דנה

• יצאתי בקיץ: 2022

דנה סלסין  (דנה)

יי, קוראים לי דנה סלסין ואני ...

שירה דינה מוזס

וואו איך מסכמים חוויה כזו? ...

ליאל צופרון  (לולה)

היי אני ליאל, יצאתי לסאמר ...

פיראס מילאד

היי שלום אני פיראס מילאד והיום ...

אריאל אינדיג  (אריאל)

היי אני אריאל אינדיג ואני ...

מיה סנדרין  (Mia)

היי אני מיה סנדרין ואני נסעתי ...

יי, קוראים לי דנה סלסין ואני הייתי במחזור השלישי של ברייטון 2022, והיום אני רוצה לספר לכם על החוויה שלי בסאמר סקול.

אז אני חושבת שאני אתחיל את הסיפור שלי מהיום הראשון- מיום הטיסה בעצם. את היום שלנו כולנו התחלנו בכך שהיינו צריכים להתייצב בשדה התעופה בשעה חמש וחצי, זה היה קשוח, כולנו היינו גמורים מעייפות. אני זוכרת שראיתי את החברים שלי לקבוצה, ואם להגיד את האמת לא חשבתי שאני אתחבר אליהם.

היו כאלה שהגיעו לבד עם ההורים שלהם, והיו כאלה שהגיעו עם חברים מהבית. אני הייתי אחת מהילדים שהגיעו עם חברים מהבית, הגעתי עם שחר וליאל. את הצאק אין וכל התהליך הביטחוני עברנו נורא מהר, אבל מה שמפתיע זה שבזמן כל כך קצר כולנו כבר התחברנו, כולנו כבר היינו בטוחים שאנחנו מכירים הרבה יותר מכמה שעות. קשה להסביר למי שלא חווה את זה אבל החוויה של היום הראשון, חיברה אותנו ברמות, גם אם זה כעמדנו בתורים בשדה, במטוס ובנסיעה לקולג, נוצר בין כולנו קליק. קליק שעשה לנו את כל הטיול. אז אחרי יום קשה וארוך הגענו לברייטון קולג, והמקום היה מהמם, הרבה יותר יפה ממה שציפיתי שיהיה. בערב הראשון נתנו לנו זמן להכיר חברים חדשים ולהתרגל מעט למקום, ואפשר להגיד שבאותו הזמן, אני התאהבתי במקום. הספקנו להכיר ברזילאים, מקסיקנים, ספרדים, איטלקים, וכולם היו חמודים ברמות. את היום למחרת התחלנו במבחן, שהמבחן נועד לבדוק את הרמה שלנו על מנת למיין אותנו לכיתה המתאימה. ואז היום המשיך לו בכך שלקחו אותנו לסיור קטן בברייטון ובחוף שם. הסיור היה מהמם וגם כך ברייטון, היה לנו מעט זמן חופשי שם, והוא גרם להיווצרות של החבורה הקרובה שלי. באותו היום כבר הבנתי שמצאתי חברים מושלמים לכל החיים.

[  ] אז הנה לו עוד יום עבר והגענו ליום שלישי, היום שבו התחלנו את הלמידה. האמת שאני לא ממש התחברתי עם המורה שלי בשבוע הראשון, ואת ההתקדמות שלי באנגלית כלל לא ראיתי בכל הלימודים, מה שכן ראיתי הוא שיפור ביטחון הדיבור שלי באנגלית, וזו הייתה אחת המטרות שלי מהחופשה הזאת.

כל שבוע הצגנו פרויקט, שמאוד נהנו להציג ולהסביר עליו. רוב המורים היו מקסימים ואכפתיים, בשונה מהבתי ספר שאנו רגילים אליהם בארץ. אז הנה השבוע הראשון עבר לו, והוא היה מהמם. היו לנו מלא פעילויות נפלאות עם המדריכים המקומיים, שהתחברנו אליהם ברמות.

הייתה לנו פעילות של ריקוד עם וונסה הנסיכה, שהייתה מושלמת וגם הספקנו לסוע ללונדון כמה פעמיים ולטיולים שונים. היה שבוע מקסים ומלא חוויות. את סוף השבוע סיימנו עם הודעה משמחת ועצובה, שעקב שיפוצים בברייטון אנחנו עוברים לאוניברסיטה של סאסקס. רובנו מאוד התבאסנו בהתחלה, אבל הבנו שזה יכול להיות מאוד נחמד עבורנו בשביל להשיג עוד חוויות.

שהגענו לאוניברסיטה, היינו מופתעים מהגודל שלה, היא ממש הייתה בגודל של שכונה. אבל אפשר להגיד שהמקום היה מהמם והחדרים היו מושלמים.

אז עוד שבוע עבר לו בסאמר סקול שלנו, וגם הוא היה מקסים כמו השבוע הקודם. לבסוף ביום האחרון, כולנו התחלנו להתבאס ולהבין שזהו, זה נגמר, וזה היה מבאס ברמות. אני רוצה להודות להורים שלי שנתנו לי את האפשרות לסוע לחופשה המהממת הזאת, לכל החברות והחברים האהובים והיקרים שלי שהכרתי שם, למדריכות המושלמות שלנו שני וענבר (אין כמוכן בעולם הזה), ולכל מי שלקח חלק בטיול הזה. תודה רבה לכולם. אני כל כך ממליצה לסוע למסע המטורף הזה, הוא מעט מאתגר לפעמיים, אבל הוא באמת שווה את זה, חוויה לכל החיים.