גפן

• יצאתי בקיץ: 2023

גפן חובב

היי אני גפן, ובקיץ הזה נסעתי ...

אלה דומן

היי קוראים לי אלה דומן ...

גילי ברנע  (גילי)

לפני כמה זמן חזרתי מסאמר סקול ...

אניטה קיידריקוב

לפני כמה שבועות, חזרתי מטיול ...

מאי אפגין

סאמר סקול 2023 ברייטון.טוב ...

נועה סלימי

לפני חודשיים בערך חזרתי מסאמר ...
היי אני גפן, ובקיץ הזה נסעתי לסאמר סקול בברייטון.
השבועיים שהיו לי בברייטון היו השבועיים הכי מדהימים שהיו לי בחיים. חוויות מלאות בצחוקים וכיף מאוד. זכיתי חברים לחיים מהארץ וממדינות שונות והכל היה פשוט מטורף. אני לא אשכח בחיים את השבועיים האלו!
אז איך להתחיל???

הרגעים האהובים עלי היו הימים שבהם נשארנו בקולג' של ברייטון, מעבר לזה שהקולג' יפה ממש היו פעילויות ממש כיפיות והייתה לי את ההזדמנויות לדבר עם אנשים ממדינות שנוות וליצור איתם חבורויות, הכרתי חברים מאיטליה יוון ספרד סין ברזיל ארגנטינה פולין ועוד מלא מדינות נוספות. אחד הרגעים הכי זכורים לי היה ששיחקנו "UNO" (שזה כמו טאקי) עם היוונים ועם פיי המדריכה הבריטית היה נורא מצחיק וכיף וכל שניה צחקנו. היה גם פעם אחת שאחד המדריכים ביג'י אמר לנו שהוא יעשה לנו משחק טריוויה ועם נענה נכון יותר מ15 שאלות הוא ייתן לנו שוקולד ואז גם הצטרף ילד מפולין. היה נורא מצחיק כי את רוב השאלות הילד מפולין ענה, ואז לבסוף עשינו איתו תחרות.

לבסוף  בגלל שענינו נכון יותר מ15 שאלות ביג'י כמו שהבטיח הביא לנו את השוקולד והיה נורא טעים. עוד פעילות הייתה המסיבה הראשונה היה כל כך כיף כשכולם מכל המדינות שרים ורוקדים ביחד והיה פשוט כיף ומצחיק.

המורה שלי היה סקוט, הוא היה נורא מצחיק, נחמד, אייקוני וחופר. אחד הדברים האהובים עליו היה לעשות משהו שהוא קרה לזה "Mega desk" שהוא בעצם מחלק את הכיתה לחצי וכל פעם שתי אנשים (לא מאותה מדינה) מדברים על נושא מסויים שהוא בוחר ופשוט נותן לנו לדבר על זה כמה דקות. אבל מה שאני הכי אהבתי היו הפרוייקטים שבהם היינו צריכים להכין סרטים בקבוצות זה היה הכי כיף אני (הייתי הישראלית היחידה בקבוצה שלי) וילדים מהעולם דיברנו וצחקנו כשסקוט החליט שהוא גם רוצה להשתתף בסרט ופשוט לא הצלחנו להפסיק לצחוק. אהבתי את העובדה שזה שיפר לי את האנגלית בהרבה ושכולם כל הזמן החמיאו לי על האנגלית ואמרו לי שיש לי מבטא אמריקאי.Smileys
השיעור האחרון היה עצוב מאוד סקוט ביקש שניתן עצות למקסיקנים החדשים שהגיעו וראינו את כל הפרוייקטים של הגמר הקבוצה שלי עשתה על החולצות של ARDMOR והיה מצחיק ממש.

אני מאוד אהבתי את המדריכים אלו שאני הכי התחברתי אליהם היו  פיי, קאט, ונסה, ביג'י, טומי ואמבר כולם היו חמודים ונחמדים ממש הם שיחקו איתנו בפעילויות, ליוו אותנו בטיולים דיברנו וצחקנו איתם ואפילו באחת הפעילויות היינו צריכים לזרוק עליהם ביצים וזה היה ממש מצחיק. וביום האחרון היה ממש עצוב לעזוב אותם :(((.

לפני שנסעתי לברייטון ממש רציתי שיהיו לי חברים מחול ובהתחלה כשרק הגעתי לא ממש ידעתי איך להכיר חברים מחול אז אני ושתי חברות לי ונועם פשוט התחלנו לפנות לכל ילד מחול ופיתחנו איתם שיחה, בהתחלה קצת התביישנו אבל לאט לאט הכרנו ככה חברים ודיברנו איתם הרבה. בשיעורים הכרתי עוד מלא חברים נוספים מאיטליקה ובמיוון אפילו הכרתי חברה ממש טובה מאיטליה שקוראים לה שרה ואני מדברת איתה עד היום הכרתי עוד מלא חברים ממלא מדינות כמו כתריניה מריאנה איזבלה פרננדו ולוציה מאיטליה פיליפ אלכס ליאו אווה דימטרי וקסניה מיוון אדל מצרפת מריה ואינס מארגנטינה ארבעה ילדים מברזיל מפולין מקסיקו ספרד ועוד מלאאאא. התחברתי לכולםםםם!! ובעיקר מאיטליה. בימים של פעילויות שיחקנו איתם, דיברנו צחקנו מלא אכלנו איתם ארוחות בוקר צהריים וערב והיה כל כך כיף!!! היה יום אחד שהיה משחק כדורסל ואני נועם לי שרה ולוציה דיברנו כל המשחק וצפינו בו. אני הייתי כל כך עצובה ביום האחרון כשעזבנו.

אני נסעתי לסאמר סקול לבד ומסתבר שאחת החברות הכי טובות שלי רוני, טסה עם המשפחה שלה ללונדון באותו היום שאני טסתי לאנגליה מהסאמר סקול. וצירוף מקרים נסענו להארי פוטר באותו היום!!! אז נפגשנו שם ודיברנו והיה כל כך כיף!!! בסוף אנחנו הסתובבנו בחנות של הארי פוטר ביחד וקנינו מלא דבריםםם וזה היה כל כך מגניב. עוד טיול היה ללונדון שם ראינו את הביג בן הארמון של המלכה ושופינג בקובנט גארדן!!! נסענו פעם אחת לפורטסמות' ועשינו מלא טיולים בברייטון עצמה היינו במזח בעולם המים ובקניון. בברייטון יש שחפים בכל פינה (שאגב חטפו לי את הצ'ורוס שאכלתי ביום השני). ברייטון היא עיר ממש יפה והקולג' עוד יותר יפה עם חדר אוכל כמו מהסרטים של הארי פוטר. בנוסף לשחפים הסתובב כל היום שועל והוא היה כל כך חמוד ויפה.

ביום שישי האחרון ואני וכמה חברות הסתובבנו וביקשנו מאנשים שראינו שייחתמו לנו על דף חתימות ובסוף היום הוא כבר היה מלא מחתימות של כל מיני אנשים מחול גם אפילו כאלו שלא דיברתי איתם. זה היה כל כך כיף לעשות את זה ואהבתי מאוד את המזכרת שיצאה בסוף:))).

באותו יום בערב אני ולי כמו כל ערב הלכנו להביא לנו תפוח לאכול מהמשרד אבל הבעיה שהמשרד היה נעול ולא ידענו איך לפתוח אותו אז בגלל שהספרדים היו ליד ביקשנו עזרה מהמדריך הספרדי והוא הראה לנו דלת אחורית אמרנו לו תודה ואז הלכנו אל הדלת האחורית אבל הבעיה שהדלת הזאת הובילה לחדר ענק עם מלא דלתות אז התחלנו פשוט לפתוח ולהיכנס בדלתות אפילו עלינו במדרגות שהיו שם עד שאחרי איזה עשר רבע שעה מצאנו את הדלת שהובילה אל המשרד לקחנו את התפוח ולא הצלחנו להפסיק לצחוק!!!
בימי שישי עשינו קידוש לפני ארוחת הערב היה נורא כיף ואפילו הזמנו חברים מחול ושיתפנו אותם בקידוש לבסוף אכלנו חלה שהאחראים על הקולג' אפו במיוחד בשבילינו וזה היה ממש יפה מצדם החלה הייתה טעימה!!! שאפילו ילדים ממדינות שונות לא הפסיקו לאכול!!

לסיכום היו לי את השבועיים הכי מדהימים שהיו לי בחים!!! ותודה למדריכים המושלמים שלנו סתיו וליאם!!! שהם עזרו ודאגו לנו כל הזמן. זכיתי בלהכיר את האנשים המדהימים ממדינות שונות זכיתי במלא חברים לחיים!!! ברגעים מצחיקים! ובבדיחות שרק מי שהיה שם יבין כמו "במבה פיסטקיו" והמבין יבין... לא הייתי מוותרת על החוויה המדהימה הזאת!!!