ליה

• מרכז: ברייטון
  • יצאתי בקיץ: 2022

ליה ברקוביץ  (ליה)

היי, קוראים לי ליה ברקוביץ׳ ...

כרמל ארז

היי אני כרמל ארז בת 14השנה ...

אלה שגב

היי, אני אלה שגב בת 15 ויצאתי ...

אביגיל טהר  (אביגיל טהר)

היי קוראים לי אביגיל טהר אני ...

נועה אלמגור

איך אפשר בכלל להתחיל לסכם ...

דנה ברלב  (דנה)

היי קוראים לי דנה ורציתי לשתף ...
היי, קוראים לי ליה ברקוביץ׳ אני בת 14 ויצאתי השנה לשבועיים לברייטון. את האמת שממש קשה לסכם את השבועיים המטורפים שהיו לנו במילים בכלל. אז בואו נתחיל את החוויה הכי מדהימה שהייתה לי בחיים חד משמעית!

היא התחילה בזה שנפגשנו כולם בשדה תעופה הכרנו אחד את השני יותר טוב, קנינו מלא בדיוטי והתרגשנו בטירוף. אשכרה פגשנו את האנשים שאנחנו הולכים להתחבר אליהם כל כך בשבועיים הקרובים. אחרי ארבע וחצי שעות טיסה הגענו סוף סוף לאנגליה, קיבלנו את המזוודות וחיכינו שעתיים לאוטובוס כדי שיגיע. כשעלינו לאוטובוס קצת חטפנו שוק שאין מיזוג, אבל את האמת שאני חושבת שזה גיבש את כולנו עוד יותר.

ביום שני עשינו את הבחנים והכרנו את המנהל והמורים והצוות הנחמד. אחרי הבחנים הלכנו למזח במשך עשר דקות ועשינו את כל המתקנים המטורפים שהיו שם, קנינו מזכרות למשפחה וכמובן שאכלנו הרבה. זה היה היום הראשון שראינו את ברייטון מקרוב.

ביום שלישי שובצנו לכיתות שלנו, הכרנו עוד אנשים מתרבויות ומדינות שונות, הכרנו את המורים שלנו, את השיטת לימוד שלהם וחווינו בפעם הראשונה מה זה לימודים בסאמר סקול. אני ממש הייתי מרוצה מהמורה שלי ומההזדמנות לדבר אנגלית כל יום.

ביום חמישי הלכנו לאולפני הארי פוטר. היינו צריכים לחכות קצת לפני שנכנסו אז עשינו משחקי פנטומימה כולם ביחד כדי להעביר את הזמן. כשסוף סוף נכנסו לאולפנים נכנסו לעולם קסום, דמיוני, ומהמם. ממש התרגשנו לראות את כל ההפקה והעבודה מאחורי הסרטים ואת כל המקומות היפים שבהם צולמו הסרטים. בנוסף, גם הלכנו כמה חברים לרכבת ועשינו את הנסיעה שהם עשו כל פעם להוגוורטס וצילמנו תמונה וסרטון למזכרת. היה יום ממש מרשים וכיפי רצח. בערב קיבלנו גם פיצות לסיים את היום בעוד יותר טוב .

ביום שישי היה לנו יום לימודים כרגיל ואז הלכנו לקניון שקרוב ממש למתחם שלנו. עשינו מלא שופינג, אכלנו, צחקנו ואז חזרנו למתחם.
התארגנו לקידוש שעשינו ביחד כל הישראלים. היינו כולם בחדר אוכל והתחלנו את הקידוש והיה ממש מרגש לראות את כל הישראלים עושים את הקידוש ביחד והרבה ילדים מארצות אחרות הצטרפו. הייתה ממש אחווה כיפית בין כולם.
ישר אחרי הקידוש התארגנו מהר למסיבה הכיפים שהייתה לנו בערב.
היה יום עמוס וכיף ממש!

ביום שבת לא היו לימודים; קמנו בבוקר ונסענו באוטובוס ללונדון. משם יצאנו לשיט מהמם ואז היינו בBig Ben, London eye, ארמון המלכה ועוד מלא מקומות יפים.

ביום שני הלכנו לקניון עוד פעם לעוד קצת שופינג עם הקבוצה הישראלית השנייה. היה ממש כיף!

ביום שלישי היו לימודים כרגיל והלכנו בערב לסופר ממש נחמד כדי לקנות חטיפים ואוכל לחדרים שלנו. ירד עלינו גם גשם בדרך חזרה אז היה ממש כיף!

ביום רביעי היה לנו פרויקט בכיתה לעשות טריילר לסרט שאנחנו ממציאים. היה ממש כיף לעשות את זה. היינו בקבוצה ישראלים, ברזילאים, איטלקים ועוד ועוד. יצא לנו טריילר ממש מפחיד כמו שצריך לסרט אימה
בצהריים הלכנו למזח עוד פעם ועלינו על מתקנים ואכלנו כולם.
בערב היה לנו מופע כשרונות. המופע התחיל במישהי מהצוות שעשתה לנו מופע של תרגילי התעמלות אומנותית כמו גלגלון וסלטות ושפגטים ודברים כאלו. היה ממש מרשים! אחרי זה עלו גם הספרדים, הברזילאים, הצרפתים והאיטלקים וגם אנחנו. שרנו שירים כל הישראלים ביחד לכולם, התחלנו מלשיר התקווה ואז שמנו ״באבל איט״ ורקדנו ביחד.

ביום חמישי הלכנו ל Madame Tussauds והצטלמנו מלא עם כל המפורסמים: דה רוק, קנייה ווסט, ג’סטין ביבר, טיילור סוויפט, ג’ניפר לורנס, ריהאנה, אד שירן, אריאנה גרנדה… אחרי זה נכנסו לסרט תלת מימד ממש מגניב של מארוול עם רוח ומים והכל.
לאחר שסיימנו שם הלכנו למחזר של מלך האריות שהיה ממש מדהים. כמובן שאסור היה לצלם אבל ההפקה המדהימה שהייתה שם וההשקעה מאחורי זה והיופי של המחזמר עצמו היו מדהימים

ביום שישי עשינו את המבחנים המסכמים. לאחר מכן הלכנו ישר לאיסטבורן וטיילנו שם קצת. ואז חזרנו למתחם, התחלנו להיפרד מכולם, קיבלנו את התעודות סיום שלנו, עשינו קידוש עם פיצות וחלה, והלכנו למסיבה האחרונה שלנו שם.

ביום שבת נפרדנו מהרבה אנשים שעזבו בבוקר. זה היה ממש קשה את האמת. העובדה שכנראה לא נראה אותם עוד פעם הייתה ממש קשה. היה הרבה בכי בבניין של הבנות לאחר מכן, הלכנו כל הישראלים לשופינג בחנויות של מותגים. ואני וחברה שלי הלכנו לאכול בנוסף במסעדה עם אווירה ממש מיוחדת כזאת. היה טעים במיוחד!. בסוף היום ארזנו את המזוודות שלנו בחוסר רצון

ביום האחרון שלנו בברייטון, יום ראשון נפרדנו סופית מכל מי שנשאר במתחם, עשינו הרבה תמונות, אפילו עשינו תמונה עם סטיוארט המנהל שלנו, ועזבנו
עלינו למטוס כולם ביחס וכבר הייתה הרגשה של סיום והתחילו לבכות כברכשירדנו מהמטוס מצד אחד רצינו לראות כבר את המשפחה אבל מצד שני לא רצינו לסיים את החוויה המטורפת הזאתאמרנו ביי לכל הישראלים ופגשנו את המשפחות שלנו שחיכו לנו ישר אחרי המכס

לסיכום, היה שבועיים מטורפים, מרגשים, כיפיים, מצחיקים, התחברנו להמון אנשים גם מהארץ וגם מהעולם, הכרנו תרבויות שונות, טיילנו בלונדון, טיילנו באיסטבורן, טיילנו בברייטון, הלכנו ללונה פארק, לאולפני הארי פוטר, למזח, ולעוד המון פעילויות אחרות, והכי חשוב שנהננו מכל רגע!