עלמה

• מרכז: אסקוט
  • יצאתי בקיץ: 2023

עלמה מילר

אז היי, קוראים לי עלמה ורציתי ...

מעיין גלאפו

היי אני מעיין גלאפו בת 15 ...

יעל מולדבסקי

היי אני יעל בקרוב בת 16 ואני ...

עדי צרויה

היי קוראים לי עדי אני בת 14 ...

נטע ירון

סאמר סקול:היי אני נטע בת 13 ...

מאי ברגר  (מאי)

"אז איך היה?" אני חושבת שזה ...

אז היי,

קוראים לי עלמה ורציתי לספר לכם על השבועיים באמת הכי טובים שהיו לי.

טסתי לסאמר סקול באנגליה עם אח שלי ונהנתי מכל רגע. בהתחלה חששתי שיהיה לי קשה להיות שם ולהתחבר לאנשים, אבל הקבוצה שלי היתה מדהימה והתחברנו תוך שניה בשדה תעופה ומשם הקשר רק ניהיה יותר חזק, דיברנו וצחקנו בטיסה ואז נחתנו באנגליה.

כשהגענו לאסקוט חילקו אותנו לחדרים בהתחלה הייתי בחדר של 8 בנות שזה נשמע מוזר ומלא אנשים אבל באמת שזאת היתה חוויה, להיות עם מלא אנשים בחדר ולדבר כל הלילה, ולא לישון לבד בחדר שלך ממש שיפר את החוויה.

ביום השני היה לנו מבחן שהיה נשמע מוזר כי מה קשור מבחן טסנו לחול אנחנו לא בביה״ס אבל הוא היה ממש בקטנה ורק חילק אותנו לרמות שם בשיעורים.
השיעורים שם היו שיעורים כיפים ומלמדים אבל בצורה חוויותית ולא בצורה של ביהס. הכרתי בשיעורים ובהפסקות ככ הרבה חברות ממדינות אחרות שהיה ממש כיף להכיר.

בהתחלה האוכל שם היה מוזר ולא היה כמו אוכל של בית כי הטעמים של האוכל באנגליה שונים משלנו, אומנם האוכל לא היה הדבר הכי טעים שאכלתי אבל הקטע של לשבת כל הקבוצה ביחד בשולחן שינה את האווירה דיברנו צחקנו וגם טיפה אכלנו Smileys.

היו לנו גם מלא טיולים באנגליה שהיו החלק הכי כיף. ביקרנו בארמון קינגהאם, באולפני הארי פוטר, באוקספורד, בלונה פארק, במחזמר מלך האריות, מאדאם טוסו, שופינג שקנינו בו טונה של שטויות וחטיפים ואוכל לחדרים ועוד…. בטיולים לאט לאט התגבשנו עוד כקבוצה גם עם המדריכות וגם עם החברים לקבוצה. הטיולים היו ממש כיפים, הלכנו בעיר ביחד צחקנו, דיברנו ועשינו מלא שטויות ותמונות והזמן פשוט טס.

בימים שלא יצאנו להסתובב היו לנו פעילויות אחר הצהריים ובערב, שהיה מלא אופציות לפעילויות והיה ממש כיף להיות בהן. היו לנו משחקי ספורט, יצירה, סרטים, קריוקי ואפילו להכין אוכל. הפעילויות היו עוד הזדמנות להתחבר עם אנשים ממדינות אחרות שהיו סופר נחמדים וחברותיים והיה ממש כיף להכיר אותם ולדבר איתם.

אני ממש שמחה שהכרתי את החברים והמדריכות שהיו איתי בקבוצה ששידרגו לי את החוויה הזאת פי מאה שתמיד היו שם אחד בשביל השני וגרמו לזה להרגיש כמו הבית השני שלי ושתמיד היו שם בשבילי והיינו יושבים מדברים, צוחקים, בוכים, שרים ועושים מלא מלא שטויות ביחד.

בסוף היה לנו מבחן שבדק כמה השתפרנו מתחילת הטיול גם המבחן הזה היה קל יחסית וכמה ימים אחר-כך היינו כל הילדים מכל המדינות באולם וחילקו תעודות הצטיינות ואת המבחנים שעשינו שם והיה מגניב.

הזמן שם טס ואיכשהו השבועיים האלה נגמרו והגיע היום של הטיסה. הלכנו לקניון ושתינו סטארבקס אחרון ואז נסענו לשדה תעופה וניצלנו את הרגעים האחרונים בשדה תעופה ובמטוס לצחוקים ודיבורים אחרי חמש שעות נחתנו בישראל והגיע השלב של להיפרד וללכת להורים שהיה ממש עצוב.

תודה לכל מי שהיה איתי בחוויה הזאת וגרם לה להיות פי מיליון יותר טובה ושווה כל דקה.