שיר

שיר ריפשטיין

היי קוראים לי שיר ריפשטיין, ...

מאי אפרים  (מאי)

שלום , קוראים לי מאי אפרים ...

הילה דיין  (הילה)

שלום לכל הקוראים, שמי הילה ...

שיר וידר  (שיר)

היי אני שיר וידר ויצאתי לסאמר ...

עמית דוד  (עמית)

היי, אני עמית דוד בת 14 מהר ...

נטע בנוש

אני נטע בנוש, בת 15 ממתן ונרשמתי ...

היי קוראים לי שיר ריפשטיין, בת 15 מתל אביב וטסתי לסאמר סקול בקיימברידג, לשבועיים.Smileys

לכולם יש חששות לפני שהם מגיעים למקום חדש ולא מוכר, וגם לי היו לפני הטיסה הזאת. אני חששתי שאני לא אסתדר שם, כי אף פעם לא הייתי תקופה כזאת מחוץ לבית וחששתי שאני לא אתחבר עם הילדים האחרים. ככל שהתקרבנו ליום הטיסה החששות גברו ואליהן הצטרפה התרגשות מטורפת!
רק כשהגעתי לשדה התעופה ונפרדתי מההורים הבנתי שזה באמת קורה!
כבר בשדה התחברתי עם הרבה ילדים וכלל שעברו הימים ככה התחברתי עם יותר ויותר ילדים ואנחנו עדיין שומרים על קשר!
אני כל כך שמחה Smileysשהכרתי את כולם ואני לא מבינה איך בכלל יכולתי לחשוב שאני לא אתחבר איתם? אצלנו בקבוצה לא היה אחד שלא מצא לו חברים, ואף אחד לא היה לבד
!Smileys

סדר היום בשבועיים האלה היה: ארוחת בוקר, שיעור/ פעילות, ארוחת צהריים, זמן חופשי להסתובב בעיר, שיעור/ פעילות, ארוחת ערב, פעילות ערב.

(לכל השואלים- הארוחות לא היו נוראיות, הן היו סבירות.)

ביום הראשון שהגענו לקולג׳ עשו לנו מבחן רמות, ושיבצו כל אחד בכיתה שלומדת אנגלית ברמה המתאימה לו. בכיתה היו ילדים מכל העולם שגם איתם התחברתי וצחקתי למרות הקושי של לדבר בשפה שהיא לא שפת האם שלך. השיעורים היו מאוד מעניינים, לא כמו בבית הספר, אלא יותר חוויתיים ומגניבים.Smileys

הפעילויות לא היו לפי רמת האנגלית שלנו, אבל גם הן היו עם ילדים מכל העולם, רק שקבוצה אחרת של ילדים, ככה שיצא לי להכיר אפילו עוד יותר ילדים מעוד יותר מדינות וכמובן שגם איתם מאוד נהנתי וצחקתי. בפעילויות ערב בדרך כלל היה קריוקי או מסיבה. שם זה לא היה מחולק לקבוצה וישבנו כל ילדי הסאמר סקול, שרנו רקדנו, צחקנו וקפצנו והיה ממש כיף !

בשונה מרוב המרכזים, בקיימברידג׳ יש זמן חופשי שבו אפשר לצאת מהקולג׳ ולהסתובב בעיר ( אני את הזמן הזה ניצלתי לשופינג מטורף)Smileys.

חוץ מסדר היום הרגיל, בסופי השבוע נסענו ללונדון: למדאם טוסו, למחזמר "wicked" , לארמון המלכה, ללונדון איי, ואפילו היינו בלונה פארק והיה כל כך כיף !! ממש ממש נהנתי !!

בשבועיים האלה השתפר לי הביטחון לדבר באנגלית מול אנשים, התחברתי עם הרבה ילדים מחו״ל והכרתי חברים מדהימים מהארץ ואנחנו עדיין נפגשים ומדברים כל הזמן.

השבועיים האלו עברו לי בטיל ! זה הרגיש לי כמו יומיים ! ככה שגם החששה שלי שאני לא אסתדר במשך שבועיים מחוץ לבית נעלמה ונמחקה לגמרי!! היה מושלם !!!!!

עוד משהו שגרם לחוויה הזאת להיות כל כך טובה היא המדריכים המדהימים שהיו לי- דנה ולינתן תודה על הכל! אין עליכם!

רציתי גם לומר תודה לחברים שלי ולצוות קמפוס שהפכו את החוויה הזאת לכל כך מיוחדת. אני באמת ממליצה לכל אחד ואחת לעבור את החוויה המיוחדת הזאת.

אז איך אני יכולה לסכם את השבועיים האלו במילה אחת? מ-ד-ה-י-ם !