נועה

• מרכז: אוקספורד
  • יצאתי בקיץ: 2019

נועה אחרק

היי אני נועה אחרק, בת 16 וטסתי ...

מיה גולן

היי קוראים לי מיה, בת 15 וטסתי ...

יעל עינב

היי, קוראים לי יעל אני בת ...

רז דיין

נהנתי הרבה יותר ממה שציפיתי, ...

יהונתן רז  (יונתן)

הסיפור שלי כבר מתחיל בשדה ...

יעל ארד  (יעל)

קוראים לי יעל, אני בת 15 מתל ...
היי אני נועה אחרק, בת 16 וטסתי לסאמר סקול באקספורד שבאנגליה למשך שבועיים.

הכל התחיל לפני כמה שנים, שאחי הגדול טס לסאמר סקול במרכז ברונל וחזר הביתה עם אינספור חוויות מדהימות שילוו אותו לכל החיים. כבר אז ידעתי שגם אני אטוס לסאמר סקול שיעשה לי את הקיץ.
אני בחרתי לטוס לבדי ובלי חברים מהבית כדי להתמודד לבד ולהכיר חברים חדשים מהארץ ומכל העולם.

כמה שבועות לפני הטיסה, נערך מפגש עם כל ילדי הקבוצה ושם הכרנו אחד את השני וגם את המדריכה שלנו, כבר שם ידעתי שנהיה קבוצה מגובשת, מצחיקה וכיפית ושאנחנו הולכים להנות מכל רגע ביחד.

בפעם הבאה שכבר נפגשנו זה היה בנתב״ג, שם נפרדנו מהמשפחה ויצאנו לדרך כשההתרגשות בשיאה. אחרי טיסה של חמש שעות וקצת שיצא לנו להכיר אחד את השני יותר טוב נחתנו בלונדון ומשם נסענו לאוקספורד.

למחרת עשינו סיור בעיר והכרנו את המדריכים,המורים והחברים החדשים. המגורים היו נוחים ומרווחים ובמרחק של 10 דקות הליכה מבית הספר. השיעורים היו קלילים וחווייתיים והם עזרו לי ללמוד דברים חדשים ולשפר את האנגלית שלי.

האוכל במרכז היה סביר ונסבל. הטיולים היו מהנים והכרנו הרבה מקומות חדשים כמו באת׳, סטרטפורד ולונדון.
הזמן החופשי היה מספק והיה לנו מספיק זמן לשופניג. בנוסף ביקרנו בכל מיני מוזאונים, אתרי היסטוריה, עשינו קייאקים בנהר, ביקרנו במאדאם טוסו והיינו במחזמר של אלאדין ובלונדון איי.
החלק האהוב עליי בטיול היה בסופו של כל יום, שהלכנו לפארק ועשינו פעילויות ספורטביות ושיחקנו במשחקי חברה.

בסופו של דבר, איך אפשר לסכם חוויה כזו מטורפת, יצא לי להכיר חברים לחיים מהארץ ומכל העולם שאיתם אני שומרת על קשר, שיפרתי את האנגלית שלי, נהניתי ומיציתי כל רגע וראיתי עולם. אני רוצה להודות לקבוצת אוקספורד 2019 המדהימה, למור מיקה המדריכה האלופה ולקמפוס שעשו לי את הקיץ והטיול הכי טוב שאפשר.
אני ממליצה לכל מי שקורא ומתלבט אם לצאת לסאמר סקול, לעשות זאת כל עוד אפשר, זו חוויה מטורפת שתעשה לכם רק טוב ותלווה אתכם לכל החיים.