ליאן

• מרכז: Bath אנגלית ורכיבת סוסים
  • יצאתי בקיץ: 2022

ליאן גליצקי  (ליאן)

אז איך בכלל מסכמים את החוויה ...

נטע רבוח

היי קוראים לי נטע אני בת 14 ...

רומי בונפיל  (רמי בונפיל)

אני רומי בונפיל לפני ...

נעמה בונפיל  (נעמה בונפיל)

החוויה המטורפת הגיעה לסופה ...

אלה הלני מרחבי

יותר משבוע שאני מנסה לכתוב ...

אז איך בכלל מסכמים את החוויה המטורפת הזו?
כמה ימים לפני המפגש קבוצה מאוד התרגשתי, חשבתי לעצמי מה יהיה, איך החברים בקבוצה יהיו, האם המדריכות יהיו נחמדות, היו לי כל כך הרבה שאלות בראש שפחדתי שלא אקבל עליהן את התשובה. אבל בסוף המפגש יצאתי עם תחושה טובה, האווירה הייתה קצת מביכה כי מין הסתם שלא כולנו מכירים ולוקח לזה זמן אבל כבר במפגש הכרתי כמה חברים חדשים, המדריכות היו מקבלות וענו על כל שאלה שהייתה ובאמת נרגעתי מכל מה שהייתי לחוצה לגביו לפני המפגש.

ואחרי 3 שבועות הגיע יום הטיסה, לא ישנתי בכלל בכמה שעות לפני ההגעה לשדה מרוב ההתרגשות והפחד שעברו לי בגוף.
הגענו לשדה וראיתי את הקבוצה, נפרדנו מהמשפחות ויצאנו לדרך רשמית! התורים היו מייאשים אבל בכל הזמן הזה יצא לי להכיר עוד חברים חדשים וזה מה שגרם לזמן לעבור מהר יותר.

הטיסה הייתה קשה, גם במטוס לא נרדמתי מרוב התרגשות וסוף סוף נחתנו באנגליה!! דגל הממלכה המאוחדת – ויקיפדיה
ואזזזז אחרי נסיעה של שעתיים שעברה לאט מאוד הגענו למרכז שלנו- אוניברסיטת באת׳.

עשו לנו סיור מהיר ולאחר מכן קיבלנו את החדרים, שהיו בעייתים מבחינת הכרטיסים והכל אבל הצוות במרכז דאג לנו במהירות וטיפלו בכל הבעיות.

אני הייתי במסלול הסוסים, 3 ימים בשבוע נסענו לחוות סוסים ושם טיפלנו מהם חלק מהזמן וחלק מהזמן יצאנו איתם לטיולים ותרגלנו עליהם קצת הליכה, דהירה והמנוסים אפילו קפצו!

ביצענו את מבחן הקבלה ביום השני, וכן היה קשה קצת לכולנו אבל כמובן שסיימנו והכל היה בסדר. ביום השלישי כבר חולקנו להקבצות שמעורבבות עם ילדים מהעולם (איטלקים, צרפתים, ספרדים..).
כל יום למדנו משעה 9:00-10:30 ואז הפסקה של חצי שעה וחוזרים לשיעור של פרויקט משעה 11:00-12:30.

השיעורים היו חוויתים ופחות בצורה של למידה אמיתית, רוב הפעמים עבדנו יחד בקבוצות/זוגות מכל העולם והכל היה מותאם לרמה. בשיעורים של הפרוייקטים היינו צריכים להמציא מחדש דברים או לספר על נושא מסוים שהמורים הדריכו אותנו בדיוק מה צריך לעשות, היינו צריכים להראות את היכולות שלנו בעיקר בדיבור באנגלית וגם בכתיבה ובאוצר מילים.

בשיעור הראשון לדוגמה היינו צריכים לעשות סצנה מפורסמת בגרסה שלנו, אז הכיתה שלי בחרה שנעשה את הסצנה המפורסמת מטיטניק- היה מצחיק בטירוף ולכל אחד היה חלק משלו בעבודה הקבוצתית.

יצא לי להכיר המון ילדים חדשים ממדינות שונות כמו איטליה, צרפת, ספרד, תוניסיה, סלובקיה, יוון ועוד מלאאאא מדינות.
מעבר לכך גם הפעילויות אחהצ ובערב היו כיפיות, היה שלוש פעמים ערב דיסקו מטורף שפשוט כולנו נהנו ורקדנו בטירוף! היה שני ערבי כישרונות שבהם ילדים יכלו להציג את הכישרון שלהם וכמובן שהקבוצה שלנו פשוט רקדה את ריקוד הציפורים וjust dance…

בזמן שלא היינו במרכז יצאנו לטיולים בלונדון ובערים קרובות לבאת׳ ואפילו לבאת׳ עצמה! בלונדון ביקרנו ב- London eye, בביג בן, ארמון בקינגהאם, מוזיאון השעווה, הארי פוטר, מחזמר מלך האריות ובעוד המון מקומות בלונדון! נסענו בנוסף לבריסטול ולסולסבורי ושם הסתובבנו במוזיאונים וברחובות ובעיקר עשינו שופינג בזמן החופשי שלנו.
הצוות במרכז היה נחמד מאוד וטיפל בכל בעיה שהייתה, המורים והמורות היו מעולים והעבירו את השיעורים בצורה מעניינת וחוויתית, המדריכים והמדריכות מטעם המרכז נחמדים ויצאו איתנו לרוב הטיולים כך שהיה לנו הרבה הזמן להכיר ולדבר איתם. Smileys

אז באמת אין איך לסכם את החוויה הזו, שהיא עברה כל כך מהר, אפילו מהר מידי. הטיול היה מלא בבדיחות שרק החברים והמדריכות יבינו, ברגעים מצחיקים ויפים שחוויתי ובעיקר בכיף ענק שלא נגמר.

אז תודה קודם כל למדריכות האלופות שהצליחו לסבול אותנו- מאיה ואביה שתמיד היו שם בשביל כל אחד ואחד מאיתנו וידעו לפתור את המצב בצורה הכי טובה שיש, צחקו איתנו ומלכות החיקויים!
תודה לכל החברים בקבוצה שתמיד הצחיקו, תמכו וניווטו אותנו לחנויות שהיינו צריכים להגיע אליהן, ושהיו שותפים לטיול המדהים הזה!
ותודה לקמפוס שאחראית על הטיול שאורגן בצורה מעולה עם המון מקומות חוויתים ומעניינים!

אני ממליצה בחום על המרכז עצמו ובכלל על החוויה.
נהנתי מכל רגע וגם ברגעים שהיו קצת קשים ניסיתי להפיק את הטוב שאפשר, רכשתי המון חברים חדשים ואני בטוחה שאשמור עם רובם על קשר 3>