ליהי

• יצאתי בקיץ: 2022

ליהי לזרוביץ

היי, קוראים לי ליהי לזרוביץ, ...

יה-לי אזולאי

היי, קוראים לי יהלי אזולאי, ...

מיה חג'בי  (מיה)

וואו, אני לא יודעת בכלל מאיפה ...

אלה שגב

היי, אני אלה שגב בת 15 ויצאתי ...

נועה אלמגור

איך אפשר בכלל להתחיל לסכם ...

אייל כהן  (אייל)

עכשיו במטוס עם המשפחה בדרך ...

היי, קוראים לי ליהי לזרוביץ, אני בת 15 והשנה הייתה לי את הזכות לצאת לסאמר סקול ב Brighton לשבועיים וזאת הייתה החוויה הכי מטורפת ומשוגעת שהייתה לי בחיים

איך בכלל מתחילים לסכם שבועיים של חוויות בסיפור קצר??

קודם כל, לפני היום הראשון אני הייתי לחוצה מכיוון שבאתי לבד בלי אף בן אדם שאני מכירה, אבל מהר מאוד כל הלחץ הזה נעלם.

נתחיל מהיום הראשון - כולנו נפגשנו בשדה תעופה ולמרות החששות כולם היו ממש נחמדים. הסתובבנו ביחד בדיוטי וקנינושטויות, אוכל ובעיקר התחברנו אחד עם השניה.

לאחר 4.5 שעות טיסה שעברה ללא בעיות נחתנו בלונדון!!

אחרי כמה שעות נסיעה סוף סוף הגענו לברייטון קולג׳ - הקולג׳ היה ככ יפה וזה הרגיש כאילו אנחנו בסרט.

לאחר מכן אכלנו ארוחת ערב, התמקמנו בחדרים שלנו (היה קצת מעייף להעלות מזוודה 3 קומות ברגל אבל הסתדרנו) והתארגנו לקראת היום הבא.

ביום השני עשינו מבדקי רמה ודרכם גם יצא לנו להכיר ילדים ממדינות שונות. אחר הצהריים לקחו אותנו למזח בברייטון ובוהיו מתקני שעשועים, חנויות ואוכל, בקיצור היה ממש כיף וקנינו סוויצ׳רטים תואמים של ברייטון (הם ככ נוחים ויפים!)

ביום השלישי התעוררנו לתרגיל אזעקת אש שלא היינו ככ שמחים לגביו כי הוא העיר אותנו ולאחר מכן התארגנו לקראת היום. המשכנו לכיתות שלנו, שם דיברנו עם אנשים מכל רחבי העולם. ביום השלישי נשארנו בקמפוס והייתה לנו הזדמנות לדבר ולהכיר המון אנשים.

זוהי רק טעימה קטנה מהחוויה המשוגעת הזאת וממה שעושים כל יום בסאמר סקול.

הנה עוד כמה מהימים האהובים עליי-

היום החמישי - הלכנו לאולפני הארי פוטר ובתור מעריצת הארי פוטר גדולה מאז ומתמיד רציתי לבקר באולפנים. האווירה ששררה באולפנים הייתה קסומה כמו הסרטים ויצאתי משם עם חיוך על הפנים ו400 תמונות נוספות בגלריה.

היום השמיני - הלכנו לת׳ורפ פארק, ואני ממש שמחתי כי אני מאוד אוהבת לונה פארקים ורכבות הרים מפחידות.

ביחד עם חברות עליתי על כל המתקנים הכי מפחידים שהספקתי והיה מלא צחוקים וכיף.

היום השתיים עשרה - ביקרנו במדאם טוסו ועשינו מלא תמונות יפות ומצחיקות עם כל המפורסמים האהובים עלינו (וגם עם אלו שפחות) ומשם המשכנו למחזמר מלך האריות שהיה מושקע ויפה ממש.

הסאמר סקול הייתה החוויה הכי כיפית שהייתה לי בחיים והכרתי שם אנשים שישארו איתי לכל החיים, אז תודה לכל מי שהיה חלק מהחוויה המטורפת הזאת ותודה גדולה למדריכות המושלמות שלנו - אלמוג וירדן