ניקה

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2019

ניקה לימונוב  (ניקה)

היי קוראים לי ניקה לימונוב ...

רוני סימן טוב

היי אני רוני ויצאתי לסאמר ...

יוליה עדן ביקוב  (יולי)

וואו! אין לי אפילו מושג איך ...

אורי שקולניק

היי אני אורי שקולניק בן 14 ...

יעל רויד

היי קוראים לי יעל מקבוצת שיפלייק...וואו ...

גאיה ניסן  (גאיה)

הי אני גאיה ויצאתי לסאמר סקול ...
היי קוראים לי ניקה לימונוב ואני בת 14, יצאתי לסאמר סקול השנה ב1.7 למרכז שיפלייק.
לא יכולתי למצוא דרך יותר טובה להתחיל את הקיץ מלטוס עם חברים!

כשהגעתי למפגש הראשון שהיה בארץ הגעתי מפוחדת ולחוצה מכוון שהחלטתי לנסוע לבד ופחדתי שאני לא אתחבר לילדים.

אחרי המפגש הראשון ראיתי שאני לא היחידה שלחוצה וכולם היו נחמדים יותר ממה שחשבתי.

כשהגענו לשדה תעופה ישר התחלו לדבר עם כולם והתחברתי מהר כמעט לכולם.

כשהגענו למרכז אחרי נסיעה וטיסה ארוכות ומעייפות התפעלנו ללא הפסקה מהמרכז המהמם, הבתים הישנים והיפים, השדב הגדול וכמובן הבריכה.

קיבל אותנו בחור בשם דוריאן שהיה נחמד בטירוף וכל הטיול התחברנו אליו מאוד. כמובן שכולם היו בלחץ מבדיקה אך היא עברה בקלות ולא היה צריך לחשוש בכלל.

השיעורים התחילו והתחלנו להתחבר עם ילדים מארצות אחרות גם כן, כולם היו מאוד נחמדים אך עדיין התביישנו לגשת ולהתחבר. כמובן שהמורות היו מדהימות והתחברנו אליהם מאוד וגם הן הפכו את כל החוויה זהו למדהימה יותר!

אפילו התחברנו לכל המדריכות מהמקום כמו מריה וקיקי שאני מתגעגעת ואוהבת יותר משציפיתי!

הזמן עבר מר משציפינו, התחברנו למלא מלא ילדים שעד עכשיו אנו בקשר טוב איתם לדוגמא ילדים מצרפת ואיטליה וספרס ואפילו מרוסיה.

יצאנו למקומות כמו הנלי ורדינג שהן ערים ליד המרכז שלנו, ערים מהממות ונהנו הבהם מאוד! כמובן שגם יצאנו ללונדון ולמאדם טוסו ולמחזר ולטורפ פארק שנהנו בטירוף ולא הפסקנו להתפעל מהיופי!

לא רצינו לחזור והבכי לא נגמר ביומיים האחרונים, כמו שאומרים תה לא מבין מה יש לך בידים עד שאתה מאבד אותם...

הכי חשוב לי זה להגיד תודה לחירות המדהימה שהפכה את החוויה הזו למשמעותית הרבה יותר, תודה על כל מה שעזרת לנו אם זה נוגע לאוכל של רצינו או עד לתחיל עם בנים חמודים או אפילו כשהפלתי את הטלפון לאסלה Smileysמתגעגעת לכולם לחבים שהכרתי מישראל ומכל העולם בטירוף!