יונתן נעים

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2022

יונתן נעים כהן

טוב אז קוראים לי יונתן והייתי ...

איילת פריימן

אני זוכרת את הבוקר שלפני, ...

ליאוני פריגר  (ליאוני)

היי אז לי קוראים ליאוני אני ...

רות לוי  (רות)

היי,קוראים לי רות והשנה החלטתי ...

אלה גולדנברג

היי שלום, קוראים לי אלה,אני ...

יעל איינבינדר  (יעלה)

היי קוראים לי יעל והשנה החלטתי ...
טוב אז קוראים לי יונתן והייתי במרכז רויאל סקול  .

אני רוצה לשתף שעברתי כל כך הרבה חוויות במקום אחד אבל אני אתחיל מהטיסת הלוך , באתי לבד אז ככה שלא ממש הכרתי אף אחד חוץ מאת המדריכה  וכמה ילדים שדיברתי איתם לפני לאחר מכן הגיעו סידורי המקומות ושמה כבר התחלתי להכיר יותר את הקבוצה שלי , תוך כדי הטיסה.

כשהגענו למרכז , אני זוכר שישר הלכנו לסידורי חדרים ואחרי לא מעט זמן הלכנו לעשות סיור במרכז , המרכז היה כל כך יפה וכמובן שגדול לאחר מכן ביום השני היה מבדק רמה בסיסי ואחרי שסיימנו אותו הייתה ארוחת צהריים בחדר אוכל ואחרי שאנחנו סיימנו  את הארוחת צהריים  התחלנו להתארגן לפעילות שבה כבר ידעתי שאני הולך להכיר ולפגוש חברים ושיחקנו בכדורעף (היה ממש כיף).
אף אחד לא היה ביישן וכולם דיברו אחד עם השני . אחרי כמה ימים במרכז יצאנו לאיפסוויץ זאת בעצם הפעם הראשונה שיצאנו מהמרכז , מאוד נהנו לטייל ולהסתובב וגם היינו באולפני הארי פוטר וזה היה חוויה מטורפת .

נוספו לי כל כך הרבה חוויות והכרתי הרבה חברים חדשים ובאמת שאף אחד לא היה לבד וכל אחד מצא את המקום שלו .  אני רוצה לסכם ולומר תודה למדריכה יעל שתמיד הייתה שם בשבילנו ודאגה לנו ועזרה לנו , היא תמיד הייתה אוזן קשבת בשבילנו . תודה לקבוצה שלי שזאת באמת הקבוצה הכי טובה בעולם .

תודה רבה לקמפוס שארגנו ודאגו לסאמר סקול מצויין, באמת תודה לכולם . זה חוויה מטורפת שאני ממליץ לכולם לעבור אותה , אני כבר הולך להירשם לשנה הבאה .