אילת אברהם  (אילת)

קיימברידג′, קלייר קולג′ ...

עדי בראשי  (עדי בראשי)

קיימרידג' 2009   בהתחלה ...

גל מינקוביץ'  (galosh :])

וואו.. יש כ"כ הרבה מה לספר ...

ג'ניה גרץ   (ג'ין)

אני כל הזמן מודה להורים שלי ...

פן סמאנה  (פני:))

היי לכולם!!!!   אז וואו ...

דורון האס  (דורי ♥)

אווווו.... יש לי כל כך הרבה ...

קיימברידג′, קלייר קולג′ מחזור ראשון Smileys

שבועיים שאני בחיים לא אשכח, ללא ספק.

כשנרשמתי לסאמר סקול, הזמן נראה כמו נצח, והנה עכשיו אני יושבת וכותבת מה שכבר היה :)

כבר לפני הטיסה התחברתי עם ילדים ודיברנו שעות במסנג′ר, אפילו נפגשנו עוד לפני המפגש של קמפוס ! נהיינו חברים ממש טובים כבר לפני הטיסה... וזאת הייתה רק ההתחלה D:

אז היום שכל כך חיכינו לו הגיע, והכל התחיל.

הגעתי לשדה התעופה מתרגשת ולחוצה, אחרי שכבר חרשתי על כל הסיפורים פה באתר.. ידעתי שאני הולכת להינות ולחזור עם חוויות אבל לא ידעתי עד כמה ! אי אפשר להבין מסיפורים... צריך להיות שם כדי להבין (:

נפגשנו כולנו וישר התחלנו לדבר ולצחוק, עברנו את הבדיקות ונפרדנו מהמשפחה.

בתור ילדה שמאוד קשורה למשפחה, היה לי קצת קשה וגם קצת בכיתי, אבל איך שממשיכים ומתחילים את החוויה, הכל נשכח וזה בהחלט שווה את זה D:

הגענו לקיימברידג′ סוף סוף, וכל כך התלהבנו, זה מקום פשוט מדהים !

אבל נכון, לא חשבתי שזה יקרה לי אבל בהתחלה קצת קשה.. אין מה לאכול, מתגעגעים להורים.. אבל כשמתחילים בשגרה של לימודים, פעילויות ומסיבות הכל נשכח וזה הדבר הכי כיף בעולם :)

בקשר לאנגלית, קודם כל יש את הלימודים שהם ממש כייפים ומצחיקים, המורים ממש טובים ונחמדים ופשוט יש אווירה טובה D =

אבל מה שהכי עזר לי באופן אישי זה ההתחברות עם ילדים מחו"ל. זה נותן המון ביטחון לדבר ומשפר ממש משמעותית את האנגלית [:

כבר על היום הראשון התחלנו לדבר עם ילדים מכל העולם - הולנד, בלגיה, ספרד, ברזיל, פורטוגל, גיאורגיה ועוד הרבה..

הם כל כך נחמדים, ואני כל כך התחברתי אליהם ואני מאוד מקווה לפגוש אותם שוב ולשמור איתם על קשר לעוד הרבה זמן :]

כל ערב היינו יושבים איתם על הדשא ומדברים, וזה באמת אחד הדברים שהכי אהבתי במסגרת הסאמר סקול (:

אל תתביישו לדבר איתם, הם באו בדיוק כמוכם, להכיר חברים והם נורא נחמדים ! אל תפחדו שאולי תתבלבלו באנגלית או שהם לא יבינו אתכם, כי הם בדיוק כמוכם, וכולם מתבלבלים ! בסוף לומדים מזה ומשתפרים (:

עוד חברים שאני מאוד רוצה לשמור איתם על קשר, הם פשוט הפכו לחברים הכי טובים שלי, זה כמובן הקבוצה הישראלית !

באמת שלא יכולתי לבקש קבוצה יותר טובה מזאת ! אני מתגעגעת לכולם ומקווה שנשמור על קשר עוד המון המון שנים Smileys

וגם כמובן המדריכות הכי הכי, שירן ונועה 3> שתמיד היו שם לכל בעיה או אפילו משהו קטן שהפריע לנו, עודדו ותמכו בנו D: אז תודה לכן !

קיימברידג′ הוא מקום מדהים, שלא יכולתי לדמיין מקום יותר טוב ממנו.

קודם כל הקמפוס מעולה, חדרים מעולים וסביבה מעולה.

הדבר הכי טוב הוא שהקמפוס נמצא במרכז העיר, מה שנתן לנו המון זמן חופשי ובעיקר, המון זמן לשופינג Smileys

באמת שיש שם את כל החנויות, ופשוט אין טעם לחכות עם הקניות ללונדון או למקום אחר, כי זה פשוט אותו הדבר ! זה היה מושלם בשבילי P:

בכל סוף שבוע יצאנו לטיולים, וזה היה פשוט מדהים !

טיילנו בלונדון - מאדאם טוסו, ראינו את הלונדון היי - הגלגל הענק, ארמון בקינגהאם, כיכר פיקדילי, טירת וורוויק ששם ממש נהניתי Smileys ועוד...

בבית של שייקספיר ועיר הולדתו (:

ובברייטון המדהימה !!

ככה המשכנו, במשך שבועיים, לא היה יותר כיף מזה !

וככל שהזמן עובר ככה יותר נהנים ומתגבשים, למרות הגעגועים !

הגיע הלילה האחרון.. הילדים מחו"ל כבר עזבו בבוקר שלפני ומרגישים שזה הסוף... האווירה מתחילה להיות קצת עצובה, ולמה דווקא עכשיו, כשאני הכי נהנית, צריך ללכת ?!

זהו, נוחתים בישראל ורק אז מבינים שזהו, נגמר...

מאוד מאוד נרגשים ושמחים לראות את ההורים, כי זה בכל זאת שבועיים ובכל זאת התגעגענו, אבל יש הרגשה עצובה כזאת של פרידה...

עכשיו כבר עבר כמעט חודש מאז שחזרנו.. ואני עדיין לא מפסיקה לדבר עם כולם ואני ממש מתגעגעת !

אני לא מפסיקה לחשוב על כל החוויות שעברתי, ועל הילדים...

ואני כל כך מתגעגעת להכל ! פשוט הכל !

אני מרגישה שזה ממש שינה אותי, אני הרבה יותר עצמאית עכשיו ולמדתי למצוא את הטוב בכל דבר :)

אם מישהו מתלבט אם ללכת או לא, אז זהו כאן הסתיימה לכם ההתלבטות, פשוט תלכו, באמת שלא תתחרטו D:

זה היה ממש ממש בקצרה ויש לי עוד המון לספר..