מיה

• יצאתי בקיץ: 2022

מיה חג'בי  (מיה)

וואו, אני לא יודעת בכלל מאיפה ...

ליה קורן  (ליה)

one day you’ll leave ...

יה-לי אזולאי

היי, קוראים לי יהלי אזולאי, ...

שלו ספיר  (שלו)

היי קוראים לי שלו ספיר אני ...

סתיו עטיה  (סתיו)

היי, קוראים לי סתיו עטיה אני ...

כרמל ארז

היי אני כרמל ארז בת 14השנה ...

וואו, אני לא יודעת בכלל מאיפה להתחיל,

היי אני מיה חג׳בי בת 14 והשנה הגשמתי חלום ילדות, טסתי לסאמר סקול, שבועיים בלי ההורים, בברייטון שבאנגליה, עם עוד שתי חברות (ליה קורן ונועה) שבלעדיהן זה לא היה אותו הדבר.

נתחיל ביום הראשון, בקושי הצלחתי לישון בלילה מרוב התרגשות שעוד שניה אני טסה להגשים חלום, בסביבות שלוש וחצי בלילה התעוררתי, התחלתי לסיים אירגונים קטנים לשבועיים הכי מטורפים שיהיו לי בחיים, ויצאתי עם ההורים שלי לשדה, כל הדרך דיברנו וצחקנו ושמענו שירים (אל תגלו להם אבל אני בטוחה שהם התרגשו יותר ממני), הגענו לשדה, נפגשתי שם עם נועה וליה והתחלנו להתחבר עם עוד כמה בנות מהקבוצה, הלכנו לבדיקת המזוודות והתיקים ועברנו את זה בזריזות רבה, תוך פחות משעה כבר הגענו לדיוטי פרי והיה לנו מלא זמן שם לאכול ולעשות קצת שופינג.

בשעה 9:15 בערך כבר הלכנו לכיוון המטוס וכבר ממש הרגישו את ההתרגשות של כולם באוויר, עלינו למטוס ובשעה 10:10 הייתה הטיסה והמראנו, כל הטיסה היה התרגשויות אבל גם הספקנו לישון קצת

נחתנו ולקחנו את המזוודות צ׳יק צ׳אק, היה עיכוב של שעתיים בערך עם האוטובוס וכשהוא הגיע הוא היה עם מזגן על חום אבל שרדנו את זהה!!
הגענו לקולג׳, הוא היה מהמם, ישר הלכנו לאכול והסבירו לנו קצת על הקולג׳ חילקו אותנו לחדרים והלכנו להתקלח ולישון טוב טוב אחרי היום המטורף הזה.

יום שניייי, קמנו בבוקר, הבוקר הראשון שלנו בקולג׳, התארגנו והלכנו לארוחת בוקר, האוכל לא משהו אבל לאט לאט התרגלנו לאוכל הבריטי. לאחר מכן הלכנו לעשות את המבחן שחילק אותנו לכיתות, המבחן לא היה קשה הוא היה קצת מבלבל ומוזר ובעיקר מכשיל, אחרי המבחן הלכנו כולם לארוחת צהריים.
נתנו לנו זמן להתארגן ויצאנו למזח של ברייטון סוף סוף בפעם הראשונהה, היה שם קצת מתקנים כמו בלונה פארק ומסעדות ובילינו שם.

כשחזרנו לקולג׳ הלכנו לארוחת ערב ואחרי היה לנו פעילות גיבוש של הקבוצה ואז פעילות של הקמפוס ערב קריוקייי!! שרנו ״מגבת באוויר״ אומנם אף אחד לא הבין מה אנחנו רוצים ולמה אנחנו משתגעים אבל נהנו בטירוף, וכאן נגמר היום השני שלנו.

בבוקר של היום השלישי קמנו לתרגיל אש בשבע בבוקר!!! אבל לא נורא אחרי זה נשארנו הבנות ערות וישבנו בסלון ודיברנו וראינו טלוויזיה.
הלכנו לארוחת בוקר וישר אחרי הלכנו לשיעור הראשון שלנוווו יצא לי להיות בכיתה עם אנשים מכל המדינות ומאוד התחברתי לספרדיות ולאיטלקיות ועשינו איתם מלא טיק טוקים.
אחרי השיעורים הלכנו לארוחת צהריים והיה לנו זמן מנוחה,
בשעה שתיים היה לנו פעילות קזינו של כל המרכז והיינו שם בהתחלה אבל אז פחות התחברנו אז הלכנו חלק מהקבוצה לשחק את המשחק ״פיסוקים״ שגיבש אותנו קצת והיה מאוד מהנה ומצחיק.

לאחר מכן הלכנו לארוחת ערב ולדבר עם מלא אנשים מהעולם וללמד אותם דברים בעברית עד שהיינו צריכים ללכת לחדרים, יום מושלם.

יום רביעייי, קמנו בבוקר לארוחת בוקר ואחרי הלכנו לשיעורים, עשינו פרוייקט בשיעור בקבוצות משולבות באנשים מהעולם, הלכנו לארוחת צהריים והתארגנו ללכת לאקווריום, היו מלא חיות באקווריום והיה מהמם שם, לאחר מכן הלכנו לסופר לקנות קצת אוכל כי לא מתנו על האוכל.
הגענו לקולג׳ אכלנו ארוחת ערב ושוב דיברנו עם אנשים מהעולם כי למה לא, היה יום נחמד ביותר.

היום החמישי ובין הימים שחיכיתי לוו, בבוקר קמנו והלכנו לארוחת בוקר ולאחר מכן ישר יצאנו לכיוון ההארי פוטר ולא היינו בשיעורים, הגענו למתחם אך היה עיכוב של שעתיים בערך עם הכרטיסים אבל העברנו את הזמן בלנוח ובצחוקים.
נכנסנו להארי פוטר, אומנם לא ראיתי הארי פוטר אבל זה היה מדהיםםםם, לראות איך הכל מעוצב שם היה מטורף,
כשיצאנו מהמוזיאון יכולנו לאכול אז קנינו סטארבקס סוף סוף בפעם הראשונהה, וישבנו במסעדה ואני הזמנתי פיצה.
חזרנו לקולג׳ ובגלל שפספסנו את הארוחת ערב הזמינו לנו פיצות ממש טעימותתת, מיד אחרי הלכנו לפעילות ערב עם כולם וזה היה פעילות ספורט ושיחנו כדורעף וכדורגל עם מלא אנשים מהעולם, לאחר מכן הלכנו לישוןןןן.

יום שישייי, הסופש הראשון שלנו, איך שהזמן טססססס, קמנו בבוקר לארוחת בוקר ומיד אחרי הלכנו לשיעורים, רק שהפעם הצגנו את הפרוייקטים שעבדנו עליהם מול חלק מהכיתות, היה קצת מלחיץ לעמוד מול כולם ולדבר באנגלית אבל עברנו את זה.
הלכנו לארוחת צהריים ולאחר מכן סוף סוף הלכנו לקניוןןןן, קנינו בגדים חדשים וכשחזרנו לקולג׳ אני ועוד כמה בנות ניסינו להכין חלות לשבת.
התארגנו לארוחה ועשינו קידושששש, בערב הייתה לנו מסיבה והיה לפעמים שירים בעברית והיה כיף בטירוףףףףףף.

יום שבתתתת, עבר כבר שבוע זה מטורף איך שהזמן טסססס,
סוף סוף נסענו ללונדון, היינו בשייט, עלינו ל Londoneye, היינו ב Big ben וטיילנו ברחבי לונדון היפייפיה.
חזרנו לקולג׳ ושוב פספסנו את הארוחת ערב אז הזמינו לנו פיצות, דיברנו עם אנשים מהעולם ולא נקלט שכבר עבר שבוע.

יום ראשון, היום השמיני שלנו פה, לא נקלט לי שהגענו וכבר עבר שבוע, בימי ראשון לא לומדים אז היה כיףףףףף, הלכנו ל Thorpe Park, הלונה פארק שם, הוא היה מטורףףףףף, לי יש פחד גבהים אז לא עליתי על הכל אבל עליתי על חלק מהמפחידים והיה כיף בטירוףףף, אכלנו שם בורגר קינג וזכיתי בבובה קטנה של חד קרן.
חזרנו לקולג׳ ואכלנו ארוחת ערב ועשו לנו פעילויות.

יום שנייי, היום התשיעי שלנו, הזוייייי,
בבוקר הלכנו ללמוד, ולאחר מכן הלכנו שוב לקניון אבל הפעם גם הלכנו לפריימרק ולסטארבקססס, אני חולה על שופינג וזה היה כל כך כיףףף,
חזרנו לארוחת ערב ואז אני וכמה בנות מישראל ישבנו במסדרות ואכלנו חטיפים ישראלים כי התגעגענו אז למה לא, אחרי הייתה לנו פעילות ערב עם אנשים מכל המדינות ודיברנו איתם והיה חוויתי.

יום שלישיייי, היום העשיריייי, אימלה קשה לחשוב שנשארו רק עוד ארבעה ימים.
הלכנו ללמוד בבוקר, אחר הצהריים לא היה לנו תוכניות מחוץ לקולג׳ אז הלכנו לבריכה והתרעננו שם, בערב הלכנו לסופר לקנות עוד אוכל וחטיפים (לחדש את המלאי)…..

יום רביעיייי, היום ה11 שלנוווו,
הלכנו בבוקר לשיעורים, לאחר מכן הלכנו למזח של ברייטון שוב, אני וחברותי הסתובבנו ואז כרגיל הלכנו לדוכנים של הבבות, זכיתי לי ולעוד שתי חברות שלי בבובהההה!!! לא ציפיתי והייתי בהלםםםם.
קניתי גלידה ולאחר מכן הלכנו חזרה לקולג׳, הזמינו לנו פיצות.
הלכנו לפעילות ערב והפעם היה מופע כישרונותתתתת, אנחנו הישראלים שרנו את התקווה ולאחר מכן רקדנו “bubble it”.

יום חמישיייי, בין הימים האהובים עליי, היום שכולם חיכו לו,
הלכנו בבוקר רק לשיעור אחד ולאחר מכן התארגנו ויצאנו ל ״Madame Tussauds״, זה היה מוזיאון מדהיםםםם, ראיתי שם כל כך הרבה מפורסמים שאני אוהבת, יצאנו מהמוזיאון וכמובון שהיינו רעבים אז המדריכות לקחו אותנו למקדונלס, אכלנו ומשם הלכו למחזמר שלללל ״מלך האריות״ היה מחזמר מדהים, לאחר היום הקשוח והארוך הזה עליו על האוטובוס חזרה וכולם היו עייפים וישנו, הגענו ואני וחברות שלי היינו קצת רעבות אז הלכנו באחד וחצי בלילה לאכול מרק בחדר שליד המנהל…..
יום מטורףףףףף.

יום שישייייי, הסופש השני שלנו פה, הלכנו בבוקר ללמוד ולהציג בפעם האחרונה את הפרוייקטים שלנו, הלכנו בצהריים למזח שנמצא באיסבורן וטיילנו שם קצת באיזור, נסענו במוניות ואיתי במונית היו נועה, ליה, אביגיל, דנה, כרמל והילה, והמדריך המושלם קאט, היה מצחיק בנסיעות כי לימדנו אותו מלא דברים בעברית.

חזרנו חזרה והתארגנו לקבלת התעודות שלנו, היה מאוד מרגש, הזמינו לנו פיצות אז עשינו קידוש עליהן ואז הלכנו להתארגן למסיבהההה, היה מטורף במסיבה ונהנתי בטירוף, כבר התחלנו להרגיש את הסוף והתחלנו להיפרד.

יום שבתתתתת, היום ה14 שלנו, מנצלים את היום האחרון, נפרדתי מקלאודיה, הספרדיה המהממת שהייתה איתנו בחדר, נסענו ל ״Spinnaker Tower” לתצפית ולאחר מכן נשארנו באיזור שהיה שם מלא חנויות של מותגים, ליה, רותם, מאיה ואני הלכנו גם למתקנים של הילדים הקטנים ובגלל שאני פחדנית אז לא הפסקתי לצרוח והיה קורעעעע, הגענו בפעם האחרונה לקולג׳, לארוחת ערב האחרונה שלנו, עצוב מאוד, לאחר מכן נשארנו בחוץ ודיברנו עם אנשים עד שהיינו צריכים ללכת לחדרים.
היינו ערות כל הלילה ודיברנו עם הספרדים, היה קורעעעעע, והרגשנו כבר את הסוף.

יום ראשון, היום שבו חוזרים לארץ, קשוח להגיד את זה, לחשוב שביום הראשון אמרתי ״איך אני אשרוד פה שבועיים?״ אז שרדתי כמו גדולה.

קמנו בבוקר ופתאום הבנות מהחדר השני (הילה, כרמל, דנה ואביגיל) לא ענו לנו, בדרך כלל אנחנו קובעות בבוקר מתי לרדת לחדר אוכל שנאכל ביחד. נועה, ליה ואני אמרנו שנלך לבדוק שהכל בסדר, אנחנו נכנסות לחדר ולפתע כולן ישנות, השעה הייתה כבר שמונה בבוקר וב 8:45 היינו אמורים לצאת, הן היו בשוק שהן לא התעוררו וזה היה מצחיק בטירוף. כרמל באה איתנו לארוחת בוקר וחזרנו לחדר להיפרד ממנו אחרי שבועיים, הורדנו את המזוודות ונפרדתי מכל החברים שהכרתי, זה היה עצוב בטירוף, יצאנו לשדה, כשהגענו היינו בשוק שזה כבר הסוף, עלינו לטיסה והיה מצחיק בטיסה וחצי מהטיסה גם ישנתי, נחתנוווווו, חזרנו אשכרה לישראל, מצאנו את המזוודות ועשינו שיחת פרידה קטנה מכולם, היו חיבוקים והיה עצוב, שרנו להילה יום הולדת ולאחר מכן הבנות ואני יצאנו ביחד למשפחות והיה מרגש בטירוף.

כאן נגמר הסיפור שלנו, של מה שעברתי בשבועיים המטורפים האלה, הכרתי כל כך הרבה אנשים חדשים, הכרתי חברות חדשות מהארץ, למדתי על עצמי, והכי חשוב נהנתי, אני כל כך רוצה לחזור, חוויה מטורפת, תודה לאלמוג וירדן על הכל למרות שהיינו קשים,