נועה

• יצאתי בקיץ: 2023

נועה סלימי

לפני חודשיים בערך חזרתי מסאמר ...

רותם בן שחר

חזרתי לפני חודשיים מסאמר בקול ...

מאי אפגין

סאמר סקול 2023 ברייטון.טוב ...

אור פרץ

לפני קצת פחות מחודש חזרתי ...

דיאן הרמן

טסתי עם החברה הכי טובה שלי ...

ליאן וולף

היי קוראים לי ליאן ולפני חודשיים ...
לפני חודשיים בערך חזרתי מסאמר סקול בברייטון, אני אפילו לא יודעת איך להתחיל לסכם את החוויה המטורפת והבלתי נשכחת הזו שעברתי, הילדים שהכרתי מהארץ ומהעולם והמדריכים.

לפני שאני אתחיל לספר על החוויה קמת הקדמה- אני נועה ואני בת 14, בקיץ האחרון יצאתי לסאמר סקול בברייטון, שמעתי לראשונה על הסאמר סקול ב2022 מחברות שלי שדיברו בבית הספר על זה שהן רוצות ללכת לשם וישר אחרי ששמעתי אותן התחלתי לחקור על הסאמר סקול ולהבין בעצם מה זה, איך נרשמים,איזה חברות ומרכזים יש.

ובנוסף ראיתי המון סרטונים בטיקטוק על הנושא של הסאמר סקול, כמה זה משפר את האנגלית ואיזו חוויה זאת.

אחרי שהבנתי קצת יותר מה זה בעצם סאמר סקול הלכתי לדבר עם ההורים שלי ולהפתעתי הם הסכימו, אחרי שיחת ייעוץ עם קמפוס ומחשבה ארוכה על המרכז שהכי מתאים לי בחרתי בברייטון . אני נרשמתי בחודש אוקטובר וכבר מאז התחילו ההכנות, במיוחד שלי עם עצמי ולהבין שאני הולכת להיות שבועיים בחו"ל בלי המשפחה והחברים שאני מכירה מהבית. כשלושה שבועות לפני הטיסה התקיים מפגש קבוצה שבו קיבלנו ציוד(תיק, תיקייה עם מסמכים חשובים, בקבוק ותג למזוודה ולתיק) והמשכנו למפגש עם המדריכים והמנהלות של הסאמר סקול שהסבירו איך הולך להתנהל הסאמר סקול ודברים חשובים שצריך לדעת, לאחר מכן יצאנו כל הקבוצה להיכרות קצת יותר מעמיקה עם הקבוצה ועם המדריכים הכי טובים שיש ליאם וסתיו.
יום הטיסה והיום הראשון בברייטון-3.7
כל הקבוצה הגיעה לשדה והתחלנו רשמית את הסאמר סקול. כבר בדיוטי התחלנו להכיר והתחלנו גם לבזבז את הכסף שלנו. עלינו לטיסה והמושב שלי היה ליד 2 בנות מהקבוצה שלא ממש הכרתי אז יצא שגם בטיסה הכרתי חברות חדשות מהקבוצה. הטיסה עברה בשלום וגם השעתיים בערך של הנסיעה למרכז(את רוב הזמן העברתי בהשלמת שעות שינה), כשהגענו למרכז התפעלנו מהיופי שלו, מרכז גדול ומדהים ביופיו עם מבנים עתיקים שנראים כאילו יצאו מסרט.
את המשך היום העברנו בקליטה ובהסתגלות למקום והמשכנו להכיר אחד את השני וגם ילדים חדשים מהעולם.
בסוף היום הראשון נשבר לי הטלפון ונורא התבאסתי כי עדיין לא ממש הכרתי את הקבוצה ואת המדריכים אבל בזכות הקבוצה (בעיקר הבנות שהיו איתי בחדר) והמדריכים המושלמים שלנו הצלחתי לשמור על קשר עם הבית עד שתיקנו לי אותו והטלפון חזר אליי ביום השלישי לטיול.
במהלך השבועיים שהיינו בברייטון היינו בשיעורים שבהם למדנו דברים חדשים ועשינו פרוייקטים כמו ליצור סרט קצר וכל זה עם המון ילדים ממדינות שונות,פעיליות עם ילדים מכל העולם כמו מסיבות ומשחקים בחוץ, נסענו ללונדון(היינו במחזמר של מלך האריות שהיה מהמם, בלונדון איי, במאדאם טוסו, בביג בן, בארמון המלך וטיילנו קצת בלונדון), טיילנו בברייטון (במזח, בsea life, ברחובות המהממים וגם בקניון), היינו יום אחד בפורטסמות' וכמובן כל הטיול היה מלווה בהמון שופינג ובאין סוף צחוקים ובדיחות.

בימים שהיינו במרכז היינו אוכלים בחדר האוכל ובימים שהיינו יוצאים היו מביאים לנו אוכל ארוז או כסף לקנות אוכל בחוץ, לרוב האוכל של המרכז היה פחות לטעמי אבל הצלחתי להסתדר ומצאתי פתרונות.

קצת לפני סוף הסיפור אני רוצה להודות למדריכים המושלמים שלנו והכי טובים שיש ליאם וסתיו שבלעדיהם זה לא היה אותו הדבר וכמובן לכל הקבוצה שלי שהייתה הקבוצה הכי טובה שאפשר לבקש ושהפכה את החוויה לטובה הרבה יותר.

לסיום, כל מי שמתלבט אם לנסוע חד משמעית תסעו. זאת פשוט חוויה מדהימה לומדים כל כך הרבה דברים ומשפרים את הביטחון העצמי וגם את הביטחון לדבר באנגלית. אני יכולה להגיד שהסאמר סקול זאת חוויה שאני לא אשכח המון זמן.