Mia

• יצאתי בקיץ: 2022

מיה סנדרין  (Mia)

היי אני מיה סנדרין ואני נסעתי ...

ליאל צופרון  (לולה)

היי אני ליאל, יצאתי לסאמר ...

נועה גבאי   (נועה)

היי אני הייתי הבריטון והיית. ...

יעל אהרון

היי, אני יעל אהרון ונסעתי ...

טל נחשון

היי אני טל נחשון ואני נסעתי ...

שירה דינה מוזס

וואו איך מסכמים חוויה כזו? ...

היי אני מיה סנדרין ואני נסעתי לברייטון למחזור 3 (24,7-7,8)

מאוד קשה לסכם חוויה כזאת אבל אני אנסה בכל זאת.

-ביום הראשון נפגשנו בנתב״ג בחמש בבוקר ופגשתי את שני החברים שטסתי איתם, ישבתי בטיסה ליד אריאל וליאל.

כשהגענו לברייטון סטיוארט עשה לנו סיור ואז קיבלנו את החדרים שלנו ואכלנו ארוחת ערב.

-ביום השני היה לנו מבחן שהיה קצת מסובך אבל חלק מהמורים עזרו לנו, אחר כך יצאנו לטיול בברייטון ונתנו לנו זמןחופשי להסתובב קצת, קנינו סטארבאקס, תקליטים ומפרטים ואז עשינו מלא תמונות.

בערב דיברנו עם האיטלקיות עד מאוחר ואכלנו איתן את האוכל שלנו ומאז כמעט כל יום ישבנו עם האיטלקיות במסדרון עד מאוחר ממש.

-ביום השלישי קמנו מוקדם כי ב 7:15 הייתה fire alarm, הלכנו לארוחת בוקר וגילינו שחלק מאיתנו לא משובציםלכיתות בסופו של דבר קולנו הלכנו לכיתות ואני הייתי בכיתה עם איוון, ובכיתה למדו איתי אור יעל פדרו קסטנזהרג׳ינה קמילה מריה ולאונרדו.

אחר כך אני ואריאל הלכנו לפעילויות צהריים ועשינו אוריגמי, ואחריי זה הלכנו וציירנו כולנו.

בערב היה לנו קרנבל ובסוף אני אריאל וגליה דיברנו עם המדריכים ג׳ייק וקאט.

-ביום הרביעי יצאנו לאקווריום ואז למזח שקניתי שם סוויטשירט של ברייטון.

-ביום החמישי עבדנו בכיתה על הפרוייקט שלנו על מוזיקה והוציאו אותנו מוקדם כדי ללכת ללונדון, כשהגענו למדאםטוסו התפצלנו לקבוצות ו הצטלמנו עם כמעט כל דמות שראינו, בסוף קניתי תיק של מדאם טוסו וחולצה של דייוידבואי, אחר כך הלכנו למחזמר ״מלך האריות״ והיה ממש כיף. חזרנו ממש מאוחר ולא אכלנו ארוחת ערב אז הזמינו לנופיצה

-ביום השישי הצגנו את מה שהכנו במשך השבוע, ואור יעל פדרו לאונרדו ואני רקדנו ביחד.

בצהריים שיחקנו משחקי קלפים עם ג׳ייק ואחר כך התארגנו והלכנו למסיבה.

-ביום השביעי התעוררנו ב4:00 בבוקר כי ההזעקת אש פעלה, אחר כך הלכנו לשייט בלונדון ללונדון איי ולטירה.

חזרנו בערב ואמרנו ביי לכל החברים מהמדינות שעוזבות (בכיתי הרבה).

-ביום השמיני קמנו בבוקר וישר עזבנו את ברייטון עם המזוודות ואז הלכנו ללונה פארק עם ונסה, ואז עברנו לסאסקס.

-ביום התשיעי הלכנו לסטודיו של הארי פוטר ובזבזתי המון כסף (87 פאונד), אחר כל חזרנו לברייטון אני ואריאל קנינותקליטים של קונאן גריי והצתלמנו עם אנשים ברחוב ואמרנו שהם מקסיקנים.

בערב סטיוארט עשה לנו פעילות עם מכירה פומבית שהיינו צריכים להגן על ביצה והקבוצה של יעל התפללו לביצהשלהם.

-ביום העשירי הלכנו לקניון של ברייטון וקניתי 2 תקליטים,שמלה, ספר ועוד כמה דברים… סיימתי את כל הכסף שלי.

בערב הלכנו להליכה ואריאל כמעט מתה אז כולם עשו לה שק קמח ואני ובקי שרנו שירים של into the woods.

-ביום האחד עשר הלכנו לברייטון ועלינו למגדל 360 הזה וכיליתי שיש לי פחד גבהים, אחר כל הלכנו לאכול גלידהוהגלידה של אור נפלה.

בערב הייתה תחרות ריקוד שאני ואריאל לא השתתפנו בה אז ישבנו בצד עם בקי אליסיה ומרשה וריכלנו על אנשים.

-ביום השתים עשרה הצגנו את מה שעבדנו עליו ואז אני נועה ואריאל עשינו סרטון סיור על סאסקס.

בערב היה קריוקי.

-ביום השלוש עשרה יצאנו למיני גולף (אני ניצחתי) אחר כל נחנו על החוף קצת ואז חזרנו לסאסקס חלק מאיתנו קנותיקים ממרשה ואז הלכנו להתארגן למסיבה, המסיבה הייתה קצת משעממת ואחר כך קיבלנו תעודות.

-ביום הארבע עשרה הלכנו לעיירה אחרת ועלינו למגדל לראות את העיר, אחר כך הלכנו לכניסה ואז הלכנו לים (כלהדרך אני אריאל ובקי שמענו מוזיקה ביחד).

אחר כך נתנו לנו זמן חופשי וקנינו קצת איפור וארוחת צהריים, חזרנו לסאסקס וכולנו נפרדנו ובכינו.

-טיסה.

קמנו מוקדם ואמרנו עוד פעם ביי לכולם, באו לאסוף את טל אז נפרדנו ממנו, הגענו לשדה תעופה ונפרדנו מניקול ושני. נתנו לנו זמן בדיוטי פרי אז קניתי משקפיים של ראלף לורן.

בטיסה ישבתי ליד מישהו שאני לא מכירה ואז אריאל באה וישבה לידי, העברנו את התיקים שלנו שיחתמו לנו עליהםוגם את הדפים שנועה וניקול הכינו לנו.

הגענו לארץ ב 22:30 ונפרדנו :(

בסופו של דבר זאת אחת החוויות הכי טובות שקרו לי והייתי ממליצה לכולם לחוות אותה! אני בטוח אחזור לעוד שנה.