גילי

• מרכז: אסקוט
  • יצאתי בקיץ: 2023

גילי שטרקר

הייקוראים לי גילי בת 14 ואני ...

יעל מולדבסקי

היי אני יעל בקרוב בת 16 ואני ...

מאי ברגר  (מאי)

"אז איך היה?" אני חושבת שזה ...

שירה אלוני

היי אני שירה אלוני וזאת חווית ...

נטע ירון

סאמר סקול:היי אני נטע בת 13 ...

עמנואל אברבוך

הסמאר סקול חוויה מטורפת היה ...

היי
קוראים לי גילי בת 14 ואני הייתי במחזור 9.7 של אסקוט, החוויה שלי מהסאמר סקול זאת החוויה הכי טובה וכיפית שיכולתי לבקש לעצמי.

בהתחלה ממש בהתחלה במפגש קבוצות אני באתי עם עוד חברה אביב, היינו בלחץ מי יהיה הקבוצה שלנו אם היא תהיה תואמת אלינו ולאופי שלנו, במפגש לא באמת יצא לי להכיר חברים ולהתחבר לקבוצה אבל הייתי אופטימית כי כולם אמרו לי שמתחילים להכיר יותר בשדה תעופה וכזה .

ביום של הטיסה כל כך התרגשתי ופחדתי, הגענו לשדה תעופה נפרדנו מהמשפחות והתחלנו את המסע שלנוו ישר שהתחלנו התחברנו עם הילדות בקבוצה שלנו והבנתי שהן באמת יהיו כמו משפחה בשבילי!!! ולא רק לשבועיים של הסאמר סקול.

הטיסה עברה בכיף ובצחוקים והיה כל כך כיף לטוס עם חברות שלך!!

שהגענו לאסקוט ממש התרגשנו כי גם היה יום ארוך וגם לראות את המקום שיהיה הבית שלנו לשבועיים!! הייתי בחדר עם עוד שש בנות בהתחלה פחדתי שיהיה צפוף וקטן אבל זה היה פשוט חוויתי וכיף גם החדר היה מרווח וגדול. המקלחות והשירותים אצלנו היו משותפים אבל זה היה מצחיק ברמות וחוויה!!!
הכרנו מלא חברים מהעולם כולם קיבלו את כולם ממש טוב, היינו במיוחד עם הצרפתים שעשינו איתם מלא קריוקי וצחוקים!!! ואפילו יצא לי קצת לשמור על קשר עם כמה.

הכי נהנתי מהערב בסאמר סקול, היה את ההפעלות הכי שוות והיה את כל הילדים מכל המרכז ולא רק את הקבוצות לימוד גם היה את הכיתות ספורט שהיה ממש כיף להיות עם כולם.

הימים עברו ממש מהר וזה הרגיש כאילו היינו שם שבוע אבל ניצלנו אותו ממש טוב!!!

אני זוכרת הכי טוב את הלילה האחרון , היה סוג של מסיבה כזאת וכולם היו עם כולם וזה היה כזה כיף לראות את כולם בפעם האחרונה.

הבוקר שעזבנו היה ממש עצוב, נפרדנו מהמרכז ומהילדים של העולם.

הכרתי חברות מהארץ שהפכו להיות בין הטובות שלי ושאני בקשר ממש חזק עם כולן!! אני יכולה להגיד לכם מהחוויה שלי שהייתי עושה אותה עוד אלף פעם והייתי עושה הכללל כדי לחזור לשם לאנשים ולמרכז.