שירה דינה

• יצאתי בקיץ: 2022

שירה דינה מוזס

וואו איך מסכמים חוויה כזו? ...

ליאל צופרון  (לולה)

היי אני ליאל, יצאתי לסאמר ...

יונתן זלוטניק  (יויו / זלוטניק )

אני יונתן זלוטניק ונסעתי למחזור ...

יעל אהרון

היי, אני יעל אהרון ונסעתי ...

אור שרון

היי אני אור שרון , הייתי בסאמר ...

אריאל אינדיג  (אריאל)

היי אני אריאל אינדיג ואני ...

וואו איך מסכמים חוויה כזו? כל כך הרבה רגעים מציפים, רגעים של טירוף, של כיף, זו חוויה שמתבגרים בתוכה.

היי! אני שירה מוזס ונסעתי השנה לסאמר סקול בברייטון (המחזור השלישי).

זה התחיל בקצת לחץ, אבל לאט לאט מצאתי את המקום שלי, עם מי אני מסתובבת, מתרגלים לאיך המקום עובד, לאוכל שמאוד שונה ממה שאוכלים בבית, עומדים על הזמנים, מכירים פתאום את כל האנשים שמסתובבים שם.

יום הטיסה היה מעייף מאוד. אחרי שנחתנו נסענו באוטובוס במשך שעתיים וחצי עד שהגענו לברייטון. במרכז פגשנו את סטויארט (מנהל המרכז) שהסביר לנו על כל מה שצריך לדעת. המקום שם ענק ויפייפה, הכל ירוק, החדרים נקיים ומסודרים, חדר האוכל מתוקתק והשחפים בכל מקום.

בבקרים היו לנו שיעורים, כל אחד עם הרמה שלו. קבוצת הלמידה הייתה מעורבבת, בקבוצה שלי היו: איטלקים, מקסיקנים, ברזילאים וכמובן ישראלים. במהלך השיעורים נתנו לנו לעבוד על פרוייקטים, גם אם זה סיפור בהמשכים, טעימת ממתקים בריטים, ליצור עבודה על המדינה שבאים ממנה, לכתוב על התחביבים שלנו ועוד כל כך הרבה! בימי שישי היינו מציגים את הפרוייקטים מול כל המרכז.

אחרי השיעורים היינו הולכים לפעילויות צהריים במרכז או יוצאים לטיול בברייטון.
בפעילויות במרכז הייתה לנו קצת יותר בחירה, יכולנו לבחור יצירה או ספורט או בכלל אם אנחנו מעדיפים בריכה.
באחת מהפעילויות היינו בשיעור היפ הופ עם ונסה המדהימה(!) שעובדת בארדמור, היה כיף כל כך!
בטיולים בברייטון הסתובבנו על המזח, היינו בSEA LIFE, יצאנו לפארק, הכרנו את הרחובות ופשוט נהנו!

אחריי שהיינו חוזרים מפעילויות הצהריים, הייתה לנו הפסקה של שעה לרוב. היינו אוכלים ארוחת ערב, אפילו היו כמה פעמים שקיבלנו פיצות!

לאחר ארוחת הערב היו פעילויות ערב מגבשות לכל המרכז. היו משחקי כדור, חפש את המטמון (אבל אנשים במקום פתקים), משחקי היכרות, ואפילו פעם אחת היה מרוץ כיפי ושונה.

כמובן שלא ישר הולכים לישון! אז אחרי כל יום מטורף היה לנו זמן לדבר עם בני נוער ממדינות אחרות.

חוץ מזה, בימי שישי יש טקס קבלת תעודות ומייד אחריו מסיבת דיסקו עם כל המרכז!
בימי שבת וראשון היו לנו ימים מלאים בלונדון, צפינו במחזמר מלך האריות, ביקרנו גם בסטודיו של הארי פוטר, עשינו שייט על התמזה, היינו בלונדון איי, ועוד כל כך הרבה דברים!

אני ממש ממליצה על החוויה, היה לי כיף בטירוף והכרתי מלא אנשים חדשים מכל רחבי העולם! מתגעגעת!