גובי, נוני, סושי

• מרכז: קיימברידג ארדמור′

אביגיל גינצבורג  (גובי, נוני, סושי)

היי לכולם אני אביגיל גינצבורג ...

לירן איצקובסקי  (לירן)

היי :)  אני לירן, אני ...

יוסי ספוז'ניקוב  (יוסי)

אחרי כל כך המון מחיקות והתלבטויות ...

מיה (מייקי) מנור  (מייקי)

אין לי מושג מאיפה להתחיל לכתוב ...

גאיה רון  (גאיה)

,קוראים לי גאיה רון אני בת ...

יובל אליצור

אני לא יודעת בכלל מאיפה להתחיל ...

היי לכולם אני אביגיל גינצבורג בת 17 מכפר יהושע שבצפוןSmileysהייתי בחופש הגדול הזה בסאמר סקול בקיימבריג' אנגליה לשבועיים.

הרצון ללכת לסאמר סקול התחיל כבר מלפני כמה שנים אבל לא יצא לפועל עד לשנה, אמא של חברה שלי שאיתה גם נסעתי לסאמר סקול התחילה לדבר על זה וזה עניין אותנו, התחלנו לברר על זה, לראות ופשוט הבנו ששם אנחנו חייבות להיות!! בדקנו כל מיני אוניברסיטות באנגליה אבל נכבשנו דווקא בקיימבריג' כי היא הייתה באזור מדהים כפרי, ירוק וכלכך שונה מישראל וזה משך אותנו...

נרשמנו ואז התחיל המסע אחרי הילדים שיטוסו איתנו חחח היינו המון בפורום עד שהתחברנו לכמה בנות, הוספנו אחת את השנייה בפייס ואז קבוצה בווצאפ שספרנו את הימים עד לטיסה ומשם זה התגלגל עוד ילדה ועוד ילדה נכנסה לקבוצה, אפשר להגיד שכבר התחלנו קצת להתגבש אבל לא הבנו איפה הבנים כי איתם עוד לא היינו בקשר חח

היו מליון הודעות וחפירות מטורפת וזה היה כזה כיף לדעת שהאנשים שאני יבלה איתם 24/7 כלכך חמודים ומתוקים אז זה העביר את הדאגות הקטנות שהיו כלפי החברה בסאמר סקולJ

עברנו כמה חודשיים והתקרבנו למועד הטיסה.. הגיע היום של הפגישה המאורגנת של קמפוס ברמת אפעל, כולם הגיעו פתאום רואים את מי שאת מדברת איתו בווצאפ בלי סוף במציאות וזה היה מהמם!! כמובן שנפגשנו עם שרון ה-מדריכה!!!!!! שכולנו קיבלה ממנה רושם של קצת קשוחה אבל מהר מאוד הבנו שכלכך טעינו והיא פשוט מושלמת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כל אחד יצא מהמפגש הזה ברושם ראשוני אני חושבת קצת גרוע על כל אחד שם אבל אחרי שהכרנו אחד את השני וחיינו ביחד שבועיים לא הצלחנו להבין איך חשבנו ככה או אחרת על מישהו שעוד בכלל לא הכרנו חחח

ואז זהו !! זה קרה!! הגענו לשדה תעופה כולם כבר מתים לטוס חילקנו את החולצות הנדירות שהכנו לכולם והתחלנו את הדרך לשבועיים המאושרים בחיי!!!

כל הדרך למטוס ובדיוטי פרי היו צחוקים והיה שמח וכלכך כיף לא הרגיש שבתכלס אנחנו עוד לא ממש ממש מחוברים אבל הייתה תחושה של יחד וזה עשה לנו טוב חחח

הגענו לאנגליה, יוצאים מהמטוס קפואים מקור שאנחנו לא ממש רגילים אליו ומחכים לאוטובוס לקיימבריג'..

הכל היה כלכך מוזר המזג אוויר, הנוף, המכוניות שנוסעות בצד ההפוך וזה רך העצים את ההתרגשות !!

ואז הגענו לקיימברג' היפייפיה, התחלקנו לחדרים וכבר אז הרגשתי בבית, הייתה תחושה כלכך רגועה ושהכל כלכך בסדר שלא היה שום דאגה או פחד או געגוע..

צברנו חוויות מכלכך הרבה דברים שונים.. מטיולים ללונדון, פארק שעשועים, קניות ועוד קניות ועוד הרבה מאוד קניות, מסעדות, סטארבקס, קניות משותפות בסופרמרקטים, באולינג , שיט על הנהר, סתם להסתובב בריימבריג' ולגלות מקומות חדשים, יצרנו קליף עם כל הילדים מהעולם ועוד מלא מלא מלא!!!

הינו לנו שיחות עמוקות אחד עם השני שככה הכרנו עוד יותר לעומק, צחקנו בלי סוף, שרנו וניגנו במעגל עם הגיטרה, הלכנו לטיולים באוניברסיטה, ישבנו ביחד בחדר האוכל ועשינו שטויות, חיזקנו אחד את השני עם היה קצת קשה ומיום ליום רק חשבנו על כמה אנחנו לא רוצים לחזור...!!!

הכרנו ילדים מכל העולם שאני עדיין בקשר איתם והם פשוט מקסימים וזה היה כלכך קל להתחבר איתם ולהבין שהם בדיוק כמונו!!!

התחברתי ל"אחים" שלי מהארץ שטסתי איתם ברמה שאני לא יכולה להסביר בכלל, יש לנו קשר כלכך טוב ופתוח וחוויתי איתם דברים שאף אחד מהחברים שלי לא יבין ולא ידע איך זה...

החוויה הזאת נתנה לי כלכך הרבה וגרמה לי לכלכך הרבה אושר שאני מקווה שלכל אחד ואחת תהיה תהזדמנות לחוות דבר כזה!!

החוויה הזאת תלווה אותי לכל החיים בכלכך הרבה מובנים !!

אני לא אמשיך לחפור פה אבל זה המקום להגיד לשותפים שלי לחוויה הזאת כמה אני אוהבת אותם וכמה הם חשובים לי !!

בקיצור קיץ summer 2014 זה הקיץ שלהחיים שלי!!!

תודה לכולם גם לצוות קמפוס ,לשרון התותחית על, לכם נושים שלי שאני כלכך אוהבת ולדוני ה-BFF שלי שכולכם הייתם ונתתם לי חלק כלכך גדול ומאושר בקיץ ובכלל בחיים !