נטע

• מרכז: לונדון ברונל Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2023

נטע רסקין

היי קוראים לי נטע רסקין ויצאתי ...

מיקה רוטמן

קוראים לי מיקה רוטמן וטסתי ...

נועה דנה

היי קוראים לי נועה דנה ויצאתי ...

תהל מלמד

טוב אז קוראים לי תהל והכול ...

עומרי אברהם רפאל

היי,  אני אציג את ...

איתי ליכטמן

היי אני איתי ליכטמן טסתי ב ...

היי קוראים לי נטע רסקין ויצאתי לסאמר סקול השנה לברונל עם עוד חברה, אני לא חושבת שאפשר לתאר חוויה כזאת בסיפור אחד, ואני לא חושבת שאפשר לתאר את כל מה שעובר לי בראש שאני חושבת על החוויה הזאת.

ממש פחדתי לטוס כי לא ידעתי איך זה יהיה שם ולא ידעתי אם אני אמצא את המקום שלי שם, אבל עכישו אחרי שכבר חזרנו אני יכולה להגיד בפה מלא שהייתי נשארת עם האנשים שהכרתי שם גם עוד שנה, הכרתי חברים לחיים ואנשים שאני בחיים לא אשכח, ובחיים לא אשכח את החווית שצברתי איתם.

מהרגע הראשון שנפגשנו בשדה לא עזבנו אחד את השני לרגע, והיינו אחד בשביל השני לכל דבר.

הטיסה עברה מהר בטירוף רק בגלל שכל הטיסה דיברנו וניפתחנו.
ואז הגענו ללונדון, נסענו לברונל, נכנסו לחדרים, פרקנו קצת, ואז הייתה הפעיולת ערב הראשונה שכבר אז התחברנו לכל הברזילאים ולא שיחררנו מהם למשך כל התקופה.

בנוסף לפעילות ערב היינו במקומות הכי מדהימים של לונדון כמו הלונה פארק עם הרכבות הרים הכי מטורפות שראיתי,המדאם טוסו שעשינו שם מלא צחוקים,
המוזיאון של הארי פוטר שהיה פשוט מדהים עם הדברים הכי מגניבים מהסרטים במציאות,הארמון המלכה שראינו את החיילים האדומים,ואיך אפשר לשכוח את קניון Westfield שחיכינו לו כל השבועיים.

כמובן שזה רק חלק קטן מהדברים שעשינו שם ,אבל אני חושבת שאלו היו האהובים עליי.

החוויה הזאת יכולה להישמע ממש מלחיצה לעזוב את המשפחה לשבועיים ולטוס לחו״ל, אבל זה היה הדבר הכי מעצים שחוייתי בחיי והייתי יותר ממאושרת לעשות אותו שוב ושוב.

ולסיכום אני רוצה להגיד תודה לכולם, לחברים שלי שאני הכי מאושרת בעולם שיצא לי להכיר, לגאיה שיצאה איתי לחוויה הזאת שלא הייתה אותו דברבלעדיה, למדריכים המושלמים שלנו גילי ועמית, ותודה שהייתה לי הזמנות להכיר את כולם בין אם זה ישראלים או איטלקים או ברזיאלים. תודה על החוויה הכי מטורפת שיכולתי לחשוב עלייה.