יעל

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2019

יעל רויד

היי קוראים לי יעל מקבוצת שיפלייק...וואו ...

אורי שקולניק

היי אני אורי שקולניק בן 14 ...

יוליה עדן ביקוב  (יולי)

וואו! אין לי אפילו מושג איך ...

גאיה ניסן  (גאיה)

הי אני גאיה ויצאתי לסאמר סקול ...

רוני סימן טוב

היי אני רוני ויצאתי לסאמר ...

ניקה לימונוב  (ניקה)

היי קוראים לי ניקה לימונוב ...

היי קוראים לי יעל מקבוצת שיפלייק...וואו עכשיו כשחושבים על זה אני לא מאמינה שזה נגמר, ברור שבהתחלה מאוד פחדתי כי זאת היתה הפעם הראשונה שאני נוסעת לבד עם אנשים שאני לא מכירה...אבל אחרי המפגש שלי איתם מיד הבנתי שקיבלתי קבוצה מדהימה ותומכת.

הנסיעה לא היתה לי קלה, כי מאוד התרגשתי ונלחצתי באותו הזמן ופשוט לא ידעתי למה לצפות מהטיול הזה...
אבל ברגע שהגענו הגענו לאנשים נחמדים עם חיוך רחב שהסבירו לנו הכל על הכל, הראו לנו את הכיתות, את הבית של כל קבוצה, את חדר האוכל שהיה מדהים וטעים ואת ה-mitting point שעד היום יש לנו בדיחות עליו.

זה המקום שבו כל הקבוצות מכל ארץ היו נפגשים בבוקר לשיעורים, לפיעלויות ערב , ולפני טיולים. אחרי כל ההסברים הלכנו לבוחן שבודק את רמת האנגלית שלך ומשבץ אותך בכיתה המתאימה לך. יום למחרת קמנו לארוחת בוקר מפנקת וישר הלכנו לכיתות ששיבצו אותנו בהן, לאחר הלימודים הלכנו לארוחת צהריים.

לאחר מכן הייתה לנו פעילות מדהימה שתמיד אזכור אותה, קודם חולקנו לקבוצות לפי צבעים, לא לפי הארץ שלך.. ואז קיבלנו שקית זבל עם מלא ניירות צבעוניים, צבעי פנדה, חוטים ונוצות. היינו צריכים מכל מה שקיבלנו לעצב תלבושת ואז אחרי שכל קבוצה עיצבה את הבגד שלה עשינו תצוגת אופנה!.

אז לכל עורך השבוע זה ככה.. בבוקר:ארוחת בוקר לימודים ,בצהריים וערב :אוכל ופעילויות. אבל בסופי השבוע היינו יוצאים לטיולים ומוזאונים.

בטיול הראשון שלנו נסענו לאולפני הארי פוטר...וואו היה מדהים הכל הרגיש כאילו אתה באמת נמצא בתוך הסרט. (אני לא ממש זוכרת את הסדר של הטיולים) אבל באחד מהימים שהלכנו לטיול בלונדון והלכנו גם לארמון של המלכה עברנו דרך הכביש שבו היה מצעד הגאווה!!וואו היה כזה מרגש...וצפוף, אבל לפחות קניתי דגל שווה!!!וגם אחד המקומות שהכי אהבתי היה מוזיאון מדאם טוסו...ווואו היה מדהים! הכל היה נראה כל כך אמיתי ולכל מקום שם היה את הסיפור האישי הקטן שלו וזה היה מגניבבב!!!

אבל מה שהיה הכי כיף..זה האיזור איפה שהיינו, היינו בשיפלייק, זה המקום הכי טוב ללמוד ולהירגע ופשוט לנשום אוויר ולהנות מהרגע.אני תמיד אזכור את הטיול הזה. הוא חרוט לי בלב טוב טוב וגם החברים שיצרתי שם!

היה לי מדהים...הצחוקים, הרגעים המרגשים, העצובים, ובכללי שהייתי שם וחלקתי את זה עם אנשים מדהימים זה מה שהפך את הטיול למהמם!!