רומי

• מרכז: לונדון Harrow Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2022

אז הרעיון של הסאמר סקול התחיל אצלי מכיתה ד׳, כמובן שבגיל הזה זה לא היה אופציה וההורים לא היו שולחים אותי בחיים. בתחילת כיתהי׳ כשאני מבינה ששנה הבאה אני כבר במרתון של בגרויות אני שולחת הודעה לקבוצה של החברות שלי ״בואו נלך לסאמר סקול״ כולן רשמו כןבאו וזה אבל הן דיי לקחו את זה בצחוק .. לאחר מכן ישר פתחתי קבוצה בווצאפ וורק אז הן הבינו כמה אני רצינית. התחלתי לשלוח מרכזיםמהאתר של קמפוס, לבדוק מכירים דרך האינסטגרם והתחלנו להירשם. התרגשנו ברמות.

עבר זמן והיה אחכ המפגש שמסבירים על הכל ונפגשים עם הקבוצה לפני השדה. מתאי וסולח התרשמתי ישר לגביי הילדים לא ידעתי אני רקהייתי בלחץ וקיוויתי שנתגבש בלונדון.

ביום של הטיסה אני עוד לא קלטתי שאני טסה התחלתי לארוז רק בערב, אמא שלי לא הפסיקה לבכות מהבוקר והייתה מאוד בלחץ, וגם אניכשנפל האסימון.

הגענו לשדה, כמובן שהייתי צריכה לשכוח משהו בבית, את הגקט שלי. נפרדנו מההורים והתחלנו את התורים, התחלנו להכיר ולהתגבשוהתורים עברו ממש מהר. הגענו לדיוטי עשינו קניות ועלינו למטוס. אני לא הכרתי את הבנות שישבו לידי בטיסה וזאת הייתה אחלה הזדמנותלהכיר את מי שישבה לידי אז דיברנו הרבה זמן והתחברנו.

כשירדנו מהטיסה אני וחברות שלי חזרנו להיות ביחד ועם עוד כמה ילדים מתחילים להתערבב.

אספנו את המזוודות ועשינו את הדרך לאוטובוס, עברנו את הנסיעה הגענו לקמפוס והתחיל כל הבלאגן של החדרים.

כל אחד עד שמצא את הפינה ואת החדר שלו יש כאלה שהיו בזוגות ויש כאלה שהיו בחדר לבד, התמקמנו לפי מה שנתנו לנו, לא אחד היהכרטיס לחדר והיה מנעול לבניין, לקומה ולחדר. כשגילינו שאין מזגן רצינו למות והבנו שאי אפשר להישאר ככה אז האמהות דיברו עם ענתוהזמנו מאווררים.

לאחר מכן עשו לנו סיור באוניברסיטה, הכרנו את המקום למרות שעדיין הכל היה נראה מבלבל וענק.

לאחר מכן היה לנו זמן חופשי לארגן את הדברים וארוחת ערב, ישבנו הכרנו דיברנו והיה כיף, לפעילות של הערב לא נשארנו כי היינו עייפיםאחריי שגם לא נרדמתי לילה לפני??

ביום השני התחלנו את הבוקר בארוחת בוקר ואחכ במבחן רמה באנגלית, לא היה קשה בכלל ונסענו לאולפנים של הארי פוטר היה מהמםםםבתור אחת לא ראתה הארי פוטר הייתי בשוק מהגודל נכנסים לעוד חדר ועוד חדר ועוד חדר וזה לא נגמררר. שם גם היה הסטארבקס הראשוןשלי בטיול אז בכלללל היה נדיר כשחזרנו פגשנו לראשונה את הברזילאים היה מפגש מושלם התחברנו וצחקנו איתם מלא וגם הכרנו 2 איטלקים וגאורגי שהגיעו לבד בלי קבוצה.

ביום השלישי אכלנו בוקר ונשארנו בקמפוס ליום לימודים באמצע היה לנו הפסקות, ארוחת צהריים, זמן חופשי ארוחת ערב ופעילות ערב לאחרמכן היה לנו פעילות חפש את המטמון התקרבנו עם עוד ברזילאים (היו חמישים ברזילאים) והיה כיף ממש.