טום

• מרכז: הרדפורדשיר - HERTZ
  • יצאתי בקיץ: 2023

טום דרוסט

שמי טום, והקיץ הזה הייתה לי ...

רומי כהן

הייי קוראים לי רומי ויצאתי ...

שקד אוסטרובסקי

אוקיי היי קוראים לי שקד ויצאתי ...

יהונתן פרדו (קאשי)

קוראים לי יהונתן ולפני שנה ...

מאי שרי צפניה

היוששש, קוראים לי מאי ויצאתי ...

יובל לוי

היי לכולםםםםם, קוראים לי יובל ...

שמי טום, והקיץ הזה הייתה לי הזדמנות מדהימה ללמוד בבית ספר קיץ במרכז הרטפורדשייר. הכל התחיל כשחברי תומס הלך בשנה שעברה ושיתף אותנו בחוויותיו המדהימות. בהשראת הסיפורים שלו, החלטנו לאסוף ארבעה חברים, כולל אותי, ולצאת להרפתקה הזו ביחד.

הטיסה לאנגליה עם קבוצה של 20 ילדים שלא הכרנו נראתה מרתיעה בהתחלה, אבל הלכנו באמונה עיוורת . לא ידענו שהילדים הזרים האלה ששוב, לא הכרנו יהפכו לחברים בלתי נפרדים מחיינו.

כשהגענו למקום לאחר טיסה ונסיעות ממושכות, היינו עייפים אך נדהמנו מהמרכז הבריטי ואיך שהוא והאנשים שבו כל כך שונים מישראל. המסע שלנו התחיל בהסבר קצר וקבלת מפתחות לחדרינו הנוחים והנקיים, שם הוצבתי באותו מסדרון עם חבריי ושלושה ארמנים .

לא בזבזנו זמן והצטרפנו לשאר הילדים ממדינות שונות בפעילויות שונות. כולם היו מסבירי פנים ואדיבים עד כדי כך שזה היה כל כך מוזר כמה שהם היו נחמדים, ועד מהרה שיחקנו, דיברנו וצחקנו יחד, יצרנו קשרים שיחזיקו מעמד לכל החיים ועד היום אנחנו בקשר עם כמה מהם!!!!!.

פעילויות הערב במרכז היו ממש מצחיקות ומהנות, מתחרות אופנה עם שקיות אשפה ועד ערבי פוקר. כל אירוע קירב אותנו כקבוצה וחיזק את הקשרים שלנו עם האחרים במרכז ובחיים אני לא אשכח שקלעתי שלשה על הקבוצה הצרפתית כששיחקתי כדורסל עם חברים (כמובן שניצחנו בסוף).

היציאה ללונדון לפעילויות חוצות הייתה הגשמת חלום. יום גשום אחד באוקספורד בולט בזכרוני, כשהיופי שלו זורח למרות מזג האוויר. נהנינו גם מימים במחזמר, בפארק שעשועים, בלונדון איי ואפילו במוזיאון שעווה. אף פעם לא היה רגע משעמם, חוץ מימי הלימודים, אבל גם אז זה היה ממש כיף כי היה לנו את קלרה המלכה (שיגענו לה את השכל, מסכנה).

החוויה הזו של השבועיים באמת בלי שציפיתי שינת את חיי, והגבירה את הביטחון שלי גם באנגלית וגם בעצמי. אני ממליץ בלב שלם על מסע כזה לכל מי ששוקל אותו. הודות למדריכים המדהימים שלנו ירדן ועינבר המלכות ולקשר שיצרנו כצוות אני לעולם לא ישכח את הטיול הזה והזיכרונות הללו יחזיקו לעד מקום מיוחד בלב שלי.