דריה

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2022

דריה ששון  (דריה)

לגור בלונדון 14 יום עם קבוצה ...

עמית ניצן  (עמית)

כשהגענו למפגש הראשון ציפיתי ...

טל צוקרמן

כשהגעתי לשדה התעופה הגעתי ...

אור ויסמן  (אור)

הסיפור התחיל שנה שעברה שרציתי ממש ללכת לסאמר סהול ולא יכלתי בגלל הקורונה, ואז ההתרגשות שבתחילת השנה הזאת שאני עומד ללכת לזה הייתה מטורפת  במפגש שהיה אני לא הצלחתי ליצור קשרים יותר מדי והתחלתי לחשוש לגבי הנסיעה שלא יהיה לי אף אחד... שלושת הימים הראשונים היו סיוט ...

נטע קמחי

הסמאר סקול זה חוויה בלתי נשכחת. הכרתי ...
לגור בלונדון 14 יום עם קבוצה של חברים וחברות נשמע כמו חלום? בשבילי כבר לא. זאת היתה המציאות שלי בשבועיים האחרונים!
החלום שלי התחיל אי שם בכיתה ג, כששמעתי לראשונה על סאמר סקול. מהר מאוד הבנתי שיום יבוא ואגשים אותו. אז כן, היום הזה הגיע. בעצם, הוא הגיע כבר לפני שבועיים! מי היה מאמין ששבועיים יכולים לעבור כל כך מהר.
היום לפני שבועיים ארזתי מזוודה ובתוכה הרבה בגדים, ציפיות וחששות. כבר בטיסה הרגשתי שזו הולכת להיות חוויה חד פעמית. ועכשיו אני יכולה להגיד בפה מלא שצדקתי. החברות שהכרתי הן לכל החיים, והרגעים השמחים ילוו אותי תמיד. לקום בבוקר ולחכות שכולן יצאו מהחדרים, לאכול כל יום תפוח אדמה בחדר אוכל ולהתפלא כל פעם מחדש שהוא לא ככ טעים, לחכות לערב לשבת על הספסלים עם האיטלקים ולדבר שעות. כל כך הרבה רגעים קטנים שתפסו אצלי מקום כל כך גדול בלב.
אני יושבת וכותבת מילות סיכום אבל בעצם זה לא מרגיש כמו הסוף. בכל זאת אסכם בתודה לכל מי שעודד אותי ברגעים הקשים, למי שתמך ועזר כשלא הרגשתי טוב ולמי שהפך את השבועיים האלה למדהימים.