אורי יוסף

• מרכז: Brunel בוגרים
  • יצאתי בקיץ: 2022

אורי יוסף בשארי

עברו כבר שבועיים מאז שחזרתי ...

אליזה ריז  (ליזה)

איך זה קרה? איך בכלל הגעתי ...

צליל אהרון

נסעתי עם חברה לסאמר סקול. ...

אוהד כליפה

אוקי אז אני ממש גרוע בדברים ...

יולי יוספי  (ג׳וליי )

כבר שנים שאני רוצה לטוס לסאמר ...

טל ים סעדו

הכל התחיל בזה שאוהד רצה ללכת ...

עברו כבר שבועיים מאז שחזרתי לארץ, והדבר הכי מוזר לי שהחוויה הכי טובה שהייתה לי בחיים נגמרה.
בתחילה חששתי שאני לא אמצא את עצמי שם כי הגעתי לסאמר סקול לבד, אך מאותו רגע שהיינו בשדה התעופה בן גוריון בתל אביב התחברתי לכולם.
האנשים שהכרתי היו בשבילי כמו משפחה, הכרתי חברים לחיים.

קוראים לי אורי, בן 17 ואני החלטתי את ההחלטה הכי טובה שיכולתי. החלטה שהשפיעה לי על החיים בצורה נפלאה. אני כל כך שמח שאני הצלחתי לשכנע את הוריי לרשום אותי לסאמר סקול. אני יכול להגיד שהאנגלית שלי השתפרה בצורה יוצאת דופן.

היינו באוניברסיטה ברונל בלונדון.
החווייה הכי מטורפת שהייתה לי היא ה״דיסקו״ בלילה (המסיבות) ששם היינו עם האיטלקים, הספרדים, הברזילאים, הצרפתים והאוקראינים.
חוויה נוספת שאני אזכור הייתה הלונה פארק בלונדון “Thorpe Park” שזה הלונה פארק הכי מטורף שהייתי בחיים שלי.
כמובן שהיו עוד חוויות נדירות כמו המוזיאון של הארי פוטר, הקניון הענקי “Westfield” וכמובן ההצגה של מלך האריות.

במהלך היום הייתי בשיעורים שבאמת היו כיפים והיו מאוד שונים מהשיעורים בארץ. דיברו איתנו רק באנגלית והכיתה שלנו הייתה מעורבבת, כלומר היינו רק שני ישראלים בכיתה וכל השאר איטלקים, ברזילאים, ספרדים ועוד. מגוון האנשים והתרבויות העצים את החוויה.

הייתי שם ב״אקטיביטיז״ (פעילויות) והכרתי הרבה חברים מהעולם. במהלך הערב היינו עושים ישיבת צוות אני והחברים שלי ומידי פעם המדריכות שלנו הצטרפו אלינו לישיבת צוות, ששם היינו מספרים סיפורים מצחיקים וחוויות שעברו עלינו במהלך היום ועוד.

לסיום אני רוצה להגיד שהתקופה הזאת הייתה הכי מטורפת שהייתה לי בחיים.
אני רוצה להגיד כמובן שזכיתי בקבוצה הכי מדהימה שיכולתי לבקש.
ואני גם רוצה להגיד תודה למדריכות שלי הגר וסוף שתמיד היו שם בשבילנו והיו חלק מאיתנו!.