מאי

• יצאתי בקיץ: 2023

מאי אפגין

סאמר סקול 2023 ברייטון.טוב ...

גילי ברנע  (גילי)

לפני כמה זמן חזרתי מסאמר סקול ...

אור פרץ

לפני קצת פחות מחודש חזרתי ...

אניטה קיידריקוב

לפני כמה שבועות, חזרתי מטיול ...

רותם בן שחר

חזרתי לפני חודשיים מסאמר בקול ...

ליאן וולף

היי קוראים לי ליאן ולפני חודשיים ...
סאמר סקול 2023 ברייטון.Smileys
טוב אז לפני חודשיים וחצי (מרגיש כאילו זה היה אתמול) טסתי לחוויה הכי מטורפת שעשיתי בחיים שלי!!
הייתי בברייטון שבאנגליה במשך כשבועיים עם אנשים שלא הכרתי לפני, והיום אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיהם.

קודם כל נתחיל מזה שאני לא תכננתי לטוס אף פעם גם לא חשבתי על זה. אבל אז חברה שלי נרשמה ופתאום התחיל לעניין אותי בסופו של דבר זה היה ספונטני בטירוף ונרשמתי אבל היה מאוחר מידי והייתי ברשימת המתנה אבל בסופו של דבר אמרו לי שהתפנה מקום וטסתי להירשם ואני מודה כל יום שעשיתי את זה וטסתי לדבר המטורף הזה.

נתחיל במפגש הראשון שהיה בארץ אני מודה שחשבתי שאני לא אתחבר יותר מידי אבלל כבר ביום הראשון של הטיסה הבנתי שעומד להיות כיף של החיים והתחלתי להיפתח ובאמת  שהרגשתי שאני מכירה את האנשים האלה כבר שנים(ככה זה שאנחנו כל יום במשך שבועיים לא עוזבים אחד את השני).

שהגענו ביום הראשון חילקו אותנו לחדרים ושמו אותי עם רותם, אודל האובססבית ורעותי יחד בחדר וחד משמעית זכיתי.
אבל בתכלס הסדר של החדרים לא כל כך חשובים כי בסוף כולם התנחלו אצלנו:
מישל שהתחבאה לנו בחושך בארון והפחידה אותנו, נעמי שסתם ניצלה אותנו, כמובן דיאן ויהלי שבאה לרקוד לנו בלילה ולהרים את האווירה, הבנתם את הכוונה שלי...
אהה ובלילה שהיינו יושבות במסדרון הבנות ומחכות לנס שיביא לנו אוכל, או יותר נכון לסתיו שתפתח לנו את החדר "מדריכים" כי להביא לנו מים חמים למנה חמה או לחם עם שוקולד(תודה סתיו).

במהלך השבועיים שלנו שם היינו בבתי ספר יוקרתיים ויפים שיש באנגליה, היינו בפארקים, קניונים, מחזמר של מלך האריות, מסיבות בקולג, תחרויות שעשו לנו המדריכים משם כל יום, סטארבקס, פעילויות אקסטרים(הלייזר טאג שליאם וסתיו נכנסו לזה וחשבו שהם שוב בצבא, סתם האמת שכולנו ממש נהנו וגם חזרנו לזה שוב, בפעם הראשונה הקבוצה שלי ניצחה בפעם השנייה כבר לא היה נעים לקרוע אותם אז וויתרנו...), הארי פוטר וכל החנויות איפור שרותם גררה אותי במקום ללכת לאכול. אם זה לא מספיק אז גם חוויתי עקיצה מצד רומי שעדיף שאני לא אספר.

בנוסף לכל הפעילויות גם השיעורי אנגלית היו כייפים מאודד: קודם כל כמובן שקריס המורה הכי טובה שיש, פרננדו אהובי שהצחיק אותנו, הסינים שעבדו עם אודל וכל הפרוייקטים שהצגנו עם ילדים ממדינות אחרות (לדעתי הפרויקט המנצח היה הריקוד יוניקורן).

הכרתי והתחברתי שם לילדים ממדינות אחרות כמו איטליה, ספרד, מרוקו (הבסטי שלי סעיד שלימד אותי ערבית), יוון ועוד...
אני מודה למדריכים המושלמים שלנו סתיו וליאם שבלעדיהם היה משעמםםםם והיה לנו מזל שזכינו בהם כי הם הכי טובים שיש!!!

אבל בתכלס היה הכי הכי כיף להיות עם החברים לקבוצה שלי, אני שמחה שהם היו אלה שבקבוצה שלי ושהכרתי כל אחד מהם ובאמת שלא היה לי בעיה שהחוויה הזאת תימשך איתם לעוד חודשיים.

בקיצור אני חושבת שלא משנה כמה סיפורים ישמעו על הסאמר סקול מי שלא חווה את זה לא יבין עד כמה זה משמעותי אז רוצו להירשם דחוףףף.