נועה

• מרכז: לונדון ברונל Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2023

נועה ברדוגו

היושקוראים לי נועה ברדוגו ...

מיקה רוטמן

קוראים לי מיקה רוטמן וטסתי ...

נטע רסקין

היי קוראים לי נטע רסקין ויצאתי ...

גאיה פרלמן

היי, קוראים לי גאיה פרלמן, ...

איתי ליכטמן

היי אני איתי ליכטמן טסתי ב ...

נועה דנה

היי קוראים לי נועה דנה ויצאתי ...
היוש
קוראים לי נועה ברדוגו והשנה יצאתי לסאמר סקול brunel discovery
אני רוצה להתחיל בזה שזה היה ההחלטה הכי טובה שעשיתי בכל הבחינות עם זה חברים , אנגלית , מקום חדש ועוד כלכך הרבה דברים שאספר לכם...
אתחיל בזה שפה אשתף את כל מה שעבר עליי בשבועיים הכי מטורפים שהיו לי!!

אני אתחיל ביום של הטירוף הראשון היום שהכל התחיל 3.7.2023 התאריך שחיכיתי לו מכל.

הוא סוף סוף הגיע!! הגעתי לשדה תעופה והתחלתי להתרגש פתאום כולם התחילו להגיע ואיתם ההתרגשות התחילה!. מהר מאוד התחברתי לחברים שלי והאמת שחששתי מאוד שלא אתחבר לאף אחד ושאהיה לבד אבל ברגע שהגעתי הכל נעלם! דיברנו צחקנו עשינו וולוגים בטיקטוק וזה היה הכי מצחיק כיף וזורם בעולם!!

הגענו לטיסה וכולנו התרגשנו ושמחנו שעלינו. הייתי כלכך שמחה שאלה האנשים שאיתם אעביר את השבועיים הקרובים.הטיסה הייתה מושלמת בכל המובנים יצא לי לדבר ולהכיר את כולם לעומק והם אותי.
הגענו ללונדון וישר התחברנו לברזילאים ולאיטלקים וזה היה הכי כיף ומצחיק שיש!

4.7.2023
היום הראשון בלונדון. התחלנו בארוחת בוקר שהייתה דיי זוועתית הדבר שהיה הכי אכיל שם היה הקוראסון חמאה ולפעמים בבוקר גם היו ירקות אז גם זה היה בסדר. ישבנו כולנו בשולחן ארוך כזה שהיה לכולם וכולנו ישבנו בבוקר דיברנו וחלקנו את הרגשות שלנו ואיך עבר לנו הלילה הראשון. אחרי ארוחת הבוקר הלכנו לפגוש את המדריכה המקומית שלנו איילה שהייתה חמודה בטירוף והיא לקחה אותנו לאוקסברדיג' שבעיניי היה מקום קסום והכי פחות תיירותי שיש וזה היה מהמם ברמות כמובן שעשינו שופינג ושתינו סטארבקס כולנו והיה יום כיף ברמות! אחר כך הגענו לקמפוס והלכנו לשיעור הראשון שלנו שהיה קצת מוזר כי בכל זאת הכל באנגלית אבל הוא היה קסום כי הכרתי שם חברות מאיטליה שעד היום אני בקשר איתן!!. ובערב רקדנו עם הברזילאים הכי חמודים שיש!

7.7.2023
היום של הארי פוטר!!
אחד הימים הכיפים שהיו לי..!! נסענו בבוקר לאולפנים/מוזיאון של הארי פוטר והיה חוויתי וכיף בטירוף!
הסתובבתי עם לילוש נטע ועומרי והיה נדיר ברמות!!
זה היה אחד הימים הכי הכי הכי מצחיקים שהיו לי. אני הבאתי איתי את המצלמה שלי להארי פוטר וזה היה הרעיון הכי טוב שהיה! הסתובבנו באולפנים ועשינו כל מיני שטויות.

ואז הלכנו לאכול וטעמנו את הבאטר ביר שזה היה הדבר הכי דוחה שטעמתי! אני ונטע טעמנו מלילוש ואז אמרנו שלא נקנה את זה ושזה מגעיל אז בסוף קנינו רק את הכוס והיא מושלמת! ואז הגענו לחנות מזכרות של הארי פוטר ששם מדדנו כל מיני כובעים , נעלי בית , גלימות .. מצאנו מסיכות כאלה מצחיקות שנתתי למישהו לצלם אותנו במצלמה והוא כמעט הפיל לי אותה ואני באותו רגע קיבלתי התקף לב אבל הוא תפס אותה ואחר כך הם כולם הסתלבטו עליי שכמעט קיבלתי התקף לב זה היה מצחיק בטירוף.

9.7.2023
הלונה פארק שחיכיתי לו ברמות!!!
נסענו ללונה פארק שנקרא תורפ פארק שהיה פארק מטורףף!! אני נטע לילוש ועמית עשינו מתקן שחשבתי שאני אפחד ממנו אבל נטע ישבה לידי והרגיעה אותי אז לא היה לי כזה מפחיד ובסוף נהנתי ממנו רצינו לעשות שוב אבל לא היה לנו כוח לחכות לזה שעה. אחרכך התפצלנו והלכתי להיות עם עומרי וראינו איזה מתקן שהיה נראה של ילדים אז אמרנו בוא נלך לעשות חכינו בתור ממש כמה דקות ואז עלינו וזה היה הדבר הכי מפחיד בעולם יותר ממה שעשיתי עם נטע לילוש ועמית המתקן שעשיתי עם עומרי פשוט צנח תור שנייה וזה היה מפחיד ברמות אבל אותו זמן הדבר הכי כיף ברמות. אחרכך כולנו הלכנו למסלול "האימה" שהיה מצחיק ברמות כי זה מסלול כזה של זומבים שבעצם זה מסלול ואז רכבת הרים שהייתה מטורפת ואז כזה שיורדים מהרכבת הרים יש מסלול מהיציאה ויש שם אנשים אמיתים שמחופשים לזומבים ובהתחלה לא ידענו אז עומרי נכנס ונטע הייתה לידו ואז שהוא הבין שזה אנשים אמיתים הוא דחף את נטע כי הוא נבהל ונטע נפלה וזה היה הדבר הכי מצחיק שהיה בעולם!!!! ואז חזרנו לקמפוס מאושרים עד השמיים!!

17.7.2023
הגענו ליום האחרון שלי. היום שלא רציתי שיגמר קמתי באותו בוקר עצובה מזה שלא אהיה עוד כמה שעות יותר בלונדון וזה היה לי עצוב. היום הזה היה לי במשפט אחד עצב מהול בשמחה כי שמחתי נורא שהכרתי חברים לחיים ומצד שני אני חוזרת לארץ ולא אהיה איתם יותר.. הכרתי חברים מכל הארץ והעולם. מאיטליה היפייפיה עד לארץ ישראל הקטנה והיפה שלנו מנשר ,רמת השרון ,הוד השרון, חולון, פתח תקווה , נתיב השיירה, יקנעם , רמת צבי...

הגיעה הטיסה. הטיסה לארץ ישבתי ליד ליוש ועומרי והיה נדיר כל הטיסה. נחתנו בארץ. והיה לי בכי בעיניים אבל לא נתתי לו לצאת אבל ברגע שיצאנו לקחת את המזוודות בכיתי כמו שלא בכיתי הרבה זמן כי הבנתי שאני לא יותר בלונדון ואני לא אהיה עם החברים שלי 24/7 וזה היה לי עצוב.

אני יכולה עוד לספר מלא אבל אני אצטרך לכתוב סיפור אז נשאיר את זה לפעם אחרת!

ולסיכום זו החוויה שהכי חוויתית שחוויתי מבחינת הכל כמו שכתבתי בתחילת הסיפור.

אני באמת באמת מכל ליבי ממליצה לכם לטוס זה הדבר הכי כיף שהיה לי!