מאיה

• מרכז: קיימברידג ארדמור′
  • יצאתי בקיץ: 2014

מאיה רוסק

היי , קוראים לי מאיה רוסק ...

יובל בלילי  (פיני בלילי)

וואו, קשה לכתוב בכמה פסקאות ...

מיה (מייקי) מנור  (מייקי)

אין לי מושג מאיפה להתחיל לכתוב ...

רוני שלו

טוב, אז קוראים לי רוני שלו, ...

אביגיל גינצבורג  (גובי, נוני, סושי)

היי לכולם אני אביגיל גינצבורג ...

יעל נסים  (yael)

היושקוראים לי יעל, אני בת ...

היי , קוראים לי מאיה רוסק ואני בת 16.5 מהרצלייה במרכז.
בחופש הגדול של 2014 הייתי בסאמר סקול באנגליה שנקרא קיימברידג'- סנט אדמונדס.

במשך שנה חפרתי להורים שלי שאני רוצה לנסוע ולאט לאט הרישום התקדם ולא חשבתי שזה באמת יצא לפועל!

בסופו של דבר נרשמתי והיה מפגש של הקבוצה לפני הנסיעה לאנגליה.

בהתחלה כולם נראו לי מוזרים ולא חשבתי שאני אתחבר איתם, אבל מסתבר שטעיתי!

כבר איך שהגענו לשדה התעופה התחברתי עם ילדים וברגע שנחתנו באנגליה הרגשתי שאני מכירה אותם שנים.

הגענו לסאמר סקול והיו שם כבר ילדים מארצות אחרות ממחזור קודם. ביום השני נגשנו לעשות מבחן רמה ומסתבר שאני לא חכמה כמו שחשבתי...Smileys אבל לא נורא, ידעתי שהרמה שלי במבחן זה כנראה הרמה שאני יצטרך ללמוד וזה באמת היה הרמה שלי בשיעורים!

השיעורים היו כיפיים הייתי עם ילדים מצרפת שהתחברתי אליהם מאוד!

אני אספר בכללי על הפעילויות..
הפעילויות היו מאוד מהנות אך לרוב רק הקבוצה של הישראלים, לפעמים רציתי גם שזה יתערבב יותר עם ארצות אחרות אבל כמובן שזה לא שינה כלום כי היה לי כיף בכל מצב!

תמיד היינו מסתובבים שם בעיר ומתחננים לצאת לקצת זמן חופשי! בכל זאת צריכים אינטרנט...
העיר קיימברידג מהממת ובאמת הכל שם פשוט יפה! יש מבחר גדול של חנויות וכמובן עשינו המון שופינג!

הפעילויות בתוך הסאמר סקול, היו מאוד מהנות! היה לנו צוות פעילות תותח שאני באמת אהבתי כל אחד מהצוות! הם אירגנו לנו פעילויות כיפייות ומגבשות בין הארצות.

הילדים מהארצות הנחמדות היו פשוט נחמדים בטירוף! הברזילאים התחברנו אליהם מאוד אפילו שהיינו איתם רק שבוע, האיטלקים היו ממש נחמדים ועם הצרפתים הרגשתי שממש  אני מכירה אותם שנים!
לאט לאט שעברו הימים אני מרגישה שאני מכירה את הישראלים שאיתי כבר שנים! אני מרגישה איתם חופשים לגמרי ומתנהגת איתם הכי בטבעיות!

ובקיצוניות לנושא אחר..
שהיינו באנגליה זה היה במהלך המבצע "צוק איתן", באחת הפעילויות ישבנו במעגלים בקבוצות ופתאום אחת הילדות מישראל באה והודיעה לנו שהחיילים נכנסו לעזה, כולם נכנסו להיסטריה וכולנו קמנו והתקשרנו להורים, הילדים מארצות אחרות לא הבינו מה קרה לנו.

אחרי שקצת נרגענו, הרבה ילדים מארצות אחרות באו ושאלו אותנו שנסביר להם מה קרה, ומצאתי את עצמי בסיטואציה עומדת ומסבירה על המלחמה ועל כל המצב בישראל, וכל זה באנגלית! כאן הבנתי שאני ממש מייצגת את ישראל והרגשתי ממש טוב עם עצמי.

הימים שאחר כך לא היו קלים כי היו לנו הרבה חדשות רעות, אבל אני ניסיתי להיות כמה שיותר אופטימית ולנסות לנצל את החוויה הזאת!
כשכולנו נסענו לשדה תעופה, אני הייתי צריכה להיפרד מכולם מוקדם יותר כבר איך שהגענו לשדה, כי אני נשארתי לעוד שבוע באנגליה עם המשפחה שלי, היה לי קשה להיפרד מכולם יותר מוקדם כי הרגשתי שאני יפספס את הרגע שכולם יגיעו לארץ, אבל לא נורא!

היום אנחנו מדברים 24/7 בקבוצה בוואטסאפ , שומרים על קשר אחד עם השני, וכן גם עם ילדים מברזיל, צרפת ואיטליה!

בקיצור, זאת אחת החוויות המדהימות שהיו לי, אי אפשר לתאר בכלל כמה נהנתי ואני בהחלט רוצה לחזור גם שנה הבאה! החוויה הזאת נותנת אפשרות ליצור ביטחון לדבר אנגלית ואיך להסתדר לבד גם בחנויות ובתי קפה שצריך לדבר אנגלית.

אז ללא ספק אני ממליצה לכל אחד לחוות את החוויה הזאת .Smileys SmileysSmileysSmileys