• בטיול -  רויאל סאמר סקול

מורן סוארז  (מורי)

ואווווווווווווווווווווווווווווווווווו ...

ליעד רוזנברג  (ליעד)

הסיפור שלי למסע הגדול בחיי... ...

סהר עוז  (סהר עוז)

וואי, כמה עברתי בשבועיים ב-  ...

נועה אלימלך  (נווועה (:)

היי , קוראים לי נועה ...

נופר שחל  (נופרוש [:)

אוקיי.. מאיפה להתחיל בכלל ...

עופר אורבך  (עופרית . D:)

שלום שלום . (: וואאאי עברנו ...

ואווווווווווווווווווווווווווווווווווו סאמר סקול Smileys

איפה להתחיל אוקי אני זוכרת את הלחץ הרב לפני שבאתי לרכבת לשדה תעופה. ברכבת למזלי פגשתי עוד 3 חברים שגם באו איתי לסאמר סקול בהתחלה התביישתי אבל ברגע שהגענו לשדה תעופה אני פגשתי את כל הקבוצה ואת קרן המדריכה. הכרתי ילדה  ונהינו חברות וישבנו ביחד בטיסה ברגע שנחתנו באנגליה עלינו על האוטובוס והגנו לרויאל סקול הייתי בשוק כמה שהמקום הזה גדול עם נוף לנהר יפיפה ומלה מדשאות.Smileys Smileys Smileys

ירדנו מהאוטובוס והתחלקנו לחדרים אני ועוד ילדה  היינו בחדר של 2 (למשך 6 שניות בערך) ואז העבירו אותנו לחדר של 4 עם שתי בנות אחרות ממש נחמדות מהארץ. כל מיקרה שקורא שבוא אתם רבים עם השותפים אתם יכולים לפנות למדרכיה שתמיד שם ופותרת את הבעיות. Smileys Smileys Smileys

ביום השני היה לנו את המבחן של הרמות למידה אבל אני לא כל כך הצלחתי בו אבל בסוף האבירו אותי לקבוצה אחת מתחת למצטיינים. כל השבועים האלה היו כמו סוג של חלום ולא היה אפילו רגע אחד משעמם.Smileys Smileys Smileys

כל יום התחלנו בהליכה לחדר אוכל שלא היה ממש רחוק מהמגורים ותאמת האוכל היה ממש טוב ותמיד הייתה יוצא משם עם בבטן מלאה.

אחר כך הייתה או פעילות ספורט או לימודים  (שפיעילויות ספורט הייתם

יכולים לבחור או כדורגל,כדור עף,פוטבול,טניס שולחן ושדה, בייסבול, מחניים, בדמינגטון והיתה אפשרות ללכת ליצירה). אבל לפני שעשינו את הפיעילויות ספורט אחרי הלימודים בבוקר היתה אורחת צהריים ורק אחרי הארוחה היו פעילויות ובשעה שש בערב (שש בערב באנגליה) הייתה ארוחת ערב ואחרי הארוחה היה זמן להתקלח והתערגן ובשעה שמונה בערב הייתה פעילות (הייתה תחרות כישרונות ותצוגת אופנה לאיכות הסביבה וצילמנו סירטון והיה דיסקו ולפעמים היו משחקי ספורט בלילה והיה גם פעם ששיחקנו חפש את המטמון) וככה עברו הימים הנהדרים והמדהים שהיו לי. Smileys Smileys Smileys

היו לנו גם ימים שהיינו מטיילים באנגליה ועושים שופינג קונים מזכרות לחברים ולמשפחה וכל הטיולים שהיו לנו היו פשוט נהדרים היה לנו הרבה זמן חופשי לקנות דברים ולטייל חופשי לאן שאנחנו רצינו כל עוד הינו הולכים באזור הטיול וחוזרים לנקודת המפגש שניקבעה מראש והמדריכים האנגלים היו מסבירים לנו על כל מקום שהיינו הולכים בטיולים.Smileys Smileys  Smileys

בשבוע הראשון הקבוצה של  הישראלים הייתה לומדת בבוקר ובשבוע השני למדנו בצהריים בלימודים היו שני שיעורים בשיעור הראשון היינו לומדים ובשיעור השני היינו עושים יצירה  שלכל שיעור הייתה מורה אחרת בשיעור הראשון המורה שלי הייתה רייצל ובשיעור השני המורה הייתה לייאן, אני ממש אהבתי את המורות שלי כי הן צחקו אם הילדים ועזרו לנו במקרה שהיינו צריכים בו עזרה.Smileys Smileys Smileys

בסוף הגיעה הזמן להיפרד ביום האחרון ניפרדנו מכל הילדים שהמארצות האחרות וזה היה ממש עצוב אני בכיתי במשך שעה בערך אולי יותר ועכשיו שאני כותבת על זה זה מעלה בי דמעות והגיעה היום של הטיסה האיטלקים התעוררו במיוחד בשביל לומר לנו שלום ב-5 בבוקר האוטובוס איחר והגיעה בערך בשעה 7 ואז יצאנו לשדה תעופה הגענו לשדה תעופה שמנו את המזוודות בבדיקה והלכנו לבדיכת דרכונים והאנשים בשדה תעופה לקחו לי את התיק בסוף מסתבר שאני בטעות שמתי קרם גוף (ממש טוב שאין בארץ) והאנגלים בשדה התעופה זרקו לי אותו לפח Smileys (עצוב) כשהגאנו לארץ אני הייתי ממש עצובה ואם זאת הייתי שמיחה כי אני הולכת לראות את המשפחה שלי אבל מצד שני אני ניפרדת מהחברים שלי שהייתי איתם במשך שבועיים (ניפלאים) אבל אם כל הילדים אני עכשיו שומר על קשר בפייסבוק או בסקייפ.

SmileysSmileysSmileys

שכחתי לכתוב שיום לפני הטיסה אנחנו היינו בלונדון ואני ועוד ילדה בחרנו ללכ לסיור פרטי רק לשנינו במקום השופינג והיה מדהים המדריך האנגלי הסביר לנו על הכל וצילם אותנו והיה ממש נחמד והיה ממש ממש ממש ממש כיף בסיור.

כל החוויה של הסאמר סקול הייתה ממש ממש נהדרת אני ממליצה לכל מי שהולך לסאמר סקול לבחור ברויאל סקול למקום שבוא הוא יהיה במשך השבועיים או שלושה של הסאמר סקול זה מקום נהדר הצוות והמורים ממש נחמדים שלא לדבר על קרן המדריכה  שהייתה נהדרת ותמיד היה כיף ללכת לחדר שלה ולדבר איתה על מה שקורא והמקום ממש גדול ומדהים ויפה.