עמית

עמית דוד  (עמית)

היי, אני עמית דוד בת 14 מהר ...

יובל בורסון  (יובל)

טוב... אז נתחיל מזה שנרשמתי ...

שיר דיין  (שיר)

אז איך אני אתחיל את הסיפור ...

הילה דיין  (הילה)

שלום לכל הקוראים, שמי הילה ...

שיר ריפשטיין

היי קוראים לי שיר ריפשטיין, ...

שי כהן

אני שי כהן, וטסתי לסאמר סקול ...
היי, אני עמית דוד בת 14 מהר אדר והייתי בסאמר סקול בקלייר קולג', קיימבריג,.
זה קשה לסכם שבועיים מדהימים כל כך...
נרשמתי עם חברה(טליה) אחרי ששכנענו את ההורים שלנו ולא הפסקנו לספור את הימים, וסוף סוף הגיע היום.
הגענו לשדה תעופה וראינו את כל הילדים והתחלנו לזהות פרצופים, ידענו כבר מהתחלה שנהנה איתם ושזאת קבוצה מדהימה  Smileys
אחרי כמה שעות בדיוטי פרי, בדיקות וטיסה (שרוב הזמן בה ישנו), הגענו לשדה תעופה ומשם ישר נסענו לקיימבריג'(באוטובוס פגשנו את קרלוס, אחד מהמדריכים המדהימים של צוות EF).
הגענו לקלייר קולג,קיבלנו קצת מידע צמידים וארוחת צהריים ואחרי כמה זמן עשינו את המבחני רמות שקבעו באיזה כיתה נלמד במשך השבועיים. אחרי המבחנים עשינו קצת סיור בקולג' וקיבלנו את החדרים. אחר כך ארוחת ערב רום צ'ק ולישון.

ביום השני כבר התחלנו להרגיש את הכיף..
במיוחד במסיבה המדהימה שהייתה בערב לכבוד החדשים. הכרנו מלא ילדים מכל מיני ארצות שונות ועד עכשיו אנחנו שומרים איתם על קשר.

הבנו שבאמת כמו שאמרו לנו- השלושה הימים הראשונים הם הימים של ההתרגלות והקושי וכן-התלוננו הרבה.
אבל לאט לאט כבר התרגלנו לשיגרה-פעילויות, לימודים, זמן חופשי- שברובו הלכנו לשופינגג בקניון או לפרימרק או סתם לאכול סאבווי ולשתות סטארבאקס, ובערבים מסיבות, ערבי קריוקי ועוד.

עם הקבוצה הלכנו למלא מקומות וסיורים- london eye, המחזה wicked, מדאם טוסו, thorpe park, ארמון המלכה, m&m world, צ'יינה טאון, באולינג עם כל הקבוצה ועוד הרבה.

בהתחלה חששתי מהחלק של הלימודים, כי יצא לי להיות בכיתה בלי ישראלים בכלל וקצת התבאסתי. אבל אחרי השיעור הראשון כבר הכרתי את הילדים מהכיתה ואת המורה המדהימה שלימדה אותנו והעבירה את הזמן בלמידה כיפית וחוויתית וכבר לא הייתי מבואסת בכלל. להפך, זה רק עזר לי להתחבר יותר לילדים מחו"ל.

לפי דעתי החלק הלימודי שהכי משתפר זה הדיבור. גם בגלל ששבועיים שלמים מדברים לרוב אנגלית, וגם מרוב שכבר התרגלנו ללכת למלא ילדים מחו"ל ולדבר איתם.
הביטחון העצמי עולה ומשתפרים ממש בדיבור.

כל יום שעבר הכרנו יותר ויותר אחד את השני.
בהתחלה לא הבנתי שאמרו שנהפוך למשפחה, חשבתי שסתם הגזימו אבל אחרי שעברתי את החוויה הזאת אני יכולה להבטיח לכם שזה חברים לכל החיים, משפחה אחת גדולה !
נקשרתי לכל אחד ואחד מהקבוצה הזאת ואני כבר מתגעגעת ! Smileys

ביום של המסיבה האחרונה היה קצת בכי ועצב, אבל יום אחרי זה, יום לפני שעזבנו, עשינו מלחמת מים מטורפתת, לא היה לנו אכפת מכלום ונהננו כל כך !
זאת הייתה סגירה מושלמת לטיול הזה.

כמובן תודה ענקית למדריכים המושלמייייים- דנה ולינתן ! שהיו כיפים זורמים ונחמדים בטירוף אבל גם ידעו להציב גבולות והיו אחראים. הפכתם את הטיול הזה למושלם וזה באמת היה שונה בלעדיכם !

אני ממליצה לכל אחד ואחד לסוע כי זאת חוויה מדהימהה, מעצימה ומבגרת שאי אפשר להבין עד שחווים אותה בעצמכם. Smileys