מיה

• מרכז: אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2019

מיה גולן

היי קוראים לי מיה, בת 15 וטסתי ...

הדס שוהם

אני הדס שוהם בת 15 ממשגב ויצאתי ...

איב פתאל

היי קוראים לי איב פתאל נסעתי ...

שירה ארד  (שירה)

היי אני שירה ארד בת 15 ונסעתי ...

יעל עינב

היי, קוראים לי יעל אני בת ...

נועה אחרק

היי אני נועה אחרק, בת 16 וטסתי ...

היי קוראים לי מיה, בת 15 וטסתי לסאמר סקול באוקספורד שבאנגליה למשך שבועיים

החוויה שלי מקמפוס סאמר סקול היתה מדהימה, אני אתחיל מהתחלה. הגענו ליום טיסה אחרי שנה של ציפייה הגענו כל הילדים לשדה תעופה ונפרדנו מהמשפחות שלנו, עברנו ביטחון וטסנו לאנגליה נחתנו בלונדון ונסענו לאוקספורד

ביום הראשון לאחר שהגענו יצאנו לסיבוב בעיר כדי להכיר את אוקספורד העיר הייתה מהממת ולמדנו להכיר את המבנים ואת החנויות.

המגורים שבהם היינו היו טובים ומרווחים והחדר אוכל והמקום לימודים שהיה כ עשר דקות הליכה מהמגורים היו גם הם טובים מאד והאוכל היה נסבל.

במשך שאר השבועיים היתה לנו מערכת שעות מסודרת שבבוקר היינו לומדים ולאחר מכן היינו יוצאים לעשות פעילויות שונות בעיר כגון: שייט, מוזיאונים ושופינג? ובערב היינו עושים פעילו ספורטיבית בפארק המהמם של אוקספורד.

בימי שבת וראשון לא היינו לומדים אלה יוצאים ליום מלא של פעילויות וביקורים בעיירות שונות כגון: באת׳, סטרטפורד ויום לונדון. וביקרנו במקומות כמו מאדאם טוסו, הלונדון אי, מחזמר אלדין מהמם, מקום השראתה של ג’יין אוסטין והעיירה שבה שייקספיר גר.

בנוסף לכל זה החלק הכי טוב היה להכיר מלא אנשים חדשים.

הקבוצה של הישראלים התגבשה ברמות והכרתי גם מלא אנשים מכל העולם כמו: איטליה, פולין, צרפת, רוסיה ואפילו סין. כולם היו ממש נחמדים והדבר הכי חשוב שלקחתי מהחוויה הזאת היא הכנות האנשים חדשים ותרבויות שונות שהכרתי וכמובן להכיר את המדריכה הכי טובה בקמפוס סאמר סקול מור מיקה.

כל מי שמתלבט אני לגמרי ממליצה ללכת לקמפוס סאמר סקול זה החוויה הכי טובה שהיתה לי היה לי כל כך כיף ואני לגמרי חוזרת שנה הבאה למרכז אחר.