נופרוש [:

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2010

נופר שחל  (נופרוש [:)

אוקיי.. מאיפה להתחיל בכלל ...

סהר עוז  (סהר עוז)

וואי, כמה עברתי בשבועיים ב-  ...

מורן סוארז  (מורי)

ואווווווווווווווווווווווווווווווווווו ...

עופר אורבך  (עופרית . D:)

שלום שלום . (: וואאאי עברנו ...

ליעד רוזנברג  (ליעד)

הסיפור שלי למסע הגדול בחיי... ...

עופר אורבך  (עופר :))

וואי , אז מאיפה אפשר להתחיל ...

אוקיי.. מאיפה להתחיל בכלל ?!?!?!

קוראים לי נופר שחל ואני נרשמתי לרויאל סקול.

וואוו... סאמר סקול – רואיל סקול 2010 ...

פשוט חוויה מדהימה. חוויה של פעם בחיים.

אני , אישית , כבר הייתי ב- סאמר סקול שנה שעברה. אבל השנה , היה פשוט מדהים !

החברים , המקום , האוכל , הלימודים , הטיולים..  ה כ ל !

היו לי שבועיים מושלמים פשוט .

זה התחיל קצת לפני הפגישה... אני ואחותי התאומה , ראם , החלטנו להירשם לרויאל סקול. וכבר שנרשמנו , הכרנו ילדים בעזרת הפורום , ראינו שהם נחמדים.. חיכינו לפגישה כל כך !

כשהיא הגיע , ממש ממש ממש התרגשנו ! ראינו את חברה שלנו עופר , שהייתה איתנו שנה שעברה בסאמר סקול בפולמר ג′ריינג′ , והיינו כל כך שמחות שאנחנו עוברות את זה עוד פעם ! הילדים היו מדהימים !

הפגישה נגמרה ונפרדנו . כל מה שחיכינו לו עכשיו , זה הסאמר סקול.

ספרנו ימים , דיברנו בפייסבוק , בסקייפ , בפלאפון , בכל מקום אפשרי. כל כך התרגשנוווו !

ה- סאמר סקול הגיע.....

איזה התרגשות !!

לא האמנו שזה קורה ! הגענו לשדה תעופה , עברנו את הבדיקות הביטחוניות והגענו לדיוטי פרי. לא קנינו כל כך הרבה , אבל לא נורא. עלינו על המטוס , הייתה טיסה נחמדה.

שיגענו את הדיילים , הם עוד שנייה העיפו אותנו מהמטוס... אבל העיקר שנהנו , לא ? (; נחתנו ,

מתים מהתרגשות ! נסענו נסיעה של שעתיים עד לרויאל. המקום היה פשוט

מ ד ה י ם ! ! ! אחרי שירדנו מהאוטובוס עשו לנו סיור ברחבי הקמפוס.

התפלאנו מהמקום המדהים , ונכנסו לחדרים לפרוק.

היה לנו יום דיי משעמם , אבל הכרנו כמה ספרדיות חמודות שנהיו חברות טובות שלנו בהמשך. בערב עשינו מסיבת ממתקים , היה מצחיק !

ביום השני היה את המבחן והדיסקו. המבחן לא היה קשה , אבל גם לא קל... במבחן פגשתי כמה ילדים שהיו איתי בסאמר סקול הקודם , זה היה מוזר !

אחרי המבחן היה לנו שיעור , ואז זמן חופשי.

בערב היה לנו דיסקו , שהיה דיי מעפן אז העדפנו ללכת ממנו ולשבת במעונות עם אדוארדו ואחותו מרטינה.(שגם היו איתנו שנה שעברה).

ביום שלישי היה טיול לקולצ′סטר והיה כיף ! ביום רביעי קמנו לארוחת בוקר טעימה , והלכנו לכיתות. למדנו שעה וחצי , הפסקה , ואז עוד שעה וחצי של שיעור. אחר כך היה ארוחת צהריים , ואז עוד שלוש שעות של פעילויות. בדרך כלל היה דוג′בול , בנדמינגטון , פוטבול , טניס , פינג פונג , בריכה ועוד... ככה עברו הימים והכרנו עוד ועוד חברים , והכרנו את המקום יותר ואת הכל.

בשישי עשינו קידוש. ביום ראשון נסענו ללונה פארק והיה מצחיייק. ככה המשיכו לחלוף הימים , וכמעט הגיע הסוף..

כבר בזמן הזה חשבנו על שעומד להיגמר , וכבר התחלנו להיות עצובים.. ביום שלישי היה עוד טיול , שהיה הטיול הכי טוב שהיה עד עכשיו !

אני יובי ועופר מצאנו חנות של הכל בפאונד , וקנינו מלא !

בערב היה לנו את המחזמר "גריז" , שהיה נחמד. פגשנו שם עוד ישראלים , שלא ציפינו לראות...

הייתה שם חברה שלי שגם הייתה איתי בסאמר סקול הקודם ! היה כיף לראות אותה... (: הימים המשיכו לחלוף , נהנו כל כך....

הגיע יום שישי , ואיתו דיסקו הפרידה. היינו ממש עצובים , זה היה דיסקו ממש שוווה , ולא יכולנו לדמיין שזה הדיסקו האחרון.. אחרי הדיסקו , אני ועופר התפרצנו בבכי. התחלנו להיפרד מכולם והיינו ממש עצובים !

היינו צריכות במיוחד להיפרד מהצרפתים שהלכו יום אחרי בבוקר , ואנחנו נהיה בטיול בלונדון..

אז ניפרדנו מכולם ! כולם ממש בכו שאנחנו עוזבים.. יום אחרי קמנו מוקדם בבוקר כדי להספיק להיפרד מהצרפתים שעוזבים ! ניפרדנו מהם , בכינו עוד מלא , ונסענו ללונדון.

בנסיעה היינו עצובים.. אבל כשהגענו למאדאם טוסו , העצב ברח. כשנכנסו , אני , ראם , עופר , עופרי , ויובי , נכנסו לחדר האח הגדול. היה ממש מצחיק !!! המשכנו להסתכל על הדברים , ואז נכנסו למנהרה המפחידה.

אני ועופרי נכנסו ביחד , החזקנו ידיים.. אנשים אמיתיים ומלאי דם באו אלינו והפחידו אותנו – בחושך ! ואז עופרי עצרה , ואני המשכתי ללכת.. לבד !

זה היה ממש מפחיד ! סובבתי את הראש שלי לראות איפה כולם , וכשהסתובבתי חזרה , איזה איש אחד , מלאאאאאא בדם , התקרב אליי ממש קרוב וממש פחדתי !!

אחרי שיצאנו ממאדאם טוסו , הלכנו קצת.. באמצע שהלכנו , מישהו קרא לי. הסתובבתי לראות מי זה , וראיתי שזה שני ילדים מהשכבה שלי. זה היה הזוי ! אחר כך הלכנו לארמון המלכה , ואז לשופינג. לא האמנתי שבלונדון לא היה כלום לקנות ..

אבל לא נורא , קניתי משקפיים (: אוקיי , חזרנו לרויאל ואכלנו ארוחת ערב שקראנו לה "הסעודה האחרונה"..

חזרנו לחדרים וכל הספרדים והאיטלקים חיכו לנו שם להיפרד מאיתנו. אין מישהו אחד שלא בכה. כולנו היינו עצובים !

בכי , בכי , ורק בכי.

לא יכולתי לסבול את הכאב של המחשבה שאני לא הולכת לראות את כל הילדים שהתחברתי אליהם כל כך במשך השבועיים האלה !

הצרפתים , האיטלקים , הספרדים... שאני אוהבת כל כך.

אה דרך אגב , לא כדאי לכם לקלל בקרבתם ... לימדנו אותם ה כ ל Smileys

אחרי שגרמו לכולם ללכת בחזרה לחדרים , שטופים דמעות , ניסינו לישון.

לא הפסקתי לחשוב על זה , שזה נגמר.

זה באמת נגמר.

נרדמנו , איכשהוא.

קמנו בארבע וחצי בבוקר , עצובים.

יצאתי מהחדר לכיוון המסדרון וראיתי את מרטינה , גאיה , ומאורה ערות ועומדות מחכות לנו.

הם באמת קמו בארבע לפנות בוקר בשביל להיפרד מאיתנו ! לא האמנו.

זה היה כל כך עצוב.

נפרדנו כל כך הרבה פעמים , והלכנו להעיר גם את אח של מרטינה ,אדוארדו.

ירדנו במדרגות , הורדנו את המזוודות...

והלכנו לכיוון האוטובוסים.

האוטובוס איחר בשעה וחצי ! אבל אדוארדו נשאר ער , וחיכה איתנו. (:

האוטובוס הגיע , ונפרדנו ממנו.

לא הפסקנו לבכווווווות... הדמעות פשוט ירדו בלי רצון.

נסענו נסיעה של שעתיים לשדה תעופה , הרוב ישנו.

היינו עייפים...

הגענו לדיוטי פרי וזה , היה לנו רבע שעה.

באטרףףףףף , התחלנו לרוץ בדיוטי פרי ולקנות מלא !

עלינו על המטוס , ולא הפסקתי לבכות.

המראנו , הייתה טיסה מפחידה !!

אבל שרדנו.  נחתנו בישראל , נפרדו מכולם... פגשנו את ההורים , והופ אנחנו בבית, וכאן נגמרו השבועיים המדהימים שעברתי.