רזון

• מרכז: Bath אנגלית ופעילויות
  • יצאתי בקיץ: 2012

רז זהבי  (רזון)

שלום :) אני רז זהבי בן 15 ...

יובל בקר  (יוב.)

זאת השנה השנייה שלי שאני נרשמת ...

רועי עמרני  (רועי)

שלום קוראים לי רועי עמרני ...

חן גולן  (chen)

שלום, קוראים לי חן ואני רוצה ...

אברהם אילת  (אילת)

היי, אני אילת, עולה לכיתה ...

אבישג ישראלי  (אבישג ישראלי)

זה הסיפור שלי :) אפשר להגיד ...

שלום :) אני רז זהבי בן 15 מאשדוד

הסיפור שלי התחיל בכלל בלי שידעתי... יום אחד אני מגיע בערב ההורים שלי קוראים לי לבוא למטה אני יורד למטה הם אומרים לי רז...

יש לך פה מכתב אני פותח כתוב משהו סאמר סקול ? אני כזה מה ? זה בטח בדיחה הם עובדים אלי...

אחרי כמה דקות הם אמרו לי שזה לא בדיחה ואני בדרך לסמאר סקול באנגליה...Smileys

זה היה בתחילת החופש 20.6 בדיוק ביום שקיבלתי תעודה (יחסית טובה :) )

חיכתי למפגש ב26.6 חיכיתי וחיכיתי :)

הגיייע המפגש !

כל כך שמחתי והייתי לחוץ באתי למפגש עם מאור וההורים שלי וההורים שלו כמובן

הסיברו לנו על הסאמר סקול על המקום מה נעשה כמה זמן איפה למה מתי ואיך ועוד שאלות קייטבאג′ חחח :)

חיכיתי במשך כמעט 4 שבועות שמתוכם גם עברתי קורס משצ"ים ממליץ !

הגיעה היום של הטיסה !

התעוררתי ב4 בבוקר... לא ישנתי בתכלס :)

הגענו לשדה התעופה פגשנו את כל הקבוצה שלנו וגם פגשנו את קבוצת בידלס או ביטלס חחח אני לא בטוח :) ילדים נחמדים מאוד

אחרי שהבנות היו שעה וחצי בשופינג בדיוטי פריי בנתיים אני ומאור הלכנו לבאג הוא קנה בייטס ואני משחק לסוני ...

עלינו לטיסה היא עברה בשקט טוב לא כל כך בשקט הילדים הקטנים בידלס חפרו קצת :) אז ראינו משחקי הרעב ונהנו

נחתנו בדרך ראינו מהמטוס את הנווף המדהים של לונדון !

יצאנו מהמטוס והגענו לקטע שמקבלים אנשים שמענו צעקות יצאנו וגילנו ולידנו
היו הרבה ספורטאים אולימפים שחיכו להם  לרגע חשבנו שאנחנו סלבס חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הנסיעה לבאת′ היתה דיי ארוכה שעתיים אבל עברה בכייף !

הגענו למקום ונדהמנו עד כמה שהאוניברסטיה ענקיייייייית

קיבלנו את המפתחות לחדרים והלכנו להכיר את הישראלים האחרים :)

התעוררנו לבוקר השני

עשינו את המבחן היה דיי קל למרות הקטע של הדיבור שדיברתי כמו אוטיסט
(לא שאני לא כזהSmileys)

אווו ניזכרתי אוכל !

האוכל רוב הזמן היה טעים אבל רוב הימים הוא לא היה אוכל כשר... שזה דיי מעצבן לפחות אותי היו הרבה מהקבוצה שלא שומרים כשרות וזה היה דיי מצייק בעיין אבל זה עניין של טעם...

האוכל בבקרים תמיד היה אותו הדבר! לחם קלוי עם חיקוי קרואסון (לחם בצורה של קרואסון)

כל שאר הזה היה בסדר חוץ מיום אחד שלא היה כשר בכלל אז אני ועוד 5 ילדים לא אכלנו כלום :(

אבללללללללל לא משנה′ כל שאר הימים נהנתי מאוד להכיר אנשים בעיקר איטלקים ואיטלקיות Smileys  :)

בשבוע השני שהתחיל להתקרר ירדו הרבה גשמים ולא הייתי מוכן לזה בכלל חחחחחחחחחחחחחחחח וכמובן שלבשתי את כל הבגדים החמים שלי בימים שלא היה קר וגם שכחתי לכבס... יותר נכון אמרתי לרועי שיכבס... והוא שכח חחחחח כן מבאס והכי מצחיק היה לשחק כדורגל בגשם עם האיטלקים והקזאכים כל שניה מישהו נפל למרות שהפסדנו 10:7 אבל לא נורא חחחחחחחחחחחחחחח

היה גם תחרות כישרונות שניגנתי בה בגיטרה ושיר ונועה יוסף שרו :)

לקחנו מקום שני זה היה מגניב!

היה גם את המחזמר שמבוסס על שירים של קווין שבו הכי נהנתי!

אווו איך שכחתי לונדון עיר מדהימה אבל בגלל האוליפידיה יותר מידי עמוסה באוקספורט סטרייט בקושי קניתי דברים שזה הכי מצחיק כולם קנו דברים חוץ ממני קניתי רק שני חולצות כי אני ורועי הלכנו ובדרך גיא נאבד והיינו צריכים למצוא אותו בצד השני בכלל של הרחוב מצחיק ועצוב אותו הזה  Smileys

בכלללללללל מיקרה

קצת על הטיולים:

כל הטיולים שלנו לא משנה לאן היו כייפים והיה נוף מדהים או שופינג אחד מהם :)

טיפים לקראת הסוף:

1. אל תביאו לשם סיים בלי חבילה של דקות ואיטרנט אני בסך הכל הייתי בלי חבילה וגלשתי באיטנרנט בסך הכל שעה גג ואני צריך לשלם בסיבוב ב 1000 שקל סתם...Smileys

תיקנו שם סים 10 פאונד ויש לך חבילת גלישה + 100 דקות לארץ !

2.בנים תביאו הרבה תחתונים כי זה לא נעים כל כך לשים את התחתונים שלכם במכונת כביסה וגם לא גרבים חחחחחחחחח

3. אל תבזבזו הרבה כסף על אוכל וכ′ו בלילה... הלך לי איזה 100 פאונד רק על אוכל חחחחחחח

4. המחירים באנגליה ממש מפתים אבל תזהרו צריך להכפיל ב6 שקל בערך..

אז עם אתם רואים חולצה ב40 פאונד אל תמהרו לקנות אותה כי 40 פאונד זה לא 40 שקל :)

5. תביאו אוזניות טובות או אוזניות שאין בעייה שיהרסו ....