אלה

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2022

אלה גולדנברג

היי שלום, קוראים לי אלה,אני ...

רות לוי  (רות)

היי,קוראים לי רות והשנה החלטתי ...

דניאל מתתיהו  (דני)

היי קוראים לי דניאל והשנה ...

יונתן נעים כהן

טוב אז קוראים לי יונתן והייתי ...

אור ביטון

היי קוראים לי אור והשנה החלטתי ...

יעל איינבינדר  (יעלה)

היי קוראים לי יעל והשנה החלטתי ...
היי שלום,
קוראים לי אלה,
אני יצאתי ב 10 ליולי לסאמר סקול באנגליה!
לקראת בסאמר סקול אני מאוד התרגשתי ספרתי כבר את הדקות ואז הגיע היום הגדול.

נסעתי מהבית ב 4:50 לפנות בוקר לשדה התעופה בן גוריון עם אבא שלי ואז הגענו לנקודת המפגש והוא השאיר אותי עם הקבוצה והמסע התחיל.

היום הראשון היה הכי מעייף מבחינה פיזית, תחילה, מסרנו את המזוודות, עברנו בידוק בטחוני, בדקו לנו את הדרכונים והגענו לדיוטי פרי תוך זמן יחסית קצר, כך שהיה לנו שם הרבה זמן להסתובב.

בטיסה היו איתנו גם ילדים ישראלים שנסעו למרכזים אחרים, וישבתי ליד אחת כזאת, מאוד נחמדה, אז היה לי סך הכל היה לי כיף בטיסה הלוך.

אחר כך נחתנו בהית׳רו שבלונדון, נסענו באוטובוס שעתיים ובזמן הזה דברנו או שניסינו לישון, ואני ישבתי ליד מי שהפכה לאחת מהחברות הכי טובות שלי בסאמר סקול (ושותפה לחדר), אני מקווה שהיא יודעת שאני מתכוונת אליה.
כשהגענו ישר הלכנו לחדרים והתחלנו לפרוק את המזוודות, היינו עייפים אבל עדיין לא הלכנו לישון עד משהו כמו עשר בלילה, דברנו עם כל מיני ילדים שהיו כבר במרכז שבוע (לא ישראלים) והיה ממש כיף.
נ.ב ישנתי בלילה הזה רק 4 שעות.

בוקר למחרת היה המבחן, אני יודעת שזה נשמע מלחיץ אבל זה לא כל כך בסה"כ, הוא היה בסדר, לא יותר מידי קשה ולא יותר מידי קל, ועוד משהו טוב, בשביל שלא יהיו בעיות עם זה שמישהו נמצא ברמה הכי נמוכה וצוחקים עליו, הם לא אמרו לנו באיזה רמה אנחנו, הם רק אמרו לנו באיזה כיתה אנחנו, כך שלא בדיוק ידענו מה הרמה שלנו, אולי קצת מהנסיון שלנו באנגלית לעומת הילדים האחרים אבל זה מאוד לא מדויק.

ביום השלישי כבר יותר התמקמנו בחדרים, אכלנו ארוחת בוקר והלכנו בפעם הראשונה לשיעורים.

השיעורים היו לי מאוד מעניינים וכיף אחד גדול, זה לא היה שיעור דקדוק, זה היה משימות בקבוצות, כמו להכין לו"ז לשבוע בסאמר סקול; מה נאכל בארוחות, מה יהיו הפעילויות וכולי, וגם לתכנן מרכז קניות; חנויות, צורה וכולי, ואת הכל היינו צריכים לעשות באנגלית.
נ.ב המשימות האלו באמת היו והן היו כיף אדיר!

אחרי השיעורים הייתה לנו ארוחת צהריים ואז הפסקה ארוכה של משהו כמו שעה, ואחר כך הייתה לנו פעילות, בפעילות היינו או בספורט, או באומנות ויצירה, וגם פעם בשבוע, היינו הולכים לברכה.
נ.ב יש שעה וחצי של פעילות ואז יש חצי שעה הפסקה  ואז עוד שעה וחצי פעילות, אגב זה גם ככה עם השיעורים, רק שכל שיעור  הוא עם מורה אחר.

אנחנו גם היינו מחוץ לקאמפ כמה פעמים, על חשבון זמן הפעילויות בדרך כלל, היינו בעיירות ליד כמו קיימבריג׳, איפסוויץ׳ וקולצ׳סטר, היינו שם בסיורים וגם היה לנו שם זמן חופשי, אבל חוץ מהעיירות היינו באולפני הארי פוטר, בלונה פארק עם הרכבות הרים ליד לונדון (thrope park), גם בעיר עצמה!
היינו בלונדון פעמיים, בפעם הראשונה היינו בשייט בנהר התמזה, עלינו על הלונדון איי, גלגל ענק מאוד מפורסם בלונדון, ראינו את הביג בן ועשינו שופינג ברחוב אוקספורד!

בפעם השנייה היה לנו זמן חופשי אבל הוגבלנו לקנות רק אוכל ושתייה, אבל בכל זאת היה לי ממש כיף כי היינו במאדאם טוסו, מוזיאון השעווה, הדמויות משעווה נראות כל כך אמיתיות שזה כבר ממש קריפי (; אחרי מוזיאון השעווה, בתשע בערב, התחילה ההצגה שראינו, מלך האריות! היה ממש כיף לראות את כל הפרטים הקטנים שהם השקיעו בהם, והתפאורה הייתה מדהימה, כל האביזרים המיוחדים...
זאת הייתה חוויה ממש מדהימה להיות בסאמר סקול, במיוחד גם בגלל האנשים מהצוות האנגלי, למרות שהם לא יכולים לקרוא את זה:
תודה לטף שדיברת איתי כל כך הרבה, זה ממש שיפר לי את האנגלית ואת המצב רוח, תודה שהיית כל כך מתוקה וחמודה ונחמדה אלי.
תודה לאניו, דיברת איתי, עם שחר ומעיין במונית, היה ממש כיף לנסות ללמד אותך קצת עברית, ואת שיר הבמבה, וכמה משמעויות יש למילה you, היה ממש כיף איתך ברויאל סקול.

מטילדה, את אחת מההכי חמודות ונחמדות בקאמפ, ממש כיף לדבר איתך ולשוחח איתך, את ממש חברותית, ומקווה שאת יוצרת שיחה כבר עכשיו בזמן שאני כותבת את זה.
קייטי, את תמיד יכולה להביא אנרגיות משום מקום, את חברותית, גם איתך כיף לדבר, והיה לי ממש כיף להיות איתך בפעילויות.
פול אתה יכול להיות די מרגיז לפעמים אבל בכל זאת אתה גם יכול להיות גם נחמד, תודה שחבשת לי את הרגל כשנפלתי במדרגות, תודה שהיית שם בשביל כולנו.

ג׳יי, קצת מצחיק לכתוב עליך, הפעם הראשונה שבאמת דיברנו היה בטיול האחרון שלי באנגליה, כשהיה לנו זמן פנוי בקיימברידג אתה דיברת איתי ועם שחר והיה ממש כיף, כשקנינו קפה שהיה צריך הרבה סוכר (ברצינות, הוא היה מריר, לקחתי 4 שקיות סוכר).
ולאלה שלא מהצוות האנגלי, ממש תודה ליעל, המדריכה הכי טובה בעולםםם, שלמרות שהרבה פעמים עשינו לה תמוות והתלוננו, היא עדיין הייתה שם בשביל כל אחד ואחת מאיתנו, מקווה שאת נהנית שם במודיעין ונזכרת בכל החוויות שצברנו לאורך הדרך, אני עדיין מצטערת שלא תשלח יותר לטלפון שלי את ההודעה הזאת:
מחר נפגשים בגלריה בשעה 7:50, לילה טוב!

לחברות שלי, לאל המעיין ושוקולד, היה ממש כיף למות (לנוח) בספריה, תמיד יכולתי לדבר איתכן על כל מה שקורא איתי ואני ממש רוצה לראות אתכם שוב בקרוב. מתגעגעת!

תמר, את ילדה ממש מצחיקה והיה לי ממש כיף לדבר איתך, את היית חברה טובה בסאמר סקול ותודה שעלית איתי על המתקן ב thrope park, היה ממש מגניב!

לילדים שכרגע זה השבוע הראשון שלכם בסאמר סקול, אני מניחה שאתם כרגע התחלתם את הפעילות של הערב (יום שישי של השבוע הראשון), תנצלו כמה שיותר מהסאמר סקול, מקווה שעד עכשיו ניצלתם אותו טוב, ונהנתם כמה שיותר, אז זהו, לא יודעת מה אתכם אבל אני בטוח אחזור על ההרפתקה הזאת, כי אני מתגעגעת להרגשה הזאת של ׳האוכל מגעיל (לא כל הזמן, במיוחד בבוקר, אבל בצהריים והערב לדעתי אפשר להסתדר) אבל החוויה עצמה מדהימה כך שזה לא מזיז לי׳, אז נראה לי שביי לבינתיים, חופש גדול שמח!