רז

• מרכז: איסטבורן
  • יצאתי בקיץ: 2022

רז נאמן  (רז)

"חוויות שלא נזכור עם אנשים ...

מיכאל כורם  (הקטור)

"כשהחיים נותנים לכם לימונים, ...

תם פרנקל  (תם)

מאוד נהנתי בסאמר סקול, עם ...

רועי אנידג'ר  (אנידג'ר)

עוד לפני הטיסה אני וחברים ...

שקד וינטר  (Shaked Vinter)

קודם כל אני רוצה הרבה הערכה ...

ירדן אולמן  (ירדן)

בסאמר סקול באיסטבורן למדתי ...
"חוויות שלא נזכור עם אנשים שלא נשכח"

ביום הראשון בשדה התעופה היה לי חששות טיפה, חששות שאני לא אכיר חברים חדשים שם, חששות שאף אחד לא ירצה לדבר איתי.

בזמן הטיסה התיישבתי ליד מישהי מהקבוצה שלי בשם מאי, היא הייתה ממש מצחיקה והיה לי כיף להעביר את הטיסה איתה.
כאשר הגענו לקמפוס התרגשתי מאוד כי אמרו שקבוצה של ספרדים הגיעה, בקבוצה היה ילד אחד וכל השאר בנות, לילד קראו אלברו, אני ואופיר ירדנו לדבר עם אלברו ולארח לו חברה, מסתבר שאלברו מאוד אהב כדורגל. לאחר שכל הקבוצות הספרדיות והאיטלקיות הגיעו הכרנו מלא חברים מספרד, פבלו, דיאגו, יאגו, דני, דני הקטן, חקובו ועוד.

באחד מהימים שבשבוע הראשון החלטנו לעשות משחק כדורגל של כולם, ספרד וישראל מעורבבים, אמרנו לכולם ובגלל שרוב הספרדים כמו אלברו מאוד אוהבים כדורגל, כולם קפצו על הרעיון, וככה היה, משחק כדורגל ענקי, למרות שקיבלתי את הכדור קצת פעמים עדיין היה לי כיף, הייתה אווירה ספורטיבית ולכולם היה כיף, בסוף המשחק הקבוצה ששיחקתי בה ניצחה, האמת שאני לא בטוח אם ניצחנו, אף אחד לא ספר נקודותSmileys.

לאחר יום המשחק אמרנו לעצמנו, וואו, אנחנו צריכים יותר להתחבר לספרדים, וכך היה, באחת היציאות לקניון קנינו ערכת פוקר וכמעט כל ערב הזמנו את כל מי שרוצה לבוא לבוא לשחק איתנו פוקר, וכולם באו! מהספרדים עד לאיטלקים עד לצרפתים ועד לישראלים, זה היה מטורף! ככה התחברנו הרבה יותר טוב עם כולם, אך עם כל הכיף כך היה גם פחות כיף, בדירה מולנו היו בנות ספרדיות שהסתכלו עלינו בלי סוף וזה לא היה נעים בכלל, בקיצור לא נכנס לפרטים וקרה מה שקרה אבל בסוף הכול היה בסדר.

תחילת השבוע השני, השבוע השני היה שבוע ממש חשוב בכל החוויה של הסאמר סקול, זה השבוע שבו חברות הפכה לאהבה, חבר שלי התאהב במישהי ספרדייה, משם אפשר להגיד שהכול היסטוריה.
הלכנו למחזמר של מלך האריות והיה ממש כיף למרות שלחלק המחזמר היה משעמם אבל אני ונועה צחקנו ונהנו כל המחזמר.
הלכנו לthorpe park וזה היה מטורף, אני בדרך כלל לא עולה למתקנים כי אני פחדן אבל הפעם עליתי כמעט על הכול.