נועם

• מרכז: Brunel בוגרים
  • יצאתי בקיץ: 2022

נועם טורג'מן

המסע שלי לסאמר סקול התחיל ...

דניאל פצוק

שלום לכולם, קוראים לי דניאל ...

הדר אביחי  (דורי)

וואו חזרתי רק לפני 3 ימים ...

אליזה ריז  (ליזה)

איך זה קרה? איך בכלל הגעתי ...

אוהד כליפה

אוקי אז אני ממש גרוע בדברים ...

אורי יוסף בשארי

עברו כבר שבועיים מאז שחזרתי ...

המסע שלי לסאמר סקול התחיל ברגע שאמא שלי סיפרה לי על רעיון ללכת לסאמר סקול וברגע שהיא אמרה את זה אני ישר אמרתי כן זה רעיון אש, ככול שעבר הזמן ככה אני התלהבתי יותר עד שהגיע יום הטיסה.

תהליך הבידוק בשדה תעופה עבר ממש מהר ולא היה תורים, הגענו לדיוטי פרי והיינו צריכים לשרוף שם שלוש וחצי שעות.
כשהיינו צריכים כבר לעלות לטיסה אז אנחנו עלינו לטיסה וישבתי ליד יניב ויוובל עד שליהי גירשה אותי ואז ישבתי ליד מורן ורמה, שפכתי על עצמי ועליהן קולה בטעות רגע לפני הנחיתה ואז אני אכלתי תסביך.

אנחנו נחתנו בשלום וכשיצאנו מהשדה תעופה תקף אותנו גל של חום והמתין לנו בחוץ אוטובוס, כולם אכלו תסביך כשראינו שהנהג יושב בצד ימין.
כשהגענו לאוניברסיטה לקחו אותנו לכיתה ונתנו לנו מפתחות לחדרים ושרשרת זיהוי, כשהגנו לחדר פרקנו את המזוודות ובערב שיחקנו עם האנשים מהארצות השונות בכל מיני דברים. חושך מוחלט הגיע בשעה 10 בלילה, הלכנו לחדרים דיברנו צחקנו והלכנו לישון.

התעוררנו לבוקר שלמחרת לחום קיצוני מוגזם.
אכלנו ארוחת בוקר עשו לנו פעילויות אחרי הפעילויות אכלנו צהריים אחרי הארוחה עשינו מבחני רמה באנגלית.
כשסיימנו את המבחנים אכלנו ארוחת ערב ואחר כך היה מסיבה, המסיבה הייתה טובה ומוצלחת, לאחר המסיבה הלכנו לישון וקמנו ליום השלישי באותו היום היה חום קיצוני ואנחנו נסענו לקניון לעשות קצת קניות, כשחזרנו לאוטובוס אחת הילדות ושמה בלללללל לא מצאה את היציאה מהקניון ועשתה לנו בעיות.

חזרנו לאוניברסיטה והתחלנו ללמוד, הלימודים היו חוויתיים וכשסיימנו ללמוד היה פעילות ערב ואז כשזה נגמר הלכנו למגורים ודיברנו צחקנו הלכנו לישון וקמנו לבוקר קר, והיינו בכיתות כל היום ועשינו הצגה בסוף היום.

היה פעילות ערב ודיברנו צחקנו הלכנו לישון ולפי הימים שפירטתי עליהם היה פחות או יותר אותו הדבר בשאר הימים כבל היו ימים שהיינו בלונדון והיינו בלונה פארק אנחנו היינו בשייט אנחנו היינו בגלגל ענק שרואים דרכו את לונדון, היה יום שאנחנו היינו בארמון המלכה והיה ממש כיף , היה יום שהלכנו ללונדון והיינו במוזיאון של מאדם טוסו ובערב של אותו היום אנלנו היינו בהצגה משוגעת ויפה של מלך האריות(ממליץ בחום, מאוד מושקע, זה לא משהו שאפשר לראות בישראל).

היינו יום אחד באולפניי הארי פוטר והיינו בעיר אוקספורד והיה יפה ועשינו קניות. היו עוד שלושה ימים של מסיבות בערב.
השבוע הראשון עבר לאט אבל היה מטורף וכיף והשבוע השני טס והיה מטורף וכיף.

מפה לשם הגיע יום הטיסה וכולנו היינו מבואסים כי רצינו להישאר עוד, הטיסה שלנו הייתה בשלוש ורק המראנו בארבע, הטיסה הייתה ארבע שעות ועברה מאוד מהר.
כשנחתנו כולם לקחו את כל המזוודות שלהם, אנחנו התאספנו כקבוצה וכולם אמרו שלום לכולם והרבה ילדים בכו וכשהגענו למקום המפגש עם ההורים הרבה ילדים בכו אבל לא בגלל שהם ראו את ההורים שלהם אלה בגלל שהם נפרדו מכל החברים שלהם ואז כל הילדים הלכו להורים שלהם וחיבקו אותם וכולם התפזרו לבתים הניחוחים והיפים והאחלה שלהם.

ופה נגמר הסיפור על החוויה בסאמר סקול.
סייק, כולם ממשיכים להיפגש ושנה הבאה טסים לניו יורק.