אופירי

• מרכז: איסטבורן
  • יצאתי בקיץ: 2022

אופיר אשכנזי  (אופירי)

כשהגענו למחנה היינו הקבוצה ...

נועם יורן אלטרמן  (נועם)

אהבתי את ברייטון. הבנייה שם ...

רז נאמן  (רז)

"חוויות שלא נזכור עם אנשים ...

מיכאל כורם  (הקטור)

"כשהחיים נותנים לכם לימונים, ...

נועם בן איש

התחלתי את המסע שלי לאיסטבורן ...

רומי קסטל  (רומיק)

המסע של רומישרק הגענו לשדה ...
כשהגענו למחנה היינו הקבוצה הראשונה שהגיעה חוץ מהאיטלקיות שאיתן לא יצא לי לדבר כל כך. אחרי כמה דקות כבר קיבלנו את במפתחות לחדרים שלנו וגילינו מי איתנו (אני הייתי עם החברים שהגעתי איתם רז,רועי ואראל וקיבלנו גם את נועם חבר חדש שלא נשכח).

אחרי שהתלהבנו מהחדרים הגיעו קבוצת ספרדים שאליהם התחברנו ממש מהר באותו ערב קבוצת הבנים הספרדים הזמינו אותנו להיות אצלם בחדר זה היה מגבש ומאוד כיף.

ביום קניות הראשון שלנו נעזרתי בשתי בנות ישראליות בשם נועה ורומי שהתבררו כהחברות הכי טובות שלי הם עזרו לי לבחור איך להתלבש בלילות, ועם בנות ונויה שבלעדיה לא הייתי עם פאולה . מהר מאוד בערך בלילה השני כבר התחילו להגיע אלינו בין 10  ל 30 ספרדים וספרדיות לדירה זה היה מאוד מהנה וכיף אבל כל לילה נהרס על ידי המדריכים כי עשינו רעש כבדSmileys.

בימים הראשונים גילינו מי הקבוצת למידה שלנו ומאוד שמחתי עם מי שקיבלתי הלמידה הייתה מאוד מצחיקה וקלה.

כל בוקר נפתח בשירים full volume של רועי חברנו לחדר. מהר מאוד כבר הכרנו את כולם ברמה שסיפרנו להם הכול על עצמנו.

ביום שישי בערב עשינו קידוש לפני המסיבה היה מהנה ומגבש מאוד במהלך המסיבה היה קצת מוזר ומביך אז החלטתי להיכנס ולרקוד בתוך המעגל בזמן שכולם השתגעו ומחאו כפיים.

יום אחרי זה הקבוצה הישראלית נסעה לטיול בלונדון שבו היינו במופע של מלך האריות הטיול היה מאוד מצחיק וכיפי וקשה לי להסביר על הדברים האלו ולכן תוכלו לראות את התמונות ולהבין את החוויות המדהימות.

באחד מהימים שיחקנו כדורגל כל הבנים בקמפוס וזה היה כל כך כיף מלבד זה היינו עושים המון חינה אז יום אחד עשינו חינה על החזה של אראל והוא היה צריך להיות בלי חולצה חצי שעה ובול הייתה אזעקת אש אז הוא היה בלי חולצה בקור וזה היה ממש מצחיק.

התחברנו מאוד מאוד עם כולם והיינו איתם בכל מקום בכל היום היה מאוד מאוד כיף,ביום האחרון של הטיול נפגשתי עם פאולה בפעם האחרונה והתבאסנו נורא שאנחנו מחוייבים לסיימם את הקשר.עד עכשיו אנחנו מדברים בשיחות וידיוא .והיה נורא כואב להיפרד מכל הספרדים .

לסיום לא סיפרתי כל כך מה היה בחדרים ומה הצחיק ועל הטיולים כי זה נורא קשה אבל אני מקווה שהתמונות והסרטונים יסבירו