גילי

• מרכז: ריקמנסוורת′
  • יצאתי בקיץ: 2023

גילי ינאי

התלבטתי הרבה מאיפה להתחיל ...

אדיר אוסוסקין

החוויה שלי מהסאמרסקול הייתה ...

מיטל פרסקובסקי

וואו אין לי מושג איך להתחיל ...

אריאל שמש

RMS סיכום- אריאל שמשטוב אז ...

דנה שפירר

ללכת לסאמר סקול היה החלום ...

טל פרילינג

בסאמר סקול הגעתי ...

התלבטתי הרבה מאיפה להתחיל ואיך להסביר בכלל ובסוף הגעתי למסקנה שמילים לא יכלו לסכם את החוויה המטורפת הזאת.

הסאמר סקול השנה היה הגשמת חלום בשבילי ונהנתי מכל שנייה ושנייה. הכרתי ילדים מחול וילדים ממקומות שוניםבארץ, למדתי על תרבויות שונות ומנהגים שונים והכרתי אנשים מקסימים שבלי הסאמר סקול לא הייתי מכירה ונפתחת לדברים שונים שלא הכרתי.

אני זוכרת את היום הראשון, פחדתי ובעיקר התרגשתי אבל הייתי בטוחה שאני הולכת להנותולהפיק את המיטב מהשבועיים האלה. נכנסתי לשדה תעופה, בהתחלה לא הבנו איפה הקבוצה נמצאת ולבסוף מצאנואותם. הילדים שאני הולכת לעבור איתם שבועיים של חוויות מטורפות.

בהתחלה הסבירו לנו על הכללים של קמפוס ואיךאנחנו נתנהל בשדה תעופה, עברנו את הבידוק הבטחוני ואז הגענו אל הדיוטי פרי.

הסתובבנו בקבוצות של 2 ומעלה, דיברנווהכרנו אחד את השני. לאחר כמה שעות של המתנה עלינו על המטוס במקומות שקמפוס קבעו בזמן ההמראה וזה עזרלהכיר יותר אחד את השני ולהתחבר.

לאחר ההמראה החלפנו מקומות והטיסה עברה מהר יחסית, אחרי כמה שעות הגענואל נמל התעופה “Luton”. לקחנו את המזוודות שלנו ונסענו נסיעה של שעה וחצי למרכז ריקמנסוורת. כשהגענו למרכז ישרראינו את השער הגדול שכתוב עליו ״RMS for girls”, זה הצחיק אותנו ולאחר מכן הבנים והבנות התפצלו כל אחד למקוםהמגורים שלו. הגענו אל הבניין של הבנות “Harry's house” והמתנו לקבל את החדר שלנו בחדר שבו הבנות יכולות לבלותבו. החדר שקיבלנו היה חדר טוב, יחסית קטן אבל היה בו מקום. כשאמרו לנו בישראל שהמזג אוויר יכול להיות חם ושלא יהיומזגנים ישר קניתי מאוורר נייד והכנתי את עצמי למזג אוויר חם, כשישנו שם היה מאוד קר, ישנתי אם פיג׳מה חמה ובכלל לאהשתמשתי במאוורר הנייד.

היו לנו פעילויות במהלך היום והלכתי לישון מוקדם כדי לצבור אנרגיות ליום הבא. בימים הבאיםביקרנו במוזיאון המדע, אולפני הארי פוטר, בעיירה “st. Albans”, לונדון איי, ביג בן, שייט בנהר התמזה, בקינגהאם פלאס,״Covent Garden״, “Thrope Park”, מאדאם טוסו, קיימברידג׳ וקניון ״ Westfield״.

כל הטיולים האלה היו חוויות שאני לא אשכח! בסאמר סקול השנה למדתי אנגלית ולמדתי על תרבויות אחרות, הכרתי ילדים שאשמור איתם על קשר בזכות הטיול הזה ואני שמחה מאוד על כך.

תלכו לסאמר סקול זאת חוויה של פעם בחיים!