עמית

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2022

עמית ניצן  (עמית)

כשהגענו למפגש הראשון ציפיתי ...

לינוי עוז

ביום הראשון היינו בשדא תעופההיה ...

נטע קמחי

הסמאר סקול זה חוויה בלתי נשכחת. הכרתי ...

דנה דאין

תמיד היה לי חלום לטוס ללונדון כשהגענו ...

מאיה נחום

הפעם הראשונה שנפגשתי עם כולם ...

טל צוקרמן

כשהגעתי לשדה התעופה הגעתי ...

כשהגענו למפגש הראשון ציפיתי שהחוויה תהיה ממש טובה, כי ראיתי שהמדריכות נחמדות, הקבוצה טובה והטיול מאודחווייתי.

למרות זאת, כשהגענו, התאכזבתי מכמה דברים. לא היה מזגן בחדרים, המקלחת הייתה מאוד קטנה, האוכל לא היה טעיםועוד.

בנוסף לא היה לי ביטחון לדבר עם אנשים חדשים, בעיקר עם אנשים ממדינות אחרות.

הייתי צמודה לחברות שלי שאיתן באתי מהארץ, כי איתן אני מרגישה הכי בנוח והכי כיף לי איתן.

השיעורים באנגלית היו נחמדים, אבל האנגלית הייתה ברמה יחסית נמוכה והתעייפתי אחרי כמה שעות של למידה בימיםשהיו ארוכים. אבל היו גם דברים כיפיים בשיעורים - פעילויות בקבוצות, חידונים, והכל על נושאים שקשורים לחיי היום יום של כל אחד מאיתנו.
בטיולים שיצאנו מהאוניברסיטה אני הכי נהניתי, כי אני אוהבת לראות מקומות חדשים בחו״ל ולעשות שופינג.

למרות זאת, היה מעייף אחרי כל טיול ללכת בסביבות חצי שעה עד לאוטובוס, במקום שהאוטובוס פשוט יגיע לנקודת המפגש או שנקודת המפגש תהיה איפה שהאוטובוס.

לסיכום אני יכולה להגיד שהיו דברים טובים בחוויה שלי אבל גם פחות. חלק מהדברים שפחות נהניתי הם באשמתי (לדוגמה שלא ניסיתי כל כך להתחבר עם אנשים מחו״ל) אבל חלק לא תלויים בי.

בסך הכל החוויה שלי הייתה טובה, בגלל שזה בסך הכל טיול בחו״ל עם חברות טובות שלי, אז מה יכול כבר להיות רע :)