דניאל

• מרכז: Brunel בוגרים
  • יצאתי בקיץ: 2022

דניאל פצוק

שלום לכולם, קוראים לי דניאל ...

ליאור מלמדוב

קצת קשה לי לסכם חוויה כזאת ...

נועה אזולאי  (נועה)

לפני 3 שנים אני וצליל, החברה ...

ליה פרל  (לילוש)

בקיץ האחרון טסתי לסאמר סקול ...

יניב מוגרמן

חשבתי על זה המון.למה שאלך ...

יובל אדטו  (יובי)

אז המסע שלי לסאמר סקול התחיל ...

שלום לכולם, קוראים לי דניאל פצ׳וק ואשמח לשתף אתכם בחוויות שלי בסאמר סקול. כשאני נרשמתי ממש הסתקרנתי לדעת מה עושים כל יום, איך הכל בדיוק עובד, מה עושים ועוד מיליון שאלותתתת. לכן אנסה כמה שיותר לספר לכם את מה שחווינו :)

הרעיון לסאמר סקול התחיל אצלי מגיל 13 בערך, בו דיברתי סתם עם ההורים על לנסוע לבד לחול וללמוד אנגלית. הייתי עוד די קטן, ולא התעמקתי בזה. לאחר מכן בגיל 15 בערך התחלתי לחפש ומצאתי את הסאמר סקול. ישר ידעתי שזה חלום שארצה להגשים. הייתי אמור לצאת שנה שעברה, אך זה בוטל בעקבות הקורונה, אבל למזלי השנה יצאה האפשרות ויצאתי למסע שייקח חלק גדול מהחיים עבורי.

שלושה ימים לפני היציאה לטיול הודיעו לנו כי מחליפים מרכז, מרדינג לברונל. לא כל כך התרגשתי מהחלפה, כי הודיעו שנזכה לבקר יותר בלונדון בזכות מיקום המרכז!

יום 1 - 17/7:
ביום הזה התחיל כל המסע המטורףףףף הזה!!
יצאנו מהבית בשעה 5:00 בבוקר ונסענו לשדה התעופה, הגענו ופגשנו את כולם. עברנו את כל הבדיקות די מהר והיו לנו בערך שעתיים בדיוטי פרי.
עלינו למטוס בשעה 10:00 והמראנו, הטיסה הייתה מצויינת.
הגענו ללונדון בשעה 13:00 בערך (שעון מקומי) ופגשנו את המדריך שלנו, שליווה אותנו לאוטובוס ולקח אותנו למרכז שלנו, Brunel University. פגשנו את דונל (שבהמשך גם עזב..), קיבלנו את החדרים ואנחנו קצת.
ביום הראשון טיילנו במרכז והסתכלנו על מה שיש. גילינו שיש המוןןן מקומות שווים כמו: סופר, בית מרקחת, סטארבקס, subway, בית קפה קטן, מקומות נחמדים לשבת בהם ויש אפילו אופניים שאפשר לשכור ולרכב עליהם. נכנסו לבניין הלימוד וראינו שגם הכיתות עצמן טובות מאוד.
היום הראשון היה עמוס, אז הלכנו לישון יחסית מוקדם.

יום 2 - 18/7:
קמנו לארוחת הבוקר שמתחילה בשעה 7:30, מה שהיה בדרך כלל בארוחת הבוקר זה קורנפלקס, קרואסון, טוסטים, פירות וירקות ולפעמים חביתה.
באותו יום הייתה פעילות במגרשים, כל מיני משחקים עם ילדים מהעולם. הפעילויות היו נחמדות אבל היה חםםם.
בשעה 12:30 הייתה ארוחת צהריים, הארוחות בכללי במרכז היה סבירות ואכילות.
בשעה 14:00 היה את המבדק של חלוקת הרמה, המבחן לא קשה במיוחד - שאלות אמריקאיות, כתיבה ובעל פה. אני זוכר בהתחלה שנלחצתי מהמבחן, אבל באמת שאין מה להלחץ ממנו. הוא לא קשה, וגם אם לא תצליחו בו - יש אפשרות לעבור קבוצה. אני לדוגמה הייתי עם מורה שפחות התחברתי אליה והמדריכות המדהימות (!!!) הגר וסוף ישר העבירו אותי למורה מעולה.
בערב היה דיסקוווו!! הדיסקו היה נחמד, למרות שאני אישית לא מת על מסיבות, ממש נהניתי והיה נחמד לחוות זאת.

יום 3 - 19/7:
יום טיול ולימודים!
אכלנו כרגיל בשעה 7:30, ומיד נסענו לקניון westfield לשופינגגגג. היו לנו בערך שעתיים לקניות ואוכל והיה מאוד כיף! הקניון עצוםםםם אבל עשינו הספק יפה!
חזרנו למרכז לשיעורים עצמם, שהיו עד 17:30 ואחר כך הלכנו לארוחת ערב.
באותו יום, בערב, נשבר החום והגיע הגשם!!!! כולנו מאוד שמחנו והצטלמנו, ואפילו הקשת בענן יצאה לברך אותנו!
בגלל הגשם בוטל האקטיביטי של הכדורגל, ואנחנו (הקבוצה הישראלית) אילתרנו משחקי כדור והיה נורא נחמד!
בין המשחקים שאילתרנו היו שבע בום - אבל בגרסת שלוש בום כי לא הצלחנו להגיע לשבע מסירות. להגיע לשלוש מסירות היה לא פשוט גם כן, אז עברנו למשחק כמו שבועים (זורקים כדור על מישהו ואם הוא פוגע בך אתה תפוס עד שמי שתפס אותך נפסל). למשחק יש שם אבל שכחתי אותו סליחה מראש??.

יום 4 - 20/7:
יום לימודיםםם
התחלנו את הבוקר ביקיצה טבעית ב6:30 עם תרגיל אש. כמובן שאנחנו הישראלים ידענו על התרגיל ערב לפני אז יכולנו להתארגן מראש, והיה נורא מצחיק לראות את כל האנשים מהעולם קמים מהשינה מבוהלים ולא יודעים מה לעשות.
היום הזה היה יום מלא של שיעורים, מ9:00 עד 17:30.
נשמע הרבה, אבל זה עבר די מהר! היום היה מוקדש לשייקספיר, למדנו על היצירות שלו, התחלקנו לקבוצות עם כל מיני אנשים מהעולם ובחרנו יצירה אחת שלו. היינו צריכים ללמוד את היצירה (לא ממש לעומק רק רקע קצר) ולבחור קטע מתוכה, ולהציג אותו. הקבוצה שלנו בחרה את המחזה midsummer night’s dream. בסוף אפילו נבחרנו להציג את המחזה שלנו מול קהל של כמעט 100 אנשים (באנגלית!) וזה היה מלחיץ ומאתגר אבל כיף באותו הזמן.
בערב היו כל מיני אקטיביטיז, כמו משחקי קופסא וקריוקי, שבו כל מדינה שמה שיר שהיא רוצה וכולם שרו (לפחות מה שהצלחנו להבין).
באותו יום גם היו שיחות אישיות עם המדריכות, סוף והגר, והיה נחמד לדבר איתן ולספר להן איך מרגישים:)

יום 5 - 21/7:
יום טיוללללללל
ביום הזה נסענו בערך כשעה לטירת ווינזדור, איפה שהמלכה רוב הזמן שוכנת. לפני שהגענו לטירה, הסתובבנו קצת בעיירה עצמה, הצטלמנו ודיברנו בדרך. כשהגענו לטירה היה לנו זמן חופשי, אז כל אחד הסתובב עם מי שהוא רוצה, הייתה חנות מזכרות מאוד יפה, גלידה מאודדד טעימה ונופים מדהימים!
לקראת הסוף אפילו נכנסנו לטירה עצמה וזה היה מדהיםםםם. דיברנו אפילו עם אחת מהשומרות שם, שסיפרה לנו על התפקיד שלה ובכללי קצת על משפחת המלוכה. אחד מהדברים שהיא סיפרה היה שכשהדגל של אנגליה מורם זה אומר שהמלכה לא נמצאת, אבל כשהשדגל של משפחת המלוכה מורם היא כן נמצאת.
אחרי הטיול בטירה, לקראת השעה 14:00, היה לנו זמן חופשי לאכול ולהסתובב עוד קצת בעיירה ולעשות שופינג. אכלנו במקדונלס - סוף סוף הייתה לנו הזדמנות לאכול בחוץ קצת!
לאחר מכן הסתובבנו בעיירה, העיירה מאוד יפה, טוב בכל זאת, זו העיירה של המלכה :)
חזרנו למרכז בערב לארוחת ערב למי שרצה, ופעילות בערב.

יום 6 - 22/7:
יום אקטיביטיז ושיעורים!
קמנו בבוקר לאקטיביטיז, שהיו כדורגל או חץ וקשת. היינו קצת באקטיביטיז, ואז קצת הסתובבנו בקמפוס עצמו והכרנו עוד כל מיני מקומות. חלקנו הלכנו לסופר וקנינו אספקה לשבוע הקרוב. את ארוחת הצהריים זכינו הפעם לאכול לראשונה בsubway, במקום בחדר אוכל, והיה מאוד נחמד!
בשעה 14:00 היו השיעורים.
באותו יום שני חברים שלי ואני עשינו כביסה, ומכיוון שאנחנו לא הכי אלופים בזה, סוף והגר נחלצו לעזרתנו ועזרו לנו להרגיש ממש כמו בבית ולקבל בגדים נקיים:)
בערב עשינו קידוש!
היה ממש נחמד, לאחר כמעט שבוע מחוץ לבית, מחוץ לישראל, היה נחמד להרגיש כמו בבית. הדלקנו נרות, בירכנו, אכלנו לחם ואפילו הגר וסוף קנו המון דברים: מיץ ענבים, פנקייקים, וופל בלגי, נוטלה, מייפל, תותים ופינקו את כולם בארוחות שוות במיוחד.
בערב היה שוב דיסקוווו:)

יום 7 - 23/7:
יום טיול ללונדוןןןןןן
אז היום יצאנו פעם ראשונה לעיר האורות לונדון!
נסענו בערך כשעה והגענו למוזיאון הבריטי, שם היה לנו זמן חופשי של בערך שעתיים, הסתכלנו על כמה שיותר שאפשר בפרק הזמן והיה ממש יפה! נכנסו לחנות מזכרות וקנינו אפילו קצת דברים:)
לאחר מכן הלכנו ברגל בערך 20 דקות לאיזור Leicester square וPiccadilly circus, שם גם היה לנו זמן חופשי של 3 שעות!! הלכנו לאכול בבורגר קינג, הסתובבנו בחנויות והיה ממש ממש נחמד!! הרגשנו עצמאיים בעיר כל כל גדולה כמו לונדון ואין דרך לספר כמה מספק זה!
לבסוף חזרנו למרכז עייפים אך מרוצים, חלק הלכו לפעילויות ערב וחלק היו למטה בגינה ודיברו על החיים:)

יום 8 - 24/7:
פארק שעשועים!!!
אז היום נסענו לפארק השעשועים Thorpe Park, הפארק לא היה רחוק מהמרחק, חצי שעה בערך. הגענו לפארק וישר הסתערנו עליו. אני אישית לא ממש אוהב מתקני אקסטרים אז לא עליתי עליהם, אבל יש המון מתקנים שווים אחרים שכן עלינו עליהם כמו: מכוניות מתנגשות (זה לא כמו בארץ, זה ממש כואבבבב??), אבובים שהיה נורא נחמד אבל היה תור קצת ארוך, מבוך אימה עם אפקטים מיוחדים, רכבת אימה של מציאות מדומה (זה היה נורא מגניב והרגיש די אמיתי), מתקן של ״המתים המהלכים״ שהיה ממש שווה ועוד כל מיני מתקנים שווים אחרים! בקיצור לא חסר מה לעשות שם:)
בצהריים אכלנו kfc, כמובן שיש שם עוד אופציות לאוכל. היה ממש טעים וקינחנו בסוף בגלידה :)
חזרנו למרכז בערך ב18:00, ויכולנו לעשות מה שרצינו בערב, אז הסתובבנו במרכז וחיפשנו אנשים מחו״ל להכיר ולדבר איתם, ולמרבה המזל לא היה חסר :)

יום 9 - 25/7:
יום טיול ולימודים!
אז בבוקר יצאנו לאולפני הארי פוטר!! אמנם אני הייתי שם לפני 5 שנים, אבל לא נמאס לי בכלל!! המקום נורא יפה, עטור בהשקעה אינסופית, עם מזכרות שוות במיוחד, ואווירה קסומה. הסיור היה זמן חופשי, אז הסתובבנו בין המקומות שיש שם. המלצה אישית: לראות לפחות את שלושת הסרטים הראשונים לפני שבאים לשם, כי פשוט חבל שלא תבינו כי באמת שזה יהיה פספוס. אני אישית גם ראיתי את 3 הסרטים הראשונים והיה לגמרי כיף! בסוף הטיול יש חנות מזכרות עצומההההההה והיא ממש שווה ! כמו כן במהלך הטיול יש עוד כל מיני דברים נחמדים אז אם אתם רוצים תקנו באותו רגע!
הסיור היה ממש מהנה, עם המון תמונות ורגעים יפים שאזכור לנצח:)
אחר כך יצאנו בחזרה למרכז, להמשך הלימודים. הלימודים היו על טכנולוגיה, והתבקשנו לחשוב על גאדט כלשהו. הקבוצה שלנו חשבה על משהו שנקרא p.e.s: protectice escape slide, שזה בעצם מגלשת מילוט שמחברים לחלון, וכאשר מופעל גלאי עשן היא נפתחת ונותנת אופציה לברוח. בהחלט רעיון מקורי חחחחחח
בערב היה זמן חופשי, כרגיל, והפעם היההה: דיסקוווו.

יום 10 - 26/7:
יום לימודים וטיול!!
אז התחלנו את הבוקר שלנו בלימודים, שעסקו בתחביבים שלנו. כל אחד סיפר מה הוא אוהב לעשות ושיחקנו משחק שצריך לתאר כמה שיותר תחביבים (מתוך רשימה) בכמה שפחות זמן, באנגלית כמובן.
אכלנו צהריים, ומיד יצאנו לטיול שלנו - מאדאם טוסו, ומחזמר!
הגענו למוזיאון השעווה המפורסם מאדאם טוסו והיה פשוט וואוווו!!!! היה לנו זמן חופשי של בערך 3 שעות, אז הסתובבנו בין הדמויות והצטלמנו כמובן. הדמויות נראות מאוד אמיתיות וזה נורא מגניב! בסוף היינו בחנות המזכרות, קנינו דברים שווים והמשכנו למחזמר. הגענו לקראת השעה 17:30, והיו לנו בערך שעתיים ללכת ולאכול, אז התחלקנו לשתי קבוצות: מקדונלדס ופיצה. אני בחרתי במקדונלס והלכנו עם הגר. אכלנו ושבענו והלכנו למחזמר.
המחזמר שצפינו בו היה ״מלך האריות״ והוא היה מדהים! התפאורה, האווירה, התלבושות והכל היה פשוט מושקע בטירוףףף
זו בהחלט חוויה בלתי נשכחת, אפילו שצפיתי בסרט עצמו לפני כמה שנים, הכל חזר אליי וזה היה פשוט מדהים!
חזרנו למרכז מאוחר בלילה וישר הלכנו לישון.

יום 11 - 27/7:
יום לימודיםםם
קמנו בבוקר לארוחת הבוקר הרגילה. היום זה היה האחד האחרון לפני סיום הלימודים! ביום הזה היה לנו את מבחן הסיום, שלדעתי היה הרבה יותר קל ממבחן הפתיחה. לאחר המבחן הייתה לנו הפסקה של חצי שעה, אז חלקנו הספקנו לחזור לחדרים ולהתרענן עוד קצת, וחלקנו הלכנו לקנות קצת דברים בסופר. חזרנו לכיתות ועם המורה אדווארד עשינו טריוויה על בריטניה. הטריוויה הייתה נחמדה וכללה כל מיני שאלות ידע כללי על אנגליה. למנצחים הובטח פרס, אוכל, אבל עד עכשיו לא הוכרזו מנצחים… מעניין מה קורה עם זה.
בכל מקרה, לאחר הטריוויה הלכנו לכיתות הלימוד שלנו. הנושא של השיעורים הפעם היה לבחור קטע מתוך סדרה/סרט ולהציג אותו. הכיתה שלנו בחרה בסדרה “stranger things” ובחרנו להציג את הקטע של השיר “never ending story” מעונה 3. התחלקנו לקבוצות עבודה (שחקנים, תסריטאים ומכיני לבוש ואביזרים). כל קבוצה עברה על החלק שלה, ולבסוף הקלטנו את הסצנה בטלפון והיה ממש נחמד!
סיימנו את השיעורים והלכנו לארוחת הערב שלנו, בערב היה זמן חופשי והיה ממש כיף!!
באיזור השעה 23:00 הופעלה אזעקת האש. בערב נאמר לנו שאכן שהולך להיות תרגיל אש בשעה 6:00 בוקר מחר, אז נורא נבהלנו שהאזעקה הופעלה בלילה. כולם רצו בבהלה החוצה, אבל בסוף במזל התברר שלא הייתה שרפה, אלא כנראה ילד הפעיל את גלאי העשן בטעות. היה לא נעים אבל בהחלט חוויה שלא נשכח.

יום 12 - 28/7:
יום טיול ללונדוןןןן

אז היום היה יום טיול ללונדון, היום האחרון העיר היפיפייה הזו! התחלנו את הבוקר בנסיעה של כשעה וחצי (היו קצת פקקים) לאזור נהר התמזה. עלינו על השייט, הוא היה נחמד אבל בעיקר למנוחה קטנה. עשינו תמונות והסתכלנו על הנוף היפה. ירדנו מהסירה לאחר 40 דקות בערך, והתקדמנו ברגל לאזור הביג בן ובאקינגהם פאלאס. הגענו לארמון וצפינו בהחלפת המשמרות והסתובבנו קצת בסיינט ג׳יימס פארק, חלקנו גם קנינו גלידה. הלכנו ללונדון איי, שהיה נורא מגניב. אני הייתי קצת עייף, אז בעיקר ישנתי על הלונדון איי, וזו בהחלט הייתה חוויה בפני עצמה. ירדנו ממנו והלכנו בערך 20 דקות לקובנט גרדן. האזור עצמו מאוד יפה, עם חנויות ובתי קפה. היה לנו שם הרבה זמן חופשי, אז קצת הסתובבנו, אכלנו, ולקחנו את הזמן ברגוע.
סיימנו את היום, עלינו לאוטובוסים וחזרנו למרכז.
בערב היה זמן חופשי אבל רובנו היו עייפים אז היו ישבצ״ים במסדרונות.

יום 13 - 29/7:
יום טיול ולימודים!

אז ערב לפני הגר וסוף הודיעו לנו על הפתעה קטנה לא מתכוננת, שהיום יוצאים לעיירה הסמוכה, uxbridge, לקצת שופינג ואוכל. אז קמנו בבוקר כרגיל ובשעה 9:30 יצאנו לעיירה ברגל, בהליכה של חצי שעה. היה לנו שם בערך 3 שעות של זמן חופשי לחנויות, אוכל ומה שרוצים לעשות. אז כמובן שניצלנו את הזמן לעוד קצת קניות, ואכלנו בפייב גאייס.
חזרנו למרכז לשיעורים, אבל באותו יום אני לא הרגשתי כל כך טוב, אז לא באתי לשיעורים וחזרתי לחדר.
באזור השעה 19:00 היה את טקס קבלת התעודות. הטקס היה מרגש וקראו לכל אחד לבוא לבמה ולקחת את התעודה שלו. לאחר מכן הלכנו כולנו לקידוש האחרון שלנו במרכז:(. הגר וסוף הביאו חלה, מיץ ענבים ובהמשך עוד הפתעה. בירכנו, אכלנו ודיברנו אחד עם השני. שיחקנו משחק קטן שבוא כולם עוצמים עיניים, הגר וסוף נוגעות בראש של שלושה ילדים, שואלת אותם שאלות (כמו למי הכי התחברת, מי חבר לחיים וכו׳) ואתה נוגע בראש באותם האנשים, בלי שהם ידעו שנגעת בהם. המשחק היה ממש נחמד ונתן אפשרות להגיד לאנשים שפחות יצא לך לדבר איתם או שלא תאמר להם את הדברים פנים מול פנים:)
בהמשך הן הפתיעו אותנו עם המוןן פיצותתת
דיברנו והתחלנו לסכם את החוויה המדהימה הזו ובהחלט הרגשנו את הסוף קרב מתמיד.

יום 14 - 30/7:
יום טיולללל

אז היום יצאנו ליום האחרון שלנו במרכז:((((
טיילנו לעיר אוקספורד, הנמצאת בערך כשעה מהמרכז. הגענו לעיר, ורק ממבט ראשוני היא ממש יפה. הסתובבנו בעיר קצת, והגענו לטירת וכלא אוקספורד. הייתה מדריכה שנתנה לנו רקע קצר על המקום, ועלינו לסוג של גבעה שמשקיפה על כל העיר. ירדנו והלכנו לבית הכלא שהיה באותם שנים (1700׳) והיה נחמד. לאחר מכן היה לנו 4 שעות של זמן חופשי לשופינג אחרוןןןןן היה שם קניון עצום עם המון חנויות ומותגים, אז הסתובבנו וניסינו לקנות כמה שאפשר. אכלנו צהריים שם, יצאנו קצת מחוץ לקניון והסתובבנו עוד קצת, קניתי סוושטרט עם כיתוב של Oxford University שרציתי ממש. לאחר מכן חזרנו למרכז בשעה 18:00 בערך, והתחלנו באריזות המזוודות. כמובן שלא היה לי כוח להתחיל מיד והתחלתי בערך בשעה 19:30, עם הספק יפה של שעתיים אריזה. בערב היה מסיבת סיום, דיסקו, אחרון. הלכנו ונהננו, חזרנו עייפים לחדר אבל זה לא מנע מאיתנו לעוד ישב״צ במטבחון ליצירת רגעים וחוויות אחרונות.

יום 15 - 31/7:
יום הטיסה :((

קמנו בבוקר והבנו שזהו, נגמר.
הלכנו לארוחת הבוקר האחרונה, בהחלט היה עצוב ומוזר בו זמנית. חזרנו לחדרים, לאריזות קטנות ואחרונות, ירדנו למטה וקיבלנו את הדרכונים בחזרה, מסרנו את המפתחות לחדרים, ועלינו לאוטובוס חזרה. הגענו לשדה התעופה, עברנו את הבדיקות, הייתה לנו שעה בדיוטי פרי וניצלנו את הרגע לאכול ולנוח קצת. עלינו למטוס, הייתה טיסה מצוינת.
הגענו לארץ ואני אישית הייתי בהלם.
כשבאתי בהתחלה, אמרתי לעצמי: ״מה?? שבועיים?? זה המון המון זמן, מה נעשה כל הזמן הזה??
אבל לא, זה ממש לא נמאס, תמיד היה מה לעשות, בכל רגע ביום. הרצון לצבור חוויות ורגעים לחיים, הרצון לדבר עם אנשים מהעולם כמה שאפשר, וההרגשה של האחריות והבגרות האישית מדהימה. ההרגשה הכי מבאסת אבל כיפית בו זמנית היא ההגעה לארץ, איך נפרדים מאנשים שהיו בית עבורי במשך שבועיים? מכל הצחוקים, הישב״צים, הטיולים, הנסיעות, הארוחות והשיחות הקטנות?

אני מקווה שהצלחתי להעביר לכם את מאית החוויה שלי. סאמר סקול זו בין החוויות היותר טובות שיצאו לי לחוות. אני אישית הגעתי עם חבר מהבית, אבל בכל זאת היה מלחיץ בהתחלה לראות את כל האנשים האלה שהולכים להעביר איתי מסע של שבועיים ביחד.
בניגוד לכל הציפיות שלי, פשוט ישר התחברנו. אם מישהו היה אומר לי שזה מה שיקרה, הייתי אומר לו שזה לא אפשרי, אבל הנה - זה קרה. אני פשוט עדיין בהלם איך אפשר להתחבר לאנשים כל כך מהר, זה באמת לא נתפס. האנשים מדהימים אחד אחד !
החוויה מבחינת האנגלית הייתה מדהימה. יצא לי להיות במדינה זרה שבועיים, ולדבר רוב הזמן אנגלית, זה בהחלט שיפר את הביטחון בשפה ואת אוצר המילים שלי.
הטיול גם העניק לי חוויית עצמאות אישית ואחריות גדולה. להיות רחוק מהבית זה לא פשוט, אבל כמות הכלים שרכשתי לעצמאות ואחריות מדהימה.
להיות עם אנשים, 24/7, במשך שבועיים נשמע מעייף, אבל כשחזרתי לארץ כל כך התגעגעתי לזה, זה לא נמאס אף פעם. תמיד היו שיחות קטנות כאלה, ותמיד היה על מה לדבר.

סאמר סקול זו בהחלט אחת מהחוויות המעצימות ביותר שחוויתי אי פעם.