שלו

• יצאתי בקיץ: 2022

שלו ספיר  (שלו)

היי קוראים לי שלו ספיר אני ...

יה-לי אזולאי

היי, קוראים לי יהלי אזולאי, ...

אייל כהן  (אייל)

עכשיו במטוס עם המשפחה בדרך ...

אלה שגב

היי, אני אלה שגב בת 15 ויצאתי ...

ליהי לזרוביץ

היי, קוראים לי ליהי לזרוביץ, ...

אביגיל טהר  (אביגיל טהר)

היי קוראים לי אביגיל טהר אני ...
היי קוראים לי שלו ספיר אני בן 15 ויצאתי לsummer school של ברייטון ב10.7.22. איך אפשר לסכם את השבועיים הכי מהנים שהיו לי בחיים ככה במילים.

ביום הטיסה כולנו הגענו מוקדם בבוקר לשדה התעופה אמרנו שלום לחברים שכבר הכרנו בגלל שהיה כבר מפגש ודיברנו באינסטגרם. עברנו את הבדיקות הביטחוניות ועלינו למטוס כולנו, נרדמנו ישר אחרי ההמראה והתעוררנו בנחיתה. נסענו קצת באוטובוס והגענו לקמפוס שלנו, שם המתינה לנו הקבוצה של השלושה שבועות וכל הצוות המקצועי חיכינו קצת לחדרים ונכנסנו.
ביום השני עשינו את מבחן הרמה שהיה ממש קל אחרי זה למדנו קצת על נימוסים אנגלים ומשם הלכנו לאכול. ההיסתגלות לחיים האנגילם הייתה ממש קלה ומהירה.

אני מאוד נהנתי לצאת מקמפוס לטיול בברייטון ולטיול ללונדון לבקר בהופעה של מלך האריות ומוזיאון מאדם טוסו. הביקור באולפני הארי פוטר היה ממש כייף.
בקמפוס היה כייף לפגוש נערם ונערות מכל העולם ולעשות איתם פעילויות. היו פעילויות ספורוט שונות שמאוד אהבתי.

מהיום הראשון התחברתי למדריכות מהיום הראשון והן נכנסו ממש ללב שלי. הם עזרו בכל דבר שהיה צריך והשתתפו איתנו בכל הטיולים והפעילויות.