רומי

• מרכז: הרדפורדשיר - HERTZ
  • יצאתי בקיץ: 2023

רומי כהן

הייי קוראים לי רומי ויצאתי ...

טום דרוסט

שמי טום, והקיץ הזה הייתה לי ...

אדל בר דוד

היי, קוראים לי אדל והשנה נסעתי ...

שקד אוסטרובסקי

אוקיי היי קוראים לי שקד ויצאתי ...

יובל סננס

שלום לכולםםם קוראים לי יובל ...

מאי שרי צפניה

היוששש, קוראים לי מאי ויצאתי ...

הייי
קוראים לי רומי ויצאתי השנה לסאמר סקול במרכז הרטפורדשייר. בהתחלה היו לי קצת חששות לגבי כל הטיול אבל עוד במפגש קבוצה הבנתי שהולך להיות מושלם ושזו תהיה חוויה מדהימה.

ביום של הטיסה עוד הגעתי לחוצה אבל כשהגענו בערב לאנגליה ולמרכז הצוות קיבלו אותנו בצורה הכי חמה שיש וישרהלכנו לפעילות ערב ראשונה, ישר התחלנו לדבר עם הצרפתים והברזילאים ונהנינו מאודדד.

תוך כמה ימים כבר היה אפשר להרגיש כאילו הקבוצה שלנו הפכה למשפחה, המדריכות ענבר וירדן היו הכי מושלמותבעולם, הן עזרו לנו בהכללל והיו הכי תומכות שיש בכל דבר אפשרי.

בכל יום היה מלא פעילויות, בין אם זה לצאת לאוניברסיטת אוקספורד, לונדון איי, קניון ווסטפילד, מוזיאון השעווה ומחזמר. בימים שלא יצאנו לטייל נשארנו באוניברסיטה והשתתפנו במלא פעילויות נוספות.

המרכז היה חדשני ויפה מאוד, יש בו מלא שטחים ומלא מקומות ללכת גם אם נשארים בקמפוס, והוא אחד המרכזיםהמומלצים שיששש!!!

בקיצור זה היה אחת החוויות הכי טובות שעברתי בחיים, הכרתי מלא חברים לחיים גם מהארץ וגם מחול ואם אתםמתלבטים אני ממליצה בטירוף לצאת גם אתם לא תתחרטו!!