דניאלה

• מרכז: איסטבורן
  • יצאתי בקיץ: 2023

דניאלה סבח

אין לי דרך לתאר את החוויה ...

שי סולימן

ב 3/7/23 יצאתי עם עוד קבוצה ...

ליהיא טל

סאמר סקול 2023, איסטבורן.  13.6 ...

גלי הנאור

איך אפשר לסכם טיול כזה? אני ...

ניקול פולקובניקוב

הסיפור שלי כמו של כולם מתחיל ...

שירן חכמון

שבועיים באיסטבורן-   3/7/23 ...
אין לי דרך לתאר את החוויה המטורפת שעברנו.
הנסיעה לשדה התעופה וההתרגשות של ההתחלה. הטיסה, והנסיעה הארוכה לאיסטבורן. הקבלת פנים של קרייג ואוסקר. והדרך שבה הכרנו את היוונים בתור לארוחת הערב הראשונה. לקבל את המפתחות לחדרים. והשיחת סיכום הראשונה.

עברנו חוויות מטורפות ביחד. ביום הראשון עשינו פעילות קבוצתית עם היוונים והתחברנו אליהם במהרה. במהלך הימים הראשונים התחברנו לאיטלקים שהפכו לחברים טובים שלנו. אפילו אחד מהאיטלקים כתב מכתב אהבה לגלי, ואחד אחר התחיל עם נועה. כל בוקר קמנו ולא היה אפשר לפספס את פיראס עם ריח הבושם שלו.

טיילנו ברחובות איסטבורן, ועשינו מלא שופינג בקניון באיסטבורן ובקניון המטורף בבריטון. היינו בהארי פוטר, ולינוי התלהבה מאוד ואנחנו יחד איתה. ראינו את איסטבורן המהממת מלמעלה בגלגל ענק, ועשינו הליכה על שפת החוף. טל ופיראס כל הזמן שרו לנו. אכלנו מלא מקדולנס, והיה הכי כיף כשאיחרנו לארוחת ערב לאחר יום ארוך והזמנו אוכל בזמן שכולם אכלו בחדר האוכל. ראינו את המחזמר המושלם THE LION KING. שתינו מלא סטארבקס. גילינו שדה מהמם במרכז שממנו אפשר לראות את השקיעות המושלמות של איסטבורן וכל ערב רצנו לשקיעה, הצטלמנו וכמובן שהבנים שיחקו בכדור. בבקרים כשהיה תרגול שריפה טל ירד עם הפיגמת מיקי מאוס שלו.

בערבי שישי כולנו התלבשנו יפה, וחלקנו את המסורת שלנו עם כל שאר המרכז, ועשינו קידוש. נסענו לטורפ' פארק, ובזמן שכולם עלו על כל המתקנים, ואני ונועם הפחדנים עלינו על מתקנים קלילים (וכמובן שעדיין פחדנו) ובעיקר אכלנו ודיברנו. כמובן שאי אפשר להיות בלונה פארק מבלי לבקר בדוכני הבובות, אז אני ונועם ניסינו כמה פעמים לזכות בבובה לחברה שלו עד שהצלחנו ונועם זכה בבובה וקראנו לה פולי, שהפכה לסמל של הקבוצה שלנו. עשינו קריוקי עם כל השירים האהובים עלינו, וכמובן שרנו את "זכית בי" ו -"אם זאת מלחמה" , השירים שהפכנו לסמל הקבוצה.

היינו בלונדון איי, במדאם טוסו, בקורנט גראדן, בהייד פארק וראינו את ארמון המלכה. התבאסנו כשהאיטלקים והיוונים עזבו את המרכז. וקיבלנו תעודות ביום שישי האחרון שלנו.

בלילה האחרון שלנו הייתה שיחת הסיכום האחרונה שלנו במרכז, והיינו כלכך עצובים. כל אחד סיכם את החוויה שעברנו, ולינוי המדריכה המדהימה שלנו הכינה לנו מתנה לסיום הטיול. בערב החלטנו לעשות מיני מסיבה לסיום, ונפגשנו במטבח שלנו אכלנו, דיברנו, שמנו שירים ונהנו מאוד בלילה האחרון שלנו ביחד.
באופן מפתיע פתאום אוסקר צץ משום מקום, זה היה קורע, כולנו היינו בהלם והתפקענו מצחוק. זה היה אחלה דרך לסכם את החוויה המדהימה שלנו.

ביום האחרון קמנו לארוחת הבוקר האחרונה שלנו, והלכנו בפעם האחרונה לטייל, והיינו בצוק באיסטבורן. היה שם מהמם, הנוף היה מדהים והייתה שם עגלת קפה ממש חמודה וטעימה.

הנסיעה לשדה תעופה שברה לכולנו את הלב, כי הבנו שזהו, הטיול נגמר ואנחנו חוזרים הביתה. אף אחד מאיתנו לא רצה לחזור, לא היינו מוכנים להיפרד למרות שכולנו מתגעגעים למשפחה. זו הייתה שמחה מהולה בעצב.

אני לא חושבת שמילים יוכלו לתאר את החוויה המדהימה הזאת. היה פשוט מדהים ונהנתי מכל דבר. גם מהדברים הטובים וגם מהדברים הגרועים.
הגעתי במטרה להכיר חברים חדשים, ואני מרגישה שהצלחתי להתחבר לכולם והכרתי חברים וחברות מדהימים לחיים.

הבחירה לצאת לסאמר סקול הייתה הבחירה הכי טובה שעשיתי בחיים, ולא הייתי מוותרת על שום דקה שם.

תודה רבה לקבוצה המדהימה שלי שהפכה את הטיול לבלתי נשכח וכיף ברמות. וכמובן תודה רבה ללינוי המדריכה המדהימה שלנו, שתמיד זרמה איתנו על הכל וסבלה אותנו ברגעים הקשים. אין עלייך :)