ליאוני

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2022

ליאוני פריגר  (ליאוני)

היי אז לי קוראים ליאוני אני ...

איילת פריימן

אני זוכרת את הבוקר שלפני, ...

יעל איינבינדר  (יעלה)

היי קוראים לי יעל והשנה החלטתי ...

יונתן נעים כהן

טוב אז קוראים לי יונתן והייתי ...

אלה גולדנברג

היי שלום, קוראים לי אלה,אני ...

רות לוי  (רות)

היי,קוראים לי רות והשנה החלטתי ...
היי

אז לי קוראים ליאוני

אני רוצה לדבר אני חוויה שהייתה לי ביום שהלכנו למוזיאון השעווה ולהופעה של מלך האריות  באותו היום קמנו התארגנו אכלנו ארוחת בוקר למדנו ואז נסענו עד למוזיאון השעווה את האמת שממש לא ציפיתי שאני באמת ‏התלהב מדבר שכזה אבל שהגעתי לשם ממש אהבתי כל דבר והיה לי ממש ממש כיף לראות הרבה אנשים מפורסמים ולהצטלם איתם לעשות פוזות למצלמה והיה שם סוג של ״רכבת״ שלקחה אותנו והראת לנו עוד הרבה דברים במוזיאון שהיה אפשר רק לראות ולא לגעת וגם צילמה אותנו ומי שרצה שילם 5 פאונד אם אני לא טועה וקנה את התמונה וה״רכבת״ הזאת הייתה ממש מגניבה ובכללי כל המקום הזה באמת נהנתי כל כך אבל החלק הבאמת טוב שהיה לי ביום הזה זה שבערב הלכנו להופעה של מלך האריות ההופעה באמת הייתה ממש יפה כל האנשים הסיפור הדרך שהם עשו אותה ואני וחברות שלי כל ההופעה צחקנו וראינו עוד קבוצות ישראליות מקבוצות אחרות שהיו באנגליה ועשינו איתם באמת צחוקים וזה היה יום שחזרנו באמת יחסית מאוחר רק סביבות השעה 12-1 בלילה הסתיים ההופעה ולכולם היה משעמם והיינו ברחוב ופשוט התחלנו לשיר בכל הכוח האחרון שנישאר שירים בעברית והיה ממש צחוקים שהתחלנו לשיר ראינו גם משפחה ישראלית שלא קשורה לסאמר סקול והם זרמו ושרו איתנו ואז באוטובוס לכולם היה 0 אחוז אני וחברות שלי רצינו לשיר ולעשות שירים באוטובוס אבל כולם רצו לישון היה 2-3 שעות נסיעה ובסוף כולם נרדמו העירו אותנו וכשהגענו הלכנו לישון ישר