ליאן

• יצאתי בקיץ: 2023

ליאן וולף

היי קוראים לי ליאן ולפני חודשיים ...

שגיא זר

לפני בערך שבועיים חזרתי לארץ ...

מאי אפגין

סאמר סקול 2023 ברייטון.טוב ...

נועם רונן  (רונן)

וואו, מאיפה מתחילים??!!אז ...

דיאן הרמן

טסתי עם החברה הכי טובה שלי ...

אניטה קיידריקוב

לפני כמה שבועות, חזרתי מטיול ...
היי קוראים לי ליאן ולפני חודשיים יצאתי לסאמר סקול בברייטון.
לפני שאתחיל לספר את הסיפור רציתי להגיד שזאת הייתה החוויה הכי מטורפת שהייתה לי ותודה רבה לליאם וסתיו המדריכים הכי מדהימים שיש ולקבוצה הכי מושלמת שיש וזכיתי בחברים לחיים. Smileys

אז הכל התחיל שאני ואמא שלי התחלנו להסתכל קצת על מרכזים והתחלנו להתעניין במה זה סאמר סקול. אחרי הרבה התלבטויות החלטתי שאני נרשמת לבד, בלי חברה שתבוא איתי והחלטתי לנסות לצאת להרפתאה הזאת לבד.  אחרי שבדקנו וחקרנו על כל מרכז החלטתי על ברייטון, נרשמתי בידיעה שאני בהרשמה מאוחרת כי נרשמתי במאי ורוב הילדים נרשמו שנה לפני אז ידעתי שממש לא בטוח שאני אכנס. הרגע שהודיעו לי שאני בפנים זה היה כשהייתי בתאילנד, התקשרו לאמא שלי ואמרו לה ומאז לא הפסקתי לחשוב על זה ולהתרגש ממה שהולך להיות.

ב13 ביוני היה המפגש קבוצה. הגעתי לשם ולא הכי התחברתי, פתאום התחלטתי להתחרט שבאתי לבד ושהייתי צריכה להרשם עם עוד חברה. אחרי המפגש ממש ממש דאגתי שככה זה יהיה גם כל השבועיים האלה, שאני לא אתחבר לאף אחד, אבל אפילו לא ידעתי מה מחכה לי.

ה3 ליולי סןף סוף הגיע, היום של הטיסה
יצאתי מהבית בחמש בבוקר והלב שלי היה על מאתיים למשך כל הנסיעה לשדה התעופה. הגעתי וכולם היו שם, נפרדנו מההורים עשינו תמונות ויצאנו לדרך.
עברנו את כל התורים והגענו לדיוטי פרי. הטיסה הייתה בעשר בבוקר וכולם הכי התרגשו שיש, נחתנו אחרי כמה שעות והגענו ללונדון!!!  הגענו לקולג וכולם היו פשוט בהלםם, זה היה מבנה כל כך יפה והדשא הכי ירוק שראיתי. עשו לנו סיור ואז כל אחד קיבל את החדרים והלך לנוח.

יום רביעי ה4.7:
אז התעוררנו בהתרגשות ליום הראשון שלנו, כולם התחילו להכיר אחד את השני ועשינו סיור בעיר ברייטון. אחרכך חזרנו והיה השיעור הראשון!! היה הכי מושלם שיש ושמו אותי בכיתה עם רומי עופר ששם התחלנו להכיר אחת את השנייה ונהיינו חברות פור לייף. אחרכך היה פעיליות ערב וזהו.

יום חמישי 5.7:
 אז קמנו כמובן בהתרגשות כי זה היה היום של הארי פוטרר!! היציאה הראשונה שלנו מחוץ לברייטון. זאת הייתה נסיעה של שעתיים והגענו לאולפני הארי פוטר. היה נחמד אבל לא התלהבתי יותר מידי כי אני לא הכי מעריצה של הארי פוטר, עדיין היה כיף וראינו ילדים ממרכזים אחרים וישבנו איתם והיה מהמם. בערב הרמנו מסיבה, זה היה הערב הכי כיף שיש!! שמנו שירים בעברית וכל היוונים והמרוקאים רקדו איתנו והיה מצחיק ברמות. ההייליט היה שאניטה מחאה כפיים לריקוד של היווניה החמודה.

יום שישי 6.7:
יצאנו לסיבוב בברייטון לאיזור של הקניון ואני וגילי סוף סוף מצאנו משהו לאכול, היה מושלם. אחרכך חזרנו למרכז לשיעורים פעיליות ועשינו קידוש כל הקבוצה.

יום שבת לונדון!!!:
היום שהכי הכי חיכינו לו הגיע! נסענו ללונדון בפעם הראשונה. נסיעה של שלוש שעות מלא מלא פקקים אבל הגענו בשלום.
דבר ראשון הגענו לקובנט גרדן וכמובן רצתי לברנדי מלויל ולסבדואד, אחרי שכל אחד עשה קצת קניות ואכל משהו נפגשנו והלכנו לארמון של המלך והיה מהמם, אחרי זה הסתובבנו בלונדון ראינו את הביג בן ואז עלינו על הלונדון איי היה מצחיק רצח ותצפית מושלמת. ירדנו והלכנו לשייט בתמזה, השייט היה חמוד אבל לא מש שציפינו. אחרי השייט חזרנו לקולג עם פטור מהפעיליות ערב והלכנו לנוח.

יום ראשון תורפ פארק:
שוב נסיעה ארוכה אבל הכי שווה את זה!!
הגענו לפארק וראינו מלא ילדים ממלא מרכזים, היה הכי כיף שיש ועלינו מלא פעמים על הרכבת שדים שעשתה לי התקפי לב. גילי קנתה אכול כפי יכולתך בפיצרייה והעמסנו מלא מלא דברים ומלא פיצות ללא גלוטן והיה ממש טעים ומוש. רומי עופר שלנו קיבלה בשוחד את אורה הכדור הפרוותי שנהפך להיות חלק בלתי נפרד מאיתנו (אצרף תמונה כמובן). חזרנו מאוחר והלכנו לנוח.

הכמה ימים הבאים היו יותר רגועים אבל הכי כיפים שיש.
אני נעם ואלה למדנו ריקוד בהיפ הופ, עשינו יוגה קבוצתית שהייתה הכי קורעת שיש, יצאנו לקניון האהוב עליינו ולמדנו מלא עם סקוט המורה החמוד שלנו, יצאנו מלא לעיר והיה מושלם.

יום חמישי ה13 ביולי שוב לונדון!!:
עוד יום של נסיעה ללונדון הגיע וזה היה אחד הימים הכי מדהימים שהיו לי. נסענו ללונדון בשלוש בצהריים והגענו ישר למאדם טוסו, לא היה הרבה זמן להסתובב אבל היה מושלם ברמות ומהמם, אחרי זה הלכנו לקובנט גרדן לאכול משהו לפני המחזמר (כמובן שאני וגילי קנינו את הנאגסט ללא גלוטן שלנו). בשבע בערך התחיל המחזמר והיה פשוט מהמם, המבנה היה מדהים וההצגה הייתה מושלמת. הנסיעה חזור הייתה בשתיים עשרה בלילה והיה הכי כיף שיש.

יום שישי ה14.7:
שישי היה היום האחרון של השיעורים, סיימנו את הפרוייקטים והצגנו, בערב עשינו קידוש הקבוצה שלנו וגם הקבוצה של השלושה שבועות והיה מושלם, אחרכך הייתה מסיבה לכבוד כל מי שעוזב וקיבלנו את התעודות.

יום שבת:
בשבת יצאנו לפורטמות עלינו על התצפית והיה מושלם, אחרכך היה מלא זמן של שופינג ועשינו מלא שטויות והיה מצחיק ברמות.

יום ראשון מתחילים להרגיש את הסוף!!!
התחלנו בלארוז ואז ליאם וסתיו המושלמים אירגנו לנו ארוחת בוקר פרטית והיה מושלם, אחרכך יצאנו לעיר ועשינו לייזר טאג שהייתי גרועה רצח אבל היה ככ כיף, בערב הייתה פעילות ערב אחרונה והיה ממש מושלם ואני התחלתי לבכות על הספה בקיפטריה ורומוש הייתה צריכה לסבול אותי.

יום שני היום האחרון:
ביום שני יצאנו לסיבוב בברייטון בפעם האחרונה, הלכנו על המזח והיה מהמם ואז עשינו שוב לייזר טאג כי למה לא. חזרנו למרכז וסתיו וליאם עשו לנו פעילות סיכום. היה כל כך מרגש ואני לא חושבת שהיה מישהו שלא בכה, לקחנו את המזדוות נפרדנו מהקבוצה של השלושה שבועות ויצאנו לשדה תעופה.
נחתנו נפרדנו ושוב בכינו כי באמת נפרדים הפעם.

וזהו!!
לסיכום אני כל כך שמחה שיצאתי לחוויה הזאת ואני עוד יותר שמחה שיצאתי לזה לבד ושהצלחתי להתחבר והכרתי חברות שעד היום אני נפגשת איתן ואוהבת הכי שיש, זאת הייתה החוויה הכי מדהימה שהייתה לי כל החיים ואני ממליצה שכל מי שיכול שיצא ויעשה את זה!!