סרג'

• מרכז: הרדפורדשיר - HERTZ
  • יצאתי בקיץ: 2023

סרג' מורוך

קוראים לי סרג' והקיץ הזה יצאתי ...

יהונתן פרדו (קאשי)

קוראים לי יהונתן ולפני שנה ...

טום דרוסט

שמי טום, והקיץ הזה הייתה לי ...

רומי כהן

הייי קוראים לי רומי ויצאתי ...

טוהר אביטן

היי, קוראים לי טוהר ואני הייתי ...

יובל סננס

שלום לכולםםם קוראים לי יובל ...
קוראים לי סרג' והקיץ הזה יצאתי לסאמר סקול במרכז הרטפורדשייר. הכל התחיל מזה שחבר שלי יצא לסאמר סקול שנה שעברה לבד וסיפר לנו על החוויות שלו, אז החלטנו לטוס 4 חברים השנה לחוויה הכי טובה שהייתה לי בחיים.

קודם כל, זה לא היה נשמע הגיוני בכלל לטוס ככה לאנגליה עם חברים ועם קבוצה של 20 ילדים מכל הארץ שאנחנו לא מכירים ולהיות איתם שבועיים. אבל עשינו את זה והתחברנו והם הפכו להיות אנשים בלתי נפרדים מהחיים שלי.

אני חייב לציין בנוסף את המדריכות המדהימות שלנו ענבר וירדן שבלעדיהן כל הסיפור הזה לא היה עובד, כי באמת שזכינו במדריכות הכי טובות שאפשר לבקש שתמיד דאגו לנו וצחקו איתנו ועשו הכל כדי שיהיה לנו הכי טוב שאפשר.

כשהגענו למרכז עצמו היינו כבר עייפים מהטיסה והנסיעה אבל בכל זאת היינו בשוק מהמקום וכמה שיפה ומטופח שם, הובילו אותנו לאחת הכיתות לקבל הסבר קצר ומפתחות לחדרים, החדרים עצמם ממש נוחים ונקיים ושמו אותי באותו המסדרון צמוד לחברים שלי.

כשסיימנו להתארגן יצאנו לפעילויות ומהר מאוד הכרנו את כל הילדים מהמדינות האחרות במרכז שהם כולם היו ממש נחמדים ומקבלים ושיחקנו איתם ודיברנו והכרנו ועשינו איתם צחוקים.

בפעילויות הערב במרכז תמיד היה כיף בין עם זה תחרות אופנה עם שקיות אשפה או ערב פוקר, הם היו עוד הזדמניות להתגבש עם הקבוצה ואנשים מהמרכז.

בפעילויות חוץ בתוך לונדון היה מדהים. אני הכי אהבתי את היום באוקספורד כי זה היה יום גשום והמקום עצמו ממש יפה וזה הכל התווסף לחוויה ממש טובה וייחודית. היו גם ימים של מחזמר, ימים של לונה פארק, לונדון איי, מוזיאון שעווה, ועוד. תמיד היו פעילויות ותמיד היה מה לעשות ובחיים לא היה משעמם (חוץ מהימים של הלימודים כמובן). אבל אפילו בלימודים היה כיף אם נוחתים על המורה הנכון (קולום המלך).

זהו בסך הכל זאת חוויה מדהימה של שבועיים שבונה אותך ומשפרת אותך ואת הביטחון העצמי שלך בין אם זה באנגלית או בכללי, אני ממליץ מכל הלב לנסוע כי זו לא חוויה שמתחרטים עליה. תודה לקבוצה שלי על שבועיים נפלאים.