הכסאות של המטוס ולחשוב שהוא לא יחזור אלייה. (לאחר מאמצים היא הצליחה להוציא אותו משם..)

נחתנו, קיבלנו את המזוודות ומשם נסענו למגורים.
הגענו, הצוות קיבל אותנו יפה ומשם הכל התחיל ....

ואוו, איך מתחילים לספר?
כולם מבקשים לסכם אבל תכלס זאת חוויה שאי אפשר להסביר במילים..
טוב, אני שירן חכמון בת 16 מכרמיאל ואני הולכת לנסות לספר לכם על השבועיים הכי מטורפים שעברתי בחיים שלי עם חברים נדירים- דניאלה,גלי,נועם,אור,רותם,רוני,נועה,שי,עדן,ליהיא,
ניקול,מתן,לב,נועם,טל,אריאל,
פיראס וכמובן לינוי המדריכה המהממת שלנו שתמיד דאגה,עזרה, זרמה איתנו ונכנסה ללב של כולנו..

בתחילה הכירו לנו את המקום, קיבלנו את החדרים, אכלנו, נרגענו ואז נפגשנו עם היוונים והיינו איתם כמעט לאורך כל הטיול ועל אחד מהם יונה עשתה קקי.
שיחקנו איתם פריזבי, כדורגל,כדורסל,פינג פונג ועוד כל מיני משחקים ספורטיביים. עשינו איתם טיק טוק, תמונות, צחוקים, מוזיקה, סלטות, ריקודים ובעיקר די הרבה רעש.

בטיול הכרנו גם את האיטלקים שגם אליהם התחברנו ,בילינו איתם החלפנו אינטסגרם, נקשרנו אליהם ונהנהנו המון.
היו גם 2 טורקים והיה עם כולם פעילויות , שיעורים וכיף.
לקראת סוף הטיול הגיעו סינים שגם איתם היו פעילויות והם הצטרפו אלינו לשיעורים.

כמעט בסוף כל יום ישבנו כולם במסדרונות/במטבח/ בחצר/ בחדר מדרגות לצחוק, לדבר,לאכול הרבה חטיפים, לשים שירים(בזכות הרמקול של רוני) ולעשות שמח עד שהמנהל בא ופיזר את כולם בשביל שנלך לישון.
בשיעורים עבדנו על פרוייקטים,שיחקנו, דיברנו כמובן אנגלית והכרנו אחד את השניה..

היו פעילויות בלתי נשכחות כמו התצוגת אופנה משקיות זבל, אצלי בקבוצה הלבשנו איטלקי והיה מצחיק ממש, בסוף הפעילות כולם הציגו את עצמם והיה עידוד,שריקות,צעקות וברור שניקול מאצלנו זכתה וקיבלנו שוקולדים.
עוד פעילות זכורה הייתה בניית מגדל ממרשמלו ופסטה לא מבושלת שהיה מאתגר ומאוד מצחיק.

היו מספר ארוחות שהזמינו לנו מקדונלדס/פיצה והיה נחמד.
בבקרים היה פעמיים שקמנו מוקדם לתרגול שריפה וחלק ירדו עם פיגמה כמו טל והפיגמת מיקי מאוס שלו.

בימי שישי התלבשנו יפה,הראנו לכולם איך עושים קידוש והיה מסיבה.
לקראת סוף הטיול היה טקס לחלוקת תעודות באולם והיו הרבה כפיים.

במסע המטורף הזה נסענו לאולפנים של ארי פוטר שהיו ממש מיוחדים ויפים גם לכאלה שלא ראו את הסרטים.
הלכנו ברגל באיסטבורן לגלגל ענק, למזח , לחוף הים והיינו במרכז קניות.
מצאנו שדה שרואים בו את השקיעה ממש יפה.

היינו בתצפית בברייטון שרואים בה את כל העיר, הסתובבנו שם במקומות יפים, היה גם קניון ורצנו בגשם.
היינו בלונה פארק והיה כיף גם לפחדנים וגם ליותר אמיצים.
היינו בלונדון פעמיים, במוזיאון מדאם טוסו שהצטלמנו והרבה, במחזמר של מלך האריות שהתרשמנו, בקובנט גארדן שהתחדשנו בקניות, בהליכה דרך הביג בן,הארמון, בעלייה לגלגל הענק המפורסם ושייט עם נופים יפים עד גריניץ.
ביום אחד לפני האחרון היה יום שופינג בברייטון שנסענו ברכבת ושם אכלנו,קנינו, והעברנו את הזמן ברגוע .

בערב האחרון הייתה שיחת סיכום מרגשת ולינוי המלכה שלנו הכינה לנו מזכרת.
בלילה כולם ישבו במטבח עם שירים עד שתפסו אותנו ערים ואמרו לנו ללכת לישון(היה מצחיק ממש).

בבוקר של היום האחרון פינינו את החדרים ויצאנו לטיול קטן לצוק שרואים ממנו את האוקיינוס ומלא ירוק, היה מהמם.
העברנו את השעות האחרונות עד לטיסה בכיף ובשינה
ולבסוף נפרדנו בבכי,בחיוך ובזכרונות לכל החיים.

יומיים אחרי הטיול רוב הבנות נפגשו ואנחנו שומרים על קשר יומי..

למרות שהיו לפעמים קשיים וגעגוע הביתה בסוף זוכרים רק את הטוב.
אני עדיין לא נרגעתי מהטיול, היה כלכך כיף, אני מודה על הזכות שניתנה לי לחוות את זה עם אנשים מדהימים,קשרים לחיים ורגעים בלתי נשכחים.