דנה חכימי

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2022

טל צוקרמן

כשהגעתי לשדה התעופה הגעתי ...

דריה ששון  (דריה)

לגור בלונדון 14 יום עם קבוצה ...

רומי הררי  (רומי)

אז הרעיון של הסאמר סקול התחיל ...

סאמר סקול

אני זוכרת שממש התרגשתי לפני הפגישה הראשונה מאוד נלחצתי ורציתי שהיה לי הרבה חברים ושאני אהנה המון ממש אחרישקיבלנו את התיקים והמעטפה הכחולה ניגשה אלי ילדה ושאלה אותי אם אני והיא באותה האוניברסיטה אמרתי לה שכן והתחלנולחפור אחת לשנייה עד שהאיש בבמה התחיל לדבר (המוןלאחר מכן התחלקנו לקבוצות וראיתי את כולם מאותו רגע ועד ליום שלהטיסה בקושי הצלחתי לישוןבערב של הטיסה כמעט התפוצצתי מרוב התרגשות עד שלא יכולתי לתפקד אבל כאמא שלי עזבהאותי בשדה התעופה זה מתי שהבנתי שאני באמת טסההתורים היו ארוכים והטיסה הייתי זוועה אבל הכי כיפית בעולםביוםהראשון כל מה שרציתי היה לישון ולהכיר את כולם  הגענו למרכז ולא עיכלתי כלום הלכתי לישון והתעוררנו (מוקדם מדי אם ישלצייןלארוחת בוקר סבירה ולאולפני הארי פוטר שהיו מדהימים ביותרלמדתי להכיר את הילדים תוך כדי תנועה שחווינו אתהאולפנים בפעם הראשונה צילמתי 1000738 תמונות ולא יכולתי לנשום כי הייתי עסוקה בשוק המטורף שהיה לי

באותו ערב פגשנו בפעם הראשונה את הברזילאים ומאוד שמחתי להכיר אותם כי הם אנשים טובים שיודעים לשמוח ולוקחים דבריםבקלותהכרתי מברזיל ארבע חברות קרובות מאוד שאשמח יום אחד לבקרארבעתן השאירו רושם גדול מאוד עלייישבתי איתןדיברנו ושיתפנו על האנשים האחרים במרכז ועל העבר והמדינה שלנוהכרתי אנשים מכל העולם , אח גיאורגי קטן שלקחתי תחתחסותי וחבר שצחקנו מבדיחות וניסנו לשדך לו חברהאפילו כמה איטלקים שהיו חברותייםלא כולםשדיברנו וצחקנולכולםהצעתי לבוא לישראל לבקר יום אחדאפילו למורים המדהימים במרכז שהשאירו עליי רושם מטורף לטובההיו לי שני מורים במרכזואחד יותר טוב מהשני שניהם לימדו אותי מילים חדשות ועזרו לי להתבטא בכיתה המורה בשבוע האחרון שלי הייתה בישראל שששנים והיא הייתה המורה הכי מדהימה אי פעםהיא העלתה בפנינו בעיות אמיתיות בעולם ועבדנו בדייביט באנגלית מול כל הכיתהמה שהעלה את הביטחון של כולם