שגיא

• יצאתי בקיץ: 2023

שגיא זר

לפני בערך שבועיים חזרתי לארץ ...

ליאן וולף

היי קוראים לי ליאן ולפני חודשיים ...

אור פרץ

לפני קצת פחות מחודש חזרתי ...

נועם רונן  (רונן)

וואו, מאיפה מתחילים??!!אז ...

אלה דומן

היי קוראים לי אלה דומן ...

מאי אפגין

סאמר סקול 2023 ברייטון.טוב ...
לפני בערך שבועיים חזרתי לארץ מקולג' ברייטון שבאנגליה, עדיין לא מצליח להפסיק לחשוב על החוויה הבלתי נשכחת הזו, החברים החדשים מהקבוצה שהכרתי, המדריכים, החברים ממדינות שונות ובכלל על כל החוויה המטורפת שעברתי שם.

נתחיל מהתחלה - אז אני שגיא בן 15 וכמה חודשים לפני שהתחילה חופשת הקיץ, שמעתי מחבר על הסאמר סקול, באותו היום סיפרתי לאמא שלי על המקומות המטורפים שקמפוס מציע ללכת אליהם, הלכתי דווקא לעיירת ברייטון מכיוון שהבת של חברה טובה של אמא שלי גם הייתה שם בשנה שעברה וחזרה עם ערימת חוויות שהיא לא תשכח בחיים והיא המליצה בחום ללכת לשם.
אז נרשמתי לברייטון ורק חכיתי שהיום יגיע, שאני אסע לשדה התעופה ונצא לדרך.

כשהגעתי לשדה התעופה כבר זהיתי את כל חבריי לקבוצה אותם פגשתי כמה שבועות לפני במפגש הכירות.
הטיסה לאנגליה עברה ממש מהר והספקתי להכיר במטוס כמה חברים ממרכזים שונים.

לאחר שהגענו למרכז ברייטון הרגשתי כאילו אני נמצא בתוך חלום לא האמנתי ששם אני אשהה למשך שבועיים שלמים!
עשו לנו, החדשים, קבלת פנים והסבירו לנו הכל על המרכז, הסבירו לנו על הקפה שבו נוכל להיפגש בזמננו הפנוי, הראו לנו את המגרש הענק, החדרים, חדר האוכל ואת המתחם שבו נלמד.

לאחר יומיים כבר התרגלתי לשגרה, לקום מוקדם לארוחת בוקר, לצאת לפעילויות לחזור לזמן חופשי, להיפגש עם חברים ממדינות אחרות ולהתקלח לפני הארוחת ערב - שזה טיפ חשוב מאוד תמיד המקלחות היו ריקות לפני הארוחת ערב אז היינו שם רק החברים, מקלחת לכל אחד, מים חמים והרבה צחוקים.
בסוף כל יום היה לנו סיכום של הקבוצה שלנו, שם המדריכים שלנו סתיו וליאם שמעו כל בקשה שהייתה לנו, תלונות, איך עבר עלינו היום וכל דבר שרצינו להגיד, ולאחר מכן סיפרו לנו איזו חוויה מצפה לנו מחר Smileys

ביום הרביעי הלכנו לאולמי הארי פוטר, אני אישית אפילו לא ראיתי את הסרטים, אך רק להיות שם ולחוות דבר כזה אפילו מבלי להבין זה מטורף, הכל היה שם ממש יפה ומושקע, כל התפאורה, הסיפורים, הגאג'טים וכמובן שגם הסטארבקס שמחכה בסוף Smileys

בימי שישי סגרו לנו הישראלים את חדר האוכל בכדאי שנוכל לקדש ולקבל את השבת, כולם באו יפים, לבושים בלבן וזה היה ממש מרגש, אפילו הטבחים שמטבח אפו לנו חלות! ואני שמח מאוד שהתחשבו בנו ככה.

באחד מן הימים בערב החלטתי לטייל במסדרונות במתחם הבנים ולחלק במבה למרוקאים.
זהיתי מרוקאי ששיחק איתנו בקבוצה בטורניר הכדורגל וחילקתי לו, אחרי כמה שניות יצאו כל החברים שלו וחילקתי לכולם! מזל שהיה לי מספיקSmileys
הם אמרו לי לחכות במסדרון כמה שניות, נכנסו לחדרים וכשהם יצאו ראיתם אותם מחזיקים מלא חטיפים וקופסאות של עוגיות שההורים שלהם הכינו להם במרוקו הם הציעו לי לקחת והביאו לי הרבה מאוד חטיפים מרוקאים ועוגיות ביתיות Smileys אחד מהם אפילו הציע להביא לי חולצה של קבוצת כדורגל! אני חושב שזו הייתה חולצה של הקבוצה של המדינה שלהם Smileys

אחד הימים שאני הכי זוכר שנהנתי היה היציאה לת'ורפארק - פארק של רכבות הרים, דוכנים ומסעדות שם עשינו המון כיף וזכינו בחברה חדשה לקבוצה - אורה שהיא בובת כלב ים עגולה שאור התאהב בה (מצורפת תמונה), שהאחראי על הדוכן נתן במתנה לרומי :)
נכנסנו שם למתקן שהוא סיור במתחם מפחיד שם זומבים השתלטו על העולם, רצנו לכיוון היציאה והכל היה חשוך והזהרת ספויילר: אנשים מחופשים לזומבים רדפו אחרינו! היה מפחיד - אך מהנה.
בסך הכל התורים למתקנים לא היו ארוכים מדי והספקנו לעשות כל מה שרצינו, בכל זאת נתנו לנו בערך 5 שעות חופשיות Smileys

עוד יום שאהבתי מאוד היה טיול על המזח והלייזר טאג ליד המזח שלקחו את הקבוצה שלנו, התחלקנו שם ל-3 קבוצות ולאחר המשחק יצאנו וגילינו שהקבוצה הצהובה ניצחה! ושאני בראשה הובלתי במקום הראשון!

הדבר שלא אשכח בחיים מהטיול הוא השחף שגנב למדריכה שלי סתיו את הגירוס Smileys ואז היא איחלה לו למות ושנייה לאחר מכן הוא נדרס Smileys
אך אל תדאגו הוא יצא בשלום!
עדיין יש לי את סרטון הראפ שאני וחבר שלי לקבוצה אור יצרנו על זה Smileys

יש לי עוד כלכך הרבה מה לספר והייתי ממשיך לכתוב לכם עוד מליון חוויות מטורפות שעברתי אבל אני אשאיר לכם את זה לגלות בעצמכם, לחוות ולהנות, ממליץ ביותר!

אז לסיכום - זו הייתה חוויה של פעם בחיים, כלכך נהנתי להכיר חברים ממדינות שונות וכל היום להיות עסוק בפעילויות מהנות ולצבור חוויות עם החברים.
אני הגעתי לבדי לשם וזה היה כיף לא להיות תלוי בחבר שאני כבר מכיר מלפני, להכיר חברים חדשים ולהיות עצמאי.
חייב לציין שהטיול הזה לא היה אותו דבר בלי הקבוצה המדהימה שקיבלתי שכמובן אנחנו שומרים על קשר וכמובן המדריכים! סתיו וליאם אני מודה ומעריך אתכם על כל מה שעשיתם בשבילנו והצחוקים שעשיתם לנו וכל דבר קטן שבזכותכם הפך לכיף גדול, תודה רבה! זה לא היה אותו דבר בלעדיכם 3>