אביגיל טהר

• יצאתי בקיץ: 2022

אביגיל טהר  (אביגיל טהר)

היי קוראים לי אביגיל טהר אני ...

כרמל ארז

היי אני כרמל ארז בת 14השנה ...

שלי שטופר  (שלי)

היי אני שלי שטופר, בת 14 והשנה ...

דנה ברלב  (דנה)

היי קוראים לי דנה ורציתי לשתף ...

טל לוי

טוב אז אני ממש ממש לא רציתי ...

יה-לי אזולאי

היי, קוראים לי יהלי אזולאי, ...

היי קוראים לי אביגיל טהר אני בת 14 ויצאתי השנה לסאמר סקול בברייטון לשבועיים  , וואווו אני לא יודעת מאיפה להתחיל
באמת שאי אפשר להסביר במילים את החוויה המטורפת הזאת !

•נתחיל ביום הראשון , טוב אז ביום הראשון היינו צריכים להיות בשדה התעופה בשעה 5:20, התרגשתי כל כך! אז הגעתי לשדה וראיתי את כולם, כולם ממש היו ביישנים , אבל ככה זה תמיד בהתחלה , נפרדנו מההורים  וזה היה גם עצוב וגם משמח
אחרי זה עשינו תמונה עם כל הקבוצה  והתחלנו להתקדם עם המזוודות לתורים . התור שלנו היה ממש ממש קצר ! בתוך שעה עברנו הכללל  והיה לנו מלא מלא זמן בדיוטי פרי . קנינו בעיקר שוקולדיםםםםם
אחרי כל הדבר הזההה התחלנו להתקדם למטוס , נכנסו וכל אחד התיישב במקום שלו  והמראנו סוף סוף. היו די הרבה כיסי אוויר אבל העברנו את הטיסה הזאת בכיףףף ובצחוקים ואחרי 5 שעות טיסה נחתנו ולקחנו את המזוודות .
חיכינו המון זמן עד שהאוטובוס יגיע אבל גם העברנו את הזמן הזה בצחוקים והתחלנו לנסוע לכיוון ברייטון  וממש ממש התרגשנו ! וסוף סוף הגיע הרגע , הגענו לברייטוןןןןןןןן!! נכנסו לקולג והיינו בהלם מכמה שהוא יפה . לאחר מכן הזמינו לנו פיצות לא כלכך טעימותתת, ונכנסו לחדרים והחדרים ממש ממש סבבה . עשו לנו סיבוב במרכז , אחרי כל היום העמוס הזהההה סוף סוף הגיע הרגע והלכנו לישון .

•ואז ביום ה2 קמנו בשעה 7 בשביל להתארגן לארוחת הבוקררר הראשונה שלנו  והיה לנו מבחן רמה ( הוא לא כזה קל ולא כזה קשה ) סיימנו את המבחן ב12:30 ואז היה ארוחת צהריים , האוכל לא כזה טעים שם אבל מתרגלים .
בצהריים נסענו למזח שבברייטוןןןן והיה שם מתקנים וחנויות מגניבות והיה ממש ממש כיף , קנינו כל הבנות קפוצונים תואמים בכיתוב brighton
ואז היה פעילות ערבבב ולאחר הפעילות הלכנו לישוןןן.

•ביום ה3 לא עשינו כל כך הרבה  היה לנו שיעורים , פעילות צהריים ופעילות ערב .

•ביום ה4 הלכנו לעולם הים , ראינו דגים חמודים ומפחידים  ומדוזות שמחליפות צבעים . ועוד מלא דברים מגנבים ויפיםםם

•ביום ה5 נסענו להארי פוטרררר ונסענו במשך שעה וחצי , והיה ממש כיף בנסיעה ! הגענו וחיכנו די הרבה זמן לכרטיסים בשביל להיכנס אבל שוב העברנו את זה בצחוקים , ובלאוכל הרבה חטיפים . הארי פוטר היה ממש ממש מושקע ויפה , וממש נהנתי ואפילו בסוף שתינו סטארבקס טעים  ובערב התחלנו להתחבר עם הספרדים , איטלקיים וברזילאים ( אין על הספרדיםםםם).

•ביום ה6 הגשנו פרוויקט מול כולם כחלק מהשיעורים שלנו פה , ובערב עשינו קידושש כולםםם .

•ביום ה7 נסענו ללונדוןןןןן סוף סוף , היינו בלונדון איי ובשייט בתמזה והיה כל כך כיף ויפה . נכנסו לחנות מזכרות וקנינו דבריםםם.

•ביום ה8 נסענו לthorpe park ועלינו על מלאאא מתקנים מפחידים, היה ממש חוויה שם וצחקנו מלא ופחדנו בעיקר .

•ביום ה9 לא היה ממש מה לעשות , אבל בצהריים לקחו אותנו לשופינגגגג וחיכינו לזה ממש

•ביום ה10 נסענו לסופר בערב וקנינו מלא חטיפיםםם , אבל ממש ממש מלא ואפילו  ירד גשם והיה אווירה ממש כיפית ונעימה בחוץ!

•ביום ה11 היה לנו בערב פעילות הארווזיון . היה סבבה ומצחיק עלינו לבמה כולם והתחלנו לשיררר.

•ביום ה12 נסענו למאדם טוסו ולמחזמר מלך האריות , וואו היה פשוט כל כך כיף! מאדם טוסו היה מדהים ראינו את קים קרדישאן גסטין ביבר ועוד מלאאאא. ואז נסענו למחזמר והיה מהמם ויפה . חזרנו בסביבות 1 בלילה ואני מיה ודנה בשעה 1:30 פתאום רצינו מרק . אז שתינו מרק במשרד של המנהל ולקחתיייי עוגה טעימה ברמות ( ואלמוג צחקה בצד ).

•ביום ה13 היה לנו קבלת תעודות בערב ומסיבה !

•ביום ה14 נסענו לשופינג מטורף בפורטסמות , ועלינו על מעלית גבוהה.

•היום האחרון ! היינו ערות הבנות כל הלילה והיינו עם הספרדים עד 4:30 בבוקר והיה מצחיק בטירוף וכיף , בשעה 5 החלטנו לנוח עד 6 ( שעה) וקמנו בטעות ב8 אופססס, אני פספסתי את הארוחת הבוקר האחרונה פה כי איחרתיייי דווקא ביום האחרון . ב8:45 נפגשנו במגרש עם המזווודות והיינו כל כך עצובות
התחלנו לנסוע לשדה תעופה והגענו ועמדנו בתור ועברנו את כל הביטחון והדברים האלה , הגענו לאזור של הדיוטי פרי וקנינו שוב המון המון שוקולדיםםם
עלינו למטוס והמראנו חזרה לארץ והיה טיסה ממש חלקה .
הגענו לישראל לקחנו מזוודות והתחלנו להיפרד מכולם ,זה היה החלק הכי קשה בסאמר סקול אבל הבטחנו שניפגש מלא .

אז תודה אלמוג וירדן המדריכות שלי , תודה שדאגתן לנו בכל שעה ושנייה , אני מעריכה אתכן הכי שיש .
והחברות שלי שהייתי איתן שבועיים שלמים מלאים בחוויה .
והספרדים שהתחברנו אליהם הכי בעולם !